Utknęliśmy w środku lasu całą ekipą WK

Zapraszamy również na nasze instagramy:
@korynka_
@natalianalepaa
@agaciastaaa
@kaja_sbn
@ponczek_endomorfik
@robercik_dynamit
@sakerwk
@owcawk
Nowości na wksklep: wksklep.pl/czarna-bluza-klasy...

Komentarze

  • Mateusz Mateusz
    Mateusz Mateusz7 dni temu

    Wracam tu cały czas jak Kevin do Polsatu 😎💪

  • Wojciech
    Wojciech2 miesięcy temu

    Polubiłem tych zjebów z WK a najbardziej lubie te Kaje, Spoko wesoła dziewczyna, Owca tez wyluzowany i zwarjowany. +++++

  • Nokturn
    Nokturn2 miesięcy temu

    Kaja gdzie ten domek jest jak sie nazywa gdzie go moge znalesc i zarezerwowac???

  • ARASS
    ARASS3 miesięcy temu

    Witam, gdzie mozna takie domki wynająć??????????

  • Krzysztof Sikora
    Krzysztof Sikora3 miesięcy temu

    W the forest są kanibale a nie zombie

  • CRE4TIV3
    CRE4TIV33 miesięcy temu

    7:38 Assassin's Creed WK winter edition

  • Qwerty
    Qwerty3 miesięcy temu

    gdzie jest ten domek

  • Romek_ 96
    Romek_ 963 miesięcy temu

    Uwielbiam ten odcinek...chciał bym zobaczyć moje dzieci jak by przeżyli bez prądu i telefonu a żona bez prostownicy😀😀😀

  • Gruby 69
    Gruby 693 miesięcy temu

    Trochę straszno

  • Siwy-Wilk
    Siwy-Wilk4 miesięcy temu

    7:50 Owca jak Obi-wan Kenobi

  • xD Z ciebie
    xD Z ciebie4 miesięcy temu

    Co robur ma na policzku???? 13:30

  • BlacQ
    BlacQ4 miesięcy temu

    Troche CRINGE

  • Strike Terror
    Strike Terror4 miesięcy temu

    ktos wie gdzie to jest albo jak zdopbyc kontakt na wynajem tego miejsca?

  • Sandra neidn
    Sandra neidn5 miesięcy temu

    Oglądam to co tydzień 😂 mega film!

  • Robert Pawlicki
    Robert Pawlicki5 miesięcy temu

    Ma ktoś namiary na to miejsce instagram r_pawlicki_

  • mariusz baldyga
    mariusz baldyga5 miesięcy temu

    Zajebiscie dzięki

  • Damian K
    Damian K5 miesięcy temu

    Ktoś może wie gdzie znajduje się ten domek?

  • MEGA Maciejo 9
    MEGA Maciejo 95 miesięcy temu

    LUDZIE NIE WIERZCIE IM!!! ONI NAGRALI WSZYSTKO NA GREEN SCREENIE! MOIM DOWODEM JEST TO, ŻE BYŁY PRZECIEŻ DWA GNIAZDKA A ONI TO WSZYSTKO NAGRYWALI!!! DZIĘKI

  • Mati Palmos
    Mati Palmos5 miesięcy temu

    2:06 yeti

  • DJRedPL
    DJRedPL5 miesięcy temu

    gdzie to jest

  • Pomcio
    Pomcio5 miesięcy temu

    Plis ktoś id na to miejsce

  • Patryk _
    Patryk _5 miesięcy temu

    Gdzie to jest?

  • Pies Bodowlaniec
    Pies Bodowlaniec5 miesięcy temu

    7:58 bez kitu tuskeni

  • Radazioo
    Radazioo5 miesięcy temu

    dacie jakieś namiary na takie domki ?

  • MAciEk Mohr
    MAciEk Mohr5 miesięcy temu

    20:12 "Szczęśliwego nowego roku" Tymczasem nowy rok :

  • Pedro PeDeR
    Pedro PeDeR5 miesięcy temu

    Dajcie znac gdzie to miejsce sie znajduje ;)

  • Mateusz Balcerzak
    Mateusz Balcerzak6 miesięcy temu

    Co to za miejscówa ?

  • Kuba Czaja
    Kuba Czaja6 miesięcy temu

    Gdzie ten domek? Jak go znaleźć?

  • Maksymilian
    Maksymilian6 miesięcy temu

    Ktos ta siekiere ostrzy 20 min a owca napierdala nia o ziemie xDD

  • Marcel B
    Marcel B6 miesięcy temu

    Co to za nutka 8:40 ?

  • augustyn2
    augustyn26 miesięcy temu

    Gdzie jest ten domek? Ktoś jakiś namiar?

  • Bartosz Prygiel
    Bartosz Prygiel6 miesięcy temu

    13:29 Robur co to za malinka na prawym policzku? XD

  • Mika1
    Mika16 miesięcy temu

    Jak się nazywa ten domek

  • X Lola
    X Lola7 miesięcy temu

    czy ktokolwiek orientuje się jak nazywa się i gdzie jest ta miejscówka?

  • Szop pracz skurwysyny
    Szop pracz skurwysyny7 miesięcy temu

    Co roku na święta tu wracam, fajna ekipa i fajny klimat 😁

  • Gattan
    Gattan7 miesięcy temu

    gdzie to jest?? :D

  • tenebris nigrum
    tenebris nigrum7 miesięcy temu

    4:10 kurwa Lublin 😆😆😆

  • Kacper Dębowski
    Kacper Dębowski7 miesięcy temu

    Jak ktoś ma link do tego domku, gdzie znalezc?

  • aleksander trochimowicz
    aleksander trochimowicz7 miesięcy temu

    Przykłady na to ze nie trzeba na wakacjach walić w baniaka zeby się dobrze bawić! :D pozdro wariaty

  • fitburger smulski lukasz
    fitburger smulski lukasz7 miesięcy temu

    Gdzie to jest?

  • Michal qwerty
    Michal qwerty7 miesięcy temu

    Oglądam już chyba 4 raz haha coś pięknego

  • Hubert Baranowski
    Hubert Baranowski7 miesięcy temu

    Ale zajebista miejscówa😯

  • Paco
    Paco7 miesięcy temu

    Panowie i panie gdzie to jest dokładnie jakieś namiary ?? Prosze

  • Grota Dzik
    Grota Dzik7 miesięcy temu

    Bardzo fajne miejsce 👌👍 można wiedzieć gdzie to ? 😉

  • Karolina Springer
    Karolina Springer8 miesięcy temu

    Gdzie to jest?

  • Ola Lepsza
    Ola Lepsza8 miesięcy temu

    Ale fajnie ⭐😉

  • Pancz
    Pancz8 miesięcy temu

    Co to za miejsce?

  • Nowy
    Nowy8 miesięcy temu

    Kaja gdzie taki domek dokładnie?

  • Marshall
    Marshall8 miesięcy temu

    Bardzo fajnie!!!👍👍👍

  • Jefu Deck
    Jefu Deck8 miesięcy temu

    Gdzie to jest ???

  • KubooLeK
    KubooLeK9 miesięcy temu

    Jaka lokalizacja domku ? 😀

  • ⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻
    ⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻9 miesięcy temu

    ja wiem, ze data, ale ten film... jest w pewnym sensie wzruszajacy dzieki, Kajo

  • ZDANO game
    ZDANO game9 miesięcy temu

    Gdzie to było?

  • rafal klepacz
    rafal klepacz9 miesięcy temu

    gdzie taka miejscówka? kozak

  • Mateusz Walkowiak
    Mateusz Walkowiak9 miesięcy temu

    Hej kochani gdzie to jest? :)

  • Czeczen OSW
    Czeczen OSW9 miesięcy temu

    20:20 mega szacun!

  • Easy Masey
    Easy Masey9 miesięcy temu

    żarty w windzie?

  • lajtowylajt
    lajtowylajt9 miesięcy temu

    Robur rąbie drewno lewą ręką

  • GIENIUSZ GIENEK
    GIENIUSZ GIENEK10 miesięcy temu

    jaka dzicz

  • Marcin Drzyzga
    Marcin Drzyzga10 miesięcy temu

    Owca skąd taki fajny szlafroczek

  • beata ziółkowska
    beata ziółkowska10 miesięcy temu

    ,,szczęśliwego nowego roku" 😢

  • Ombre
    Ombre10 miesięcy temu

    Owca odpowiada ,,Miał miał miał,,

  • Kox
    Kox10 miesięcy temu

    Owca zostań streammerem

  • m sz
    m sz10 miesięcy temu

    A ty jak grałeś w the forest to w też że to kanibale a nie zombi

  • PEPSON
    PEPSON10 miesięcy temu

    Powiedzcie gdzie to jest, bardzo fajne miejsce 😉

  • Rafal Adamski
    Rafal Adamski10 miesięcy temu

    Ale miejscówka mega !!!!! :):):):) coś pięknego !

  • Grzegorz Kułak
    Grzegorz Kułak10 miesięcy temu

    Co to za miejsce

  • Bartosz Nastaj
    Bartosz Nastaj10 miesięcy temu

    Zajebisty materiał!

  • AdrianeX
    AdrianeX10 miesięcy temu

    Cześć. Można prosić o jakieś dane/namiary na miejscówkę?

  • Avilerek :3
    Avilerek :310 miesięcy temu

    Hipotermia

  • david
    david10 miesięcy temu

    Moze i nietypowe pytanie ale jest ktos mi w stanie odpowiedziec w jakies miejscowosci byla ekipa i koszy wynajecia takiego domku jakis link czy cos do tego domku

  • Marcin Noster
    Marcin Noster10 miesięcy temu

    3 month later it s korona time XDDD

  • _Hakerowy_
    _Hakerowy_10 miesięcy temu

    Pięknie to wygląda ja też tam chce być ;-;

  • Kamil Kowalik
    Kamil Kowalik10 miesięcy temu

    Nie wiem... wracam tu co jakiś czas żeby sobie odpalić ten krzyk mocy w 17:49 xD

  • da Ro
    da Ro10 miesięcy temu

    Mega towarzycho😋

  • Mateusz Pawłowski
    Mateusz Pawłowski10 miesięcy temu

    z jednej strony jak to oglądam to poprawia mi to humor i jest mi wesoło, a z drugiej strony dołuje mnie to i jest mi smutno poniewaz ja nie mam nawet dwóch znajomych a co dopiero takiej paczki... pozdrawiam

  • Tatarek99
    Tatarek9910 miesięcy temu

    Po co zdejmujesz koszulke Owca: Żeby przestraszyc niedźwiedzie

  • Lai
    Lai10 miesięcy temu

    Ktoś wie co to za miejscówa?

  • Krycha
    Krycha11 miesięcy temu

    Kto ma namiar na ta chatkę ????

  • Dariusz Gardocki
    Dariusz Gardocki11 miesięcy temu

    Super odcinek na końcu mogliście Cicha noc zaśpiewać heh macie super ekipę w takie miejsca

  • Pan Norbert
    Pan Norbert11 miesięcy temu

    Uwielbiam to into

  • Kacper Fereniec
    Kacper Fereniec11 miesięcy temu

    Super film

  • damian rydz
    damian rydz11 miesięcy temu

    Dla Mnie zajebiste! Cieżki dzien mam ale zrobiliście Mi go na sam koniec. Dzieki

  • Snilf
    Snilf11 miesięcy temu

    Ale super sie oglada jak macie radoche :D

  • GWEPoland
    GWEPolandRok temu

    Gdzie jest to miejsce proszę o jakies namiary

  • Cajabis ToKox
    Cajabis ToKoxRok temu

    Gdzie można taki domek na odludziu wynająć?

  • Sylwia A
    Sylwia ARok temu

    Co to za miejsce ?

  • kajetan
    kajetanRok temu

    Wie ktoś gdzie znajdę ofertę wynajmu tego domku ?

  • LevesqueHHH
    LevesqueHHHRok temu

    Gdzie to jest? Można jakoś wynająć ten domek? Od dawna szukam właśnie takiego miejsca, żeby gdzieś wyjechać i odpocząć, uwielbiam takie klimaty.

  • Kamil Broda
    Kamil BrodaRok temu

    Gdzie ten domek ?

  • Werea99 Wera
    Werea99 WeraRok temu

    O co chodiz z tym 19:30

  • MikY
    MikYRok temu

    Nigdy się tak nie uśmiałem na żadnym filmie dzięki mordy!

  • Mateusz B.
    Mateusz B.Rok temu

    Czy można poznać lokalizację tego miejsca ? :D

  • Dzika ruchafica
    Dzika ruchaficaRok temu

    kto gral w the forest ten wie a pomylil kanibali z zombi ^^

  • Bartosz Szmajda
    Bartosz SzmajdaRok temu

    2:48

  • Bartosz Szmajda
    Bartosz SzmajdaRok temu

    4:33

  • x krystiano
    x krystianoRok temu

    piękne❤

  • Karol Zając
    Karol ZającRok temu

    Istnieje zajec to ja je jadłem xd

  • Oskar GetGut
    Oskar GetGutRok temu

    16:24 normalnie Boss w grze idzie nam wypierdolić haha

  • TRIPowicze
    TRIPowiczeRok temu

    Beka cały filmik to piski tych lasek beeeka

Kolejny