SUPERLIGA - koniec PIŁKI jaką znamy?! MOURINHO ZWOLNIONY!

Sport

▶ Bonus na start do 2230PLN: bit.ly/PilkarzykiBonus
SUPERLIGA (0:00).
---
NEWCASTLE 3-2 WEST HAM (5:30).
MANCHESTER UNITED 3-1 BURNLEY (8:41).
ARSENAL 1-1 FULHAM (12:39).
EVERTON 2-2 TOTTENHAM (14:24).
FA CUP (17:19).
---
ATHLETIC 0-4 BARCELONA (20:32).
GETAFE 0-0 REAL MADRYT (23:39).
ATLETICO 5-0 EIBAR (27:24).
---
ATALANTA 1-0 JUVENTUS (29:04).
NAPOLI 1-1 INTER (32:39).
---
WOLFSBURG 2-3 BAYERN (35:32).
BVB 4-1 WERDER (39:02).
---
📷 INSTAGRAM ☛ pilkarzykiyt
▶ GRUPA FACEBOOK ☛ groups/385119858893355/
▶ FACEBOOK ☛ PilkarzykiYT/
▶ TWITTER ADAM ☛ a_targowski
▶ TWITTER KRZYWY ☛ krzywes/

Komentarze

  • Piłkarzyki
    Piłkarzyki19 dni temu

    Informacje dodatkowe. Przepraszamy, ale przeoczyliśmy wstawienie grafiki, o której mówię w materiale. Kluby założyciele to oczywiście: Arsenal Liverpool Manchester City Manchester United Chelsea Tottenham Hotspur Milan Inter Juventus Real Madryt Barcelona Atletico Oprócz tego małe sprostowanie. Leicester City zagra po raz pierwszy od ponad 50 lat w finale FA Cup, na materiale wspomnieliśmy jednak o triumfie niebędącym mistrzostwem, ale Lisy sięgały przecież dwukrotnie po Puchary Ligi pod koniec XX wieku. Przepraszamy za ten błąd.

  • Szymek 1998

    Szymek 1998

    19 dni temu

    Te drużyny będą ze sobą grali w tej lidze

  • matt

    matt

    19 dni temu

    wszystko jest ok! zyczymy milego wyjazdu.

  • Marcin Janczukowicz
    Marcin Janczukowicz14 dni temu

    Ja osobiście, tak jak Adam jestem takim trochę romantykiem, jeśli chodzi o football i tradycjonalistą w tej dziedzinie jestem, od poczatku bylem przeciwny tej Superlidze, aczkolwiek najzabawniejsze jest w tym wszystkim to, że te rozgrywki skończyły się szybciej, niż się zaczęły heh xD Poprzedni weekend był dla mnie bardzo udany, kilka meczykow weszło, np finał Pucharu Króla w Hiszpanii, aczkolwiek to było wg mnie zdecydowanie do przewidzenia, że Barcelona wygra z Bilbao. To są rozgrywki Dumy Katalonii, ostatnio tylko Real potrafił ich pokonać, gdy grali ze sobą w finale, nikt poza tym. Co do Mourinho- ja go bardzo lubię, szanuje, to jeden z moich ulubionych trenerów, postać bardzo barwna, aczkolwiek nawet ja muszę to przyznać- skończył się, te metody jego juz nie działają, z drugiej strony prezes Spurs, Levy wg mnie postąpił strasznie po chamsku- wyrzucił Jose przed finałem Pucharu Ligi z City, a to jedyny puchar, który mogła zdobyć realnie w tym sezonie ekipa Kogutów, tak się nie robi Panie Levy. Ponadto oczekiwał od Jose cudów, a jak dla mnie kadra Kogutów była w zeszłym sezonie i jest w obecnym strasznie wąska, krótka, trudno było coś z nimi wygrać konkretnego, do tego brak wzmocnień, najpierw niech da te 300 mln na wzmocnienia, a potem niech oczekuje wyników od Mourinho, a w Tottenhamie miały być wyniki bez transferów... To nie było w porządku, strasznie trudna misja czeka następcę Jose z taką krótką kadrą Spurs. Dużo wyników w poprzednim weekendzie było do przewidzenia, jak choćby ten remis Realu z Getafe wyjazdowy, czy zwycięstwo Atalanty nad Juve, czy zwycięstwo Chelsea nad City w Pucharze Anglii.

  • Jerzy Święcicki
    Jerzy Święcicki17 dni temu

    No chwalimy Everton za grę z Jamesem XD przepraszam ale to mnie rozwaliło

  • Marcin Buczkowski
    Marcin Buczkowski17 dni temu

    No i tyle z tego. Żadna założona a pomysł został wypowiedziany

  • Wojciech Modzelewski
    Wojciech Modzelewski17 dni temu

    Liczę że zmienicie zdanie jak już wszystko się wyklaruje co z tymi ligami itd

  • Saul
    Saul18 dni temu

    Ale pierdolamento. SuperLiga stworzy całkiem nowy, lepszy świat piłki

  • pukico_ play
    pukico_ play18 dni temu

    Moim zdaniem ta superliga będzie dobrym rozwiązaniem ale tylko na 1 edycję bo poprostu ona się szybko znudzi

  • Crude29
    Crude2918 dni temu

    Moim zdaniem superliga jest dobrym pomysłem o ile zrobią to podobnie do NBA oglądam i koszykówke i piłke nożną i pomysł piłkarskiej NBA jara mnie jakoś bardziej niz oglądanie ferecvaros vs barcelona xD

  • Piotr Cofur
    Piotr Cofur18 dni temu

    Dlaczego Adam się zastanawia jak kluby z Superligi sobie poradzą z natężeniem meczów? Przecież nie będą grać w ligach krajowych i LM i piłkarze w reprezentacjach więc będą mieć dużo czasu. A tak poważnie - właśnie widzimy śmierć romantycznego futbolu.

  • Raczek 991
    Raczek 99118 dni temu

    Rozumiem że się światu nie podoba, wykluczanie lig i wykluczanie z kadry zawodników. Aleeee jakie walki robi FIFA i UEFA dla pieniędzy i jakie dają wynagrodzenie Kluba za grę??? Katar, mistrzostwa w 12 krajach, i można wymieniać i wymieniać. Jeśli by te gwiazdy z Fify UEFy płacili swoje taka super Liga by nie powstała. Perez potrafi zapłacić miliony za transmisję i inne rzeczy. A FIFA taka biedna pandemia, nie ma kibiców ojej ojej. A jak PSG daje pieniążki to nawet mogą transfery robić za ile chcą tak samo city. I teraz teksty PSG na straży Fify hahahaha hipokryzja serio śmiech na sali.

  • Raczek 991
    Raczek 99118 dni temu

    Polecam obejrzeć odcinek footrolla

  • Chaplito
    Chaplito18 dni temu

    Myślę, że prędzej czy później UEFA dogada się z klubami i cała ta Superliga upadnie w mgnieniu oka. Mam taką nadzieję, bo nic dobrego z tej inicjatywy nie może wyniknąć.

  • DzikuXD
    DzikuXD18 dni temu

    uważam jak superliga wytaruje to każdy będzie pluć a jak się skończy pierwszy sezon każdy będzie bić brawa jak to ekscytujące rozgrywki

  • Rozpuszczalnik YT
    Rozpuszczalnik YT18 dni temu

    Po pierwsze format ligi jeszcze nie jest określony, najprawdopodobniej będzie spadać 5 zespołów i 5 awansować. Po drugie kluby aktualnie mają ogromne długi i nie mają jak ich spłacić (Barcelona), , dalej nie ma kibiców, więc dołączenie do Superligi to ich ratunek. Po trzecie, również mam nadzieje, że Superliga nie dojdzie do skutku, ponieważ nie podoba mi się ten pomysł, ale jeżeli UEFA i FIFA bierze 90% Kasy i dyma wszystkie kluby na hajs, to jest dobrze ? XD. I tak będzie gadanie, że nie puszą na MŚ i ME i resztę zawodów, no ale kto to będzie oglądał jak Anglia wyjdzie 3 składem ?

  • Tomasz Kulig
    Tomasz Kulig18 dni temu

    35:54Hasan Salihamidzić

  • vennomen
    vennomen18 dni temu

    W której minucie mowa o zwolnieniu Mourinho?

  • Adix 2115
    Adix 211518 dni temu

    w superlidze nie bedzie napieego terminarzu bo tam pewnie mecze co 2tyg a w PL,Lm, pucharach krajowych i repkach nie beda grac

  • Skurwibąk
    Skurwibąk18 dni temu

    Jebać FIFĘ i UEFĘ. Przyznawanie mundiali ustawione od zawsze, nawet Kissinger był w szoku jak musiał z nimi negocjować. Praktycznie przy każdym korupcja. Nawet my EURO dostaliśmy, bo ukraińscy oligarchowie posmarowali komu trzeba. Włochy Mussoliniego, Anglia 1966, Argentyna 1978... To oni doprowadzili do zapaści futbolu w latach 80-tych, do tej czarnej ery. I co piłkę z niej wyprowadziło? Ano właśnie komercyjne, korporacyjne reformy! Stworzenie w 1992 Premier League i Ligi Mistrzów, połączone ze zmianą przepisów (nie można podawać do bramkarza, 3 pkt za wygraną, bezpośrednie czerwa za ostre faule, podniesione standardy stadionów). A teraz stworzenie nowych rozgrywek i pewnie lekka modyfikacja przepisów to nagle zamach na futbol? Te stare leśne dziady nigdy nie potrafiły dobrze zarządzać tym sportem, nigdy. Nawet europejskie puchary założyły kluby! Tak tak! Puchar Europy? Założony przez kluby i dziennikarzy, UEFA przyszła potem. Puchar UEFA? Najpierw niezależny Puchar Miast Targowych, potem przyszła UEFA dopiero. Nawet kurwa pucharu Intertoto nie założyli. Puchar Interkontynentalny uratowali Japończycy. Dajcie spokój. Sędziowie - co, zapomnieliście już Koreę 2002? Barcę 2009 i 2011? Przypomnijcie sobie co czuliście po półfinałach 10 lat temu. Każdy z nas miał ochotę spalić UEFĘ i LM i nic nie zostawić. Reformy LM? To żart. Wszystkie reformy od likwidacji drugiej fazy grupowej w 2003 były żeby zdobyć głosy od wieśniaków - najpierw oddzielna ścieżka kwalifikacji dla mistrzów, potem pierwszy koszyk dla mistrzów, teraz będą rozszerać do 36 klubów. Tak samo mundial i Euro, jedyne co te leśne dziady potrafią to rozszerzać - Euro do 24 drużyn, mundial do 48. Oni są jak politycy, rozdawnictwo za głosy. Dziwicie się, że wielkie kluby mają dość jak każda reforma to przekupstwo dla głosów z małych państewek? Na dodatek każdy wie jak wielki, niewykorzystany potencjał finansowy jest w LM. Najpopularniejszy sport świata, najpopularniejsze kluby świata a zarabiają mniej od śmiesznych amerykańskich lig, warte są mniej od śmiesznych firm założonych przez pryszczatych nastolatków 10 lat temu. Panowie, obecny system jest do dupy, to śmieszny półśrodek. Są tylko 2 wyjścia, w 2 strony. Albo następuje nacjonalizacja wszystkich klubów i wracamy do sportu klasy pracującej, bez tylu pieniędzy, globalizmu, sponsorów na koszulkach, z Pucharem Europy tylko dla mistrzów, Pucharem Zdobywców Pucharów, limitem obcokrajowców itd. Albo Superliga. A ta pierwsza opcja nie jest możliwa z powodów politycznych. Bo globalizm, kapitalizm, imigracja. To już nie wróci. A co do płaczu maluczkich - gdyby wprowadzić Superligę od razu w 1992 jak chciał Berlusconi, to uratowałoby to Ajax przed upadkiem po Bosmanie. Zatrzymaliby wszystkie gwiazdy z ekipy van Gaala, potem jeszcze dołożyli nowe pokolenie jak Sneijder, Ibrahimovic, van der Vaart. Byliby gigantem, sportowym i komercyjnym. W półśrodkowym systemie UEFA zostali zniszczeni. A co ich zabiło? Właśnie "piękno i tradycja futbolu krajowego". Bo nikt nie chce na dłuższą metę grać w Holandii. Mimo, że klub z historią, kulturą, wielki. Mimo że wielkie, europejskie miasto, na pewno bardziej atrakcyjne od Manchesteru czy Liverpoolu. To samo z tym pięknym futbolem hiszpańskim. Gdzie to piękno? Przekręty sędziowskie? Supercopa gdzieś w Arabii? Pomysły by grać mecze ligowe w USA? Gasparty na wysokich stanowiskach? Nawet terminarzu nie potrafią dobrze ułożyć, żeby pomóc klubom w Europie. Real jest wielki dzięki Europie, nie Hiszpanii. To w Europie powstała legenda i magia tego klubu. Cała La Liga to tylko pojedynek korespondencyjny z Barcą. A tak z perspektywy kibica Realu to jeśli nie będzie tej reformy to w końcu zostaniemy w tyle. Nie będziemy w stanie konkurować z Premier League i szejkami. Już teraz La Liga straciła blask, a co dopiero jak odejdzie w końcu Messi? Piłkarze nie będą tu chcieli grać. Będziemy musieli jak Bayern skupować najlepsze talenty z ligi (a połowę zabierać będzie nam Barca), bo kupienie prawdziwej gwiazdy zza granicy będzie niemożliwe. Nie będzie Galacticos. Będziemy zależni od pokolenia, pokolenia naszej szkółki i Hiszpanii ogólnie, ewentualnie skautingu naszego i mniejszych klubów. Narzekacie ostatnio na kupowanie kotów w workach, talentów za grube pieniądze z Brazylii i La Ligi, z nadzieją że coś z nich będzie. To jest właśnie nasza przyszłość bez tej reformy. Czegoś takiego jak transfery Zidane'a czy Ronaldo już nie zobaczymy. Perez wie, że na dłuższą metę bez Superligi skończymy jak Ajax. Hiszpania upada, jest coraz biedniejsza. La liga coraz bardziej wieśniacka. Real przestał być finansowym taranem, który może sobie kupić kogo chce, od kogo chce. W Barcelonie kończy się era Messiego. Atletico na dłuższą metę wróci do przeciętności. Przyjdzie taki dzień, po raz pierwszy, gdy to inny klub, jakieś City czy PSG, przyjdzie do Realu z workiem pieniędzy, po naszą główną gwiazdę. I ta gwiazda będzie chciała odejść. Przyjdzie ten dzień. Bez Superligi. Nie podoba mi się format, kompletnie inaczej bym to ułożył. Ale Superliga musi powstać, prędzej czy później. To nieuniknione. Jak nie teraz to za 10 lat. Jak nie za 10 to za 20. Ale to jedyne wyjście. Tak jak Europa musi się zjednoczyć, żeby się liczyć w XXI wieku, tak samo kluby z małych europejskich państwek muszą stworzyć wspólne rozgrywki, żeby wykorzystać swój potencjał.

  • Maciej J
    Maciej J18 dni temu

    Czekam na film, który analizuje słowa Pereza ✌🏻

  • Michał Michał
    Michał Michał18 dni temu

    Wszystko fajnie będę mógł oglądać moją ulubiona drużynę w walce z najlepszymi co tydzień (moim zdaniem bardziej dla koneserów piłki niż przeciętnego oglądającego bo emocji w tym mniej mimo wszystko), ale pomyśleć np. o kibicach mniejszych drużyn typu everton, leeds, getafe,granda to już nikomu po co ... Oni przecież nie generują pieniędzy to za przeproszeniem pies ich jebał. Ktoś może powiedzieć ale przecież dalej będą grali itp. itd. Tak będą ale ich środki znacznie się zmniejszą i nagle się okaże że wiekszości klubów np. premier league nie bedzie stać na pensje piłkarzy którzy mają kontrakty na parę lat w przód , utrzymanie stadionu etc. Moim zdaniem super liga to słaby pomysł mówię to z perspektywy osoby która ogląda głównie mistrzostwa świata/europy i ligę mistrzów. Nie oglądam meczów żeby oglądać piękna piłkę (chociaż wiadomo jest to przyjemne jak drużyny ładnie grają) ale dla emocji, czego dla mnie superliga nie będzie potrafiła dostarczyć. Ew ostatnie kilka spotkań już po całej fazie tych planowanych normalnych rozgrywek które będę mógł potraktować jak oglądanie obecnej ligi mistrzów. Takie jest moje zdanie szanuje każdego kto jest za, ale dla mnie to słaby pomysł pozdrawiam.

  • Mateusz Bączek
    Mateusz Bączek18 dni temu

    Serio nie wiem co mam o tym myśleć bo jak bardzo podoba mi się obecny format ligi mistrzów (który mają zmienić na idiotyczy według mnie za kilka lat) tak nienawidzę UEFA i FIFA przez ich machlojki te z mudialem w Afryce czy Katarze. I choć fanem superligi nie jestem tak samo nowej ligi mistrzów też nie będę. Szczerze rozumiem te kluby które powiedziały dość tym organizacją i postanowiły się sprzeciwić bo UEFA od lat pogarszała te rozgrywki. Wszystko się dzieje tak szybko i może to być historyczna zmiana w piłce nożnej. Jestem ciekawy co z tego wyjdzie szkoda mi jedynie będzie tych mniejszych zespołów które czasem pisały piękne historie w piłce nożnej a do superligi wstępu mieć nie będą.

  • Marek Aureliusz
    Marek Aureliusz18 dni temu

    Tak naprawdę czy Superliga jest na straconej pozycji ? To tak naprawdę teraz Super Liga rozdaje karty. Czy naprawdę zwiększy się oglądalność LM bez udziału topowych klubów ? Czy ligi krajowe bez udziału topowych zespołów będą miały wysoką oglądalność ? Ja uważam, że straci na tym bardzo UEFA oraz FIFA. Po prostu te dwie skorumpowane organizacje nagle poczuły strach, że przez lata gdzie ile oszustw i malwersacji było, nagle wszystko się skończy. Bardzo dobrze, wiadomo, format ligi nie podoba się bo przypomina dosłownie NBA czyli bez awansów i spadku. Ale mimo wszystko uważam, że oglądalność wciąż będzie na wysokim poziomie, bo chyba lepiej oglądać mecz chociażby Manchester United vs Arsenal aniżeli West Ham vs Everton ;) Pozdrawiam.

  • BOCHEN CHLEBA
    BOCHEN CHLEBA18 dni temu

    Co do Superligi może to i dobrze że się tak dzieje. UEFA może sięgnie po rozum do głowy gdy zobaczy jak wiele zespołów jest przeciwko ich zarządzaniu i temu co przez ostatnie lata wyrabiali. Perez i inni chcą pokazać UEFIE że nie są nietykalni i bez takich zespołów jak Real, United i inni będzie im bardzo ciężko. Taka jest moja opinia na ten temat. Pozdrawiam.

  • Kajor Belweder
    Kajor Belweder18 dni temu

    Bardzo dobrze. FIFA i UEFA to totalna kupa Straszą tylko bo największe kluby generują największe pieniążki, a teraz im uciekają te pieniążki to straszą! MŚ w Katarze! Transfer Neymaritoo Neville nie oszukujmy się był może tylko dobrym zawodnikiem a tak to idiota w głowie pustka za głupi aby pojąć dla niego rzeczy tak skomplikowane

  • tajfunek
    tajfunek18 dni temu

    Nie macie pojęcia o tym co się dzieje footrol powiedział prawdę i jebac UEFA

  • Tonicbow
    Tonicbow18 dni temu

    Sane to mi się od początku sezonu nie podoba. Ja jeszcze do końca sezonu poczekam, ale w następnym sezonie będę jeszcze szczególniej patrzał na Sane i jak będzie dalej tak samo to dla mnie Sane na sprzedaż

  • Marcin Janczukowicz

    Marcin Janczukowicz

    14 dni temu

    Dokładnie, mam podobne zdanie, w City jeszcze coś grał po transferze z Schalke, a teraz w Bayernie dramat, ile sytuacji marnuje... Najciekawsze jest to, że Flick nie chciał go w ogóle w swoim zespole, nie był nigdy w jego planach, ale oczywiście pewien Bośniak, dyrektor sportowy Bayernu mu go ściągnął do klubu. To jest dopiero paranoja z punktu widzenia Flicka- zdobywasz z klubem potrójną koronę, a oni i tak w nagrodę nie ściągają Ci tych zawodników, których Ty chcesz, w ramach wzmocnień do prowadzenego przez siebie zespołu i jeszcze żądają odnoszenia wielkich sukcesów z piłkarzami, których Ty, jako trener nie brales pod uwagę- typu Choupo- Moting, czy właśnie Sane. Flick chciał w Monachium Heavertza i Wernera i żadnego z nich nie dostał...

  • grzegorzgorki
    grzegorzgorki18 dni temu

    Mourinho to ŻADEN trener :D

  • Marcin PL
    Marcin PL18 dni temu

    UEFA non stop dymała wszystkich dookoła. Teraz kluby się postawiły to jest wielki lament. Zobaczcie jaki teraz będzie format LM, paranoja. Jestem za superligą.

  • No Name
    No Name18 dni temu

    Czy w akcie protestu, przestaniecie być kibicami Arsenalu oraz Manchesteru UTD?

  • Bieniu
    Bieniu18 dni temu

    super materiał audiwizualny chłopcy

  • Domingo
    Domingo18 dni temu

    Teraz tak naprawdę to superliga a nie UEFA rozdaje karty wiec ich straszenie raczej na nic się nie zda.

  • Krzysztof Sznober
    Krzysztof Sznober18 dni temu

    świetny filmik

  • 12 letni fajter
    12 letni fajter18 dni temu

    Gdyby UEFA nie kradła Sytuacja wyglądalaby inaczej, dlaczego kradną? Na wejście w superlidze dostaje się dużo więcej pieniędzy niż, za zwycięstwo ligi mistrzów

  • QUINCY5F
    QUINCY5F18 dni temu

    I dobrze walić uefe jak dla mnie footroll dobrze gada

  • QUINCY5F

    QUINCY5F

    18 dni temu

    A i po drugie jak UEFA przedstawiła swoją wizję na ligę mistrzów to jest kopiuj wklej super Liga

  • ok elf
    ok elf18 dni temu

    Kurcze irytujące jest lekko juz to, że Adam często w filmach poprawia Krzywego, gdzie każdy doskonale wie o o co chodzi. 25:35

  • Piłkarzyki

    Piłkarzyki

    18 dni temu

    No właśnie nie każdy, a potem czepialskie komentarze się mnożą.

  • Piotr T
    Piotr T18 dni temu

    Pierwszy raz daje łapkę w dół za materiał do 5 minuty mówienie że superliga zabije football a co nam oferuje uefa i fifa; dwie najbardziej skorumpowane organizacje jakie istnieją na świecie i narzucanie pomysłów reformy ligi mistrzów i kolejnych rozgrywek jak klubowe mś to co niby dla celów charytatywnych. NIE fifa i uefa nie chce ratować "piłki jaką znamy" ale boi się że superliga ma sens i boi się o własną dupe pod względem finansowym. Ps. fifa i uefa dbają o najbiedniejszych i najmniejszych takiego żartu to jeszcze nie słyszałem.

  • Arkos 21
    Arkos 2119 dni temu

    przynajmniej bez Szczęsnego mamy szanse na wygranie EURO 2021 xD

  • Arkos 21
    Arkos 2119 dni temu

    jak tworzyli Eurolige w kosza 20 lat temu też narzekali a dziś wszyscy chwalą

  • Mateusz Z Ładzynia
    Mateusz Z Ładzynia19 dni temu

    Okładając po mordzie Fulham nie staniesz się lepszy a grając z najlepszymi staniesz się lepszy.

  • Adam Bruździński
    Adam Bruździński19 dni temu

    Żadne ligi nikogo nie wyklucza i żadnego wykluczania piłkarzy z Euro czy Mundialu też nie będzie. Uefa pokazuje tylko razem z fifą jak bardzo obsrani są wizją straty ogromnej ilości hajsu z tych największych klubów. Jeśli największe kluby zostałyby wykluczone ze swoich lig to straty dla federacji byłyby przeogromne

  • Mateusz Z Ładzynia
    Mateusz Z Ładzynia19 dni temu

    Arsenal może się cieszyć bo z superligi nie da się spasc

  • Radek
    Radek19 dni temu

    W dużej mierze się zgadzam, choć nie ze wszystkim. Co do samej Superligi to wiadomo, że to obrzydlistwo, problem z tym, że ciężko o tym rozmawiać, bo od razu jest się atakowanym od przydupasów UEFA. Tak się składa, że nikt nie broni UEFY, wszyscy wiedzą, że to syf i mafia. Tylko nie róbmy z założycieli superligi jakichś jezuitów, też zaraz postawią swoje struktury, bo muszą. Z tą różnicą, że nowe rozgrywki będą miały mniejszy sens w kategoriach rywalizacji. Albo wręcz żaden, bo po co rywalizować skoro nie można przegrać? Mi jako kibicowi Barcy jest wstyd, ale też przeboleje, rozumiem że zadłużona firma myśli tylko o wyjściu z długów. Co do materiału Footrolla, to nie polecam, jest nacechowany emocjonalnie, przesiąknięty obrzydliwą manipulacją i półprawdami. Gość zrobił sobie taki wytrych w postaci słowa ,,romantyzm'' i uczciwą rywalizację nazywa sobie romantyzmem, tylko po to żeby móc sobie to kontrastować z pieniędzmi. Zobaczymy co wyjdzie, choć znając życie sprawdzi się stare porzekadło, że chytry dwa razy traci. Pytanie tylko kto będzie tym chytrym, stara UEFA czy nowa konfederacja bogatych klubów, która też będzie UEFĄ pod innym szyldem.

  • pilotix
    pilotix19 dni temu

    Takie pytanie, gdyby teoretycznie doszło do podziału superligi i premier league to omawialibyście/skupialibyście się na superlidze czy lidze angielskiej?

  • Dominik Palichleb
    Dominik Palichleb19 dni temu

    Skoro oboje jesteście przeciwni Superlidze, to liczę, że na materiał o niej zaprosicie kogoś, kto jest za i dzięki temu może być szansa na fajną, merytoryczną dyskusję z argumentami z obu stron tak, by widzowie sami zdecydowali, za kim się opowiedzieć :)

  • Macik

    Macik

    18 dni temu

    @DolariusS szczerze ja bym nie chciał Footrolla jakoś jego argumenty mnie nie przekonują bo chodzi mu głównie o nienawiści do UEFA I FIFA a to jak swoim filmikiem wpłynął na zdanie wielu ludzi to już druga sprawa liczę mocno że pilkarzyki zrobią naprawdę solidny materiał oparty na dobrych argumentach i osobiście mam nadzieję że zaproszą jakiegoś dziennikarza który jest za superliga

  • Dominik Palichleb

    Dominik Palichleb

    18 dni temu

    @DolariusS osobiście chciałbym, ale oba kanały są sponsorowane przez innych bukmacherów, więc pewnie nie za bardzo mogą się pokazywać na filmach rywali

  • DolariusS

    DolariusS

    18 dni temu

    Footroll może. Może nie jest za super ligą ale bardziej nie lubi UEFA i FIFY

  • Krystian Tyburski
    Krystian Tyburski19 dni temu

    Bardzo dobrze niech superliga powstanie

  • Grodo
    Grodo19 dni temu

    ,,It’s pure greed" Pana Garego Nevilla powinno paść LATA temu. Rozgrywanie meczów Ligi Hiszpańskiej w Chinach, czy Super Pucharu w Arabii. Rozszerzenie EURO na 24 drużyny. Plan rozszerzenia Mundialu na 48 zespołów. Mundial w Katarze rozgrywany pierwszy raz na jesień. Afery korupcyjne w UEFA i FIFA. Wtedy Pan Neville nie był taki ekspresyjny. Piłka Nożna to od dekad nie jest już sport dla robotników lubiących kopać piłkę. To biznes jak każdy inny, w którym każdy musi znaleźć swoje miejsce, albo wylatuje. Od dekad najbogatsze kluby są finansowo kilkakrotnie bogatsze niż inne. Do tej pory nie stanowiło to przeszkody. Czemu miałoby teraz? PSG ma przecież niemal nieograniczony budżet, a w lidze jest pod Lille, którego transferowy rekord to 27 milionów...Czy naprawdę Pana Nevilla boli to, że jego ukochany klub przestanie być okradany przez UEFA? Mali od dawna są mali, a wielcy są wielcy, tylko że po przekroczeniu pewnej granicy nie ma znaczenia jak ktoś jest bogaty, bo nie daje to po prostu takiej przewagi. UEFA i Super Liga to tak samo chciwe twory, ale w odróżnieniu od UEFY, Super Liga nie jest czekającym na zyski pośrednikiem, który udaje że liczą się dla niego jakiekolwiek wartości. Za późno na ,,It's pure greed"...

  • Straiser
    Straiser19 dni temu

    UEFA chce pozostawić obecne siły w Europie ? XD chyba nie za bardzoo XD

  • Filip K
    Filip K19 dni temu

    Jak będziecie robić materiał o superlidze, to mam nadzieje, że podejdziecie do tego jednak z otwarta głowa. Największe minusy superligi to potencjalne sankcje federacji (co nie jest bezpośrednia wadą) i obecność Arsenalu xd Ludzie nagle robią z uefa i fifa jakieś biedne organizacje charytatywne, które trzeba bronić i wszyscy to bezmyślnie powielają

  • CzarnoCzerwony
    CzarnoCzerwony19 dni temu

    No wiadomo bo lepiej oglądać jak np taka Barca gra z Elche która broni się przez ponad 90 min w swoim polu. Wiadomo w piłce pieniądze to podstawa. Ale co innego jak obie strony zarobią normalnie a co innego jak taka FIFA i UEFA zarabiają sobie potężne pieniądze a oddają dla klubów ochłapy. Trzeba tak to nazwać bo te 150mln za wygranie LM to jest żart w porównaniu ile tamci zarobią. Potężne kluby nie mogą nawet ulepszyć swojego stadionu bez wzięcia kredytu to o czym my tu gadamy a jeszcze trzeba mieć na chore pensie dla zawodników i na nowe transfery. A o grafiku jakie te kluby mają to już chyba pisać nie musze...

  • Filip K
    Filip K19 dni temu

    99% osób ciśnie po superlidze bo jest na to moda

  • Maks Kałużny
    Maks Kałużny19 dni temu

    14:43 coś mi się wydaje że mourinho już nie będzie musiał się tym przejmować hah

  • Shadow 54
    Shadow 5419 dni temu

    szczerze fajny materiał ale mi sie wydaje ze teraz kazdy hejtuje ta supperlige a puzniej kazdy bedzie sie nia jarał według mnie w tej całej piłce ogólnie jest a duzo pieniedzy po co to wszystko piłkarze powinni grac z pasji a nie dla pieniedzy one powiny byc jedynie rekompesata za dobra gre a ci własciciele klubów to oni maja w dupie piłke tylko cyferki im w głowie

  • Kox zawodnik
    Kox zawodnik19 dni temu

    Nie chce mi się wierzyć, że najlepsze ligi wyrzucą kluby które generują największy dochód, prędzej zostaną zreformowane, żeby nie był az tak napięty terminarz. A jeśli już zostały by wyrzucone to jestem niemalże pewny, że Perez w Hiszpanii będzie dążył do stworzenia swoich rozgrywek krajowych.

  • Jakub Stachowski
    Jakub Stachowski19 dni temu

    Kiedy dokładnie wjeżdża seria te typy tak mają? Bo nie wiem dokładnie, pomocy

  • Piłkarzyki

    Piłkarzyki

    19 dni temu

    W piątki! :)

  • Adrian Guzik
    Adrian Guzik19 dni temu

    +1 Dla was, choć boję się ludzi którzy lubią raz na miesiąc obejrzeć messiego w telewizji to powiem czemu ja się nie zgadzam na powstanie tego w kilku punktach 1-Konie piłki jaką znamy 2-Możliwe wykluczenia z lig, przez co one też stracą sens 3-Ewentualne wykluczenia z kadr narodowych, przez co one też stracą kompletny sens 4-Zabawa na rok. Potem już nikt nie będzie chciał po raz 67 oglądać city z realem 5-Bezsensowna liga mistrzów, ponieważ i tak to już 10 razy wcześniej widzieliśmy w super lidze 6-Ogromna strata znaczenia klubów z "niższej" półki, czyli po prostu nie tak bogatych 7-W przypadku w którym dana drużyna grała by w swojej lidze krajowej i w super lidze-straszne przepracowanie i co za tym idzie spadek jakości meczy I serio warto to robić dla sezonu ubawu i miliarda więcej w klubowej kasie?

  • Jurek Kiler
    Jurek Kiler19 dni temu

    Obejrzyjcie materiał Footrolla, wszystko jest tam wypunktowane.

  • Polska Wydra

    Polska Wydra

    18 dni temu

    @Dawid Łączny Dokładnie, ja uważam że UEFE trzeba zajechać, no ale tworzenie sobie kółka wzajemnej adoracji nie jest rozwiązaniem.

  • Dawid Łączny

    Dawid Łączny

    18 dni temu

    Jak lubię footrolla, bo to inteligentny gość i zazwyczaj dobrze gada tak tym razem pie*doli głupoty. Uważa, że przeciwnicy Superligi to obrońcy UEFY XD

  • Nero
    Nero19 dni temu

    Jak już chcą robić superlige to więcej drużyn przede wszystkim bo jakim prawem gra w tej "super" lidze Arsenal a takie Leicester już nie... no i zrobić system spadków i awansów a nie że 15 czy tam 12 zespołów jest nietykalnych.

  • Szulca
    Szulca19 dni temu

    Co do Superligi to dobrze wg mnie, że w końcu ktoś sprzeciwił się wielkim UEFA i FIFA, które pozwalały sobie na zbyt dużo, a totalnym przegięciem były imprezy zaplanowane na 2020 i 2022. Skończy się branie kasy do kieszeni i naginanie własnych przepisów, a także bycie "fair play", "no to rasism", ale "yes for breaking human laws in Qatar"

  • Leq __
    Leq __19 dni temu

    Jakby UEFA i FIFA nie trzepały tak kasy właśnie z tych klubów to nic by takiego nie powstało. To nie SUPERLIGA zniszczy futbol to właśnie te dwa giganty niszczą ją od wielu lat i teraz ci najwięksi nie chcą już być jebani na kaskę :/ I jestem przekonany że chuja zrobią tym piłkarza którzy zagrają w SUPERLIDZE, bo FIFIE by się to marketingowo nie opłacało zabronić im brać udziału w mundialu czy euro czy copa america xDD więc straszą tylko. Dodatkowo terminarz napięty jak plandeka na żuku (im więcej meczy w sezonie = więcej kasy dla UEFA czy FIFA) nwm jak inni ale wolałbym oglądać w tygodniu kilka hitów niż jak Real gra z Getafe rezerwowym składem, bardzo to ciekawe i romantyczne xDD. A jak inne kluby zobaczą wkoncu że UEFA i wali na kasę to zrobią to samo i dołącza do SUPERLIGI i kto wie może jakaś druga dywizja czy coś w tym stylu?

  • Karol Prześlakiewicz
    Karol Prześlakiewicz19 dni temu

    props za muzykę w tle bo nadaje mega dynamiki i dobrego brzmienia

  • goliat 123
    goliat 12319 dni temu

    Potwierdzam, Ronaldo był bardzo mało widoczny w meczu z Atalantą ;D

  • Szymek 1998
    Szymek 199819 dni temu

    O co chodzi z tą super ligą

  • piotr wójs
    piotr wójs19 dni temu

    Jak się nazywa puchar Anzgli?

  • COMMENT CHANNEL
    COMMENT CHANNEL19 dni temu

    Lista zmian PZPNu w polskich rozgrywkach w związku z powstaniem Superligi: .

  • patkix

    patkix

    18 dni temu

    Ja pierdziele się wystraszyłem że mam muche na telefonie xd

  • idieyoung
    idieyoung19 dni temu

    A ja się cieszę. W końcu ktoś złapał za mordy UEFA i FIFA.

  • Dar Mog
    Dar Mog19 dni temu

    Dajcie spokój z tym Footrolem. Facet skupił się na krytyce Fifa i Uefa, a nie widzi zagrożeń, jakie niesie Superliga. To tak, jakby knarzekać na zlodzieja w swoim domu i jednocześnie cieszyć się z bandziora, który ma zająć jego miejsce.

  • Kibic Realu Madryt i Liverpoolu
    Kibic Realu Madryt i Liverpoolu19 dni temu

    Mam identyczne zdanie co do super ligi jak Footroll mianowicie: UEFA i FIFA straszą że niby zawodnicy ktorzy będą grali w super lidze nie będą mogli grać na Euro czy Mundialu XDDDD to by sie nie skonczylo dobrze finansowo dla nich. jak dla mnie z tego moze wyjsc coś dobrego bo wkońcu ktos sie postawił UEFA I FIFA. Po za tym będą niesamowite pojedynki. Z jednej strony gra mecz np. Barcelony z Liverpoolem a z drugiej Real z City, no mnie takie pojedynki bardziej jarają niz mecze z Huescą czy inną Celtą. Tak samo nie będzie meczów wyjazdowych do Rumuni czy Grecji gdzie są beznadziejne murawy. Nie będzie tyle kontuzji itd. I jak czytam te komentarze "Szacunek dla PSG bo nie grają w super lidze" to mi sie rzygać chce. PSG nie gra w super lidze bo mają tyle hajsu że mogą pluć na UEFE bez żadnych konsekwencji, mają za rok Mundial u siebie i zarobią z tego tyle hajsu że by mogli wykupic cały skład Realu, nie grają w super lidze bo firma szejka PSG ma transmisje LM wykupione. Terminarze meczowe są ustawiane przez UEFE i przez nich naprzykład taki Real jest w takim osłabieniu bo zawodnicy doznali kontuzje przez granie meczów co 3,4 dni. To UEFA robi wszystko dla kasy, dla oglądalności itd żeby ich portfele były cały czas pełne a nie dla tzw "romantyzmu do futbolu". Super Liga moze uratowac to wszystko. To jest moje zdanie i mam nadzieje że ludzie wkońcu ogarną co jest 5 i przestaną bronic UEFE I FIFE.

  • PikQ

    PikQ

    19 dni temu

    A co z klubami z Niemczech?

  • Atrus HD Mapping

    Atrus HD Mapping

    19 dni temu

    @Kibic Realu Madryt i Liverpoolu no wiem, tylko mówie czemu się tak dzieje, że takie kluby są biedniejsze, właśnie przez brak finansowego fair play ze strony UEFA, a teraz dochodzi do tego jeszcze Superliga

  • Kibic Realu Madryt i Liverpoolu

    Kibic Realu Madryt i Liverpoolu

    19 dni temu

    @Atrus HD Mapping to jest tylko moje zdanie

  • Atrus HD Mapping

    Atrus HD Mapping

    19 dni temu

    No a zgadnij czemu są takie murawy? No właśnie przez to, że tam kluby są po prostu biedniejsze od tych wielkich marek i taką Superligą raczej nie pomagacie

  • Jakub Nowaczyk
    Jakub Nowaczyk19 dni temu

    A ja uważam, że może to mieć pozytywne skutki. W koszykówce powstał już podobny twór, czyli euroliga, której powstanie wyszło na +. Poza tym uefa i fifa też nie są święte i cieszyłbym się gdyby ktoś w końcu utarł nosa tym dwóm organizacjom, które mają w swojej historii aż za dużo afer związanych z korupcją. Na koniec dodam, że podobnie do Super Ligi działa NBA, NHL czy NFL

  • Piotr Świerzyński
    Piotr Świerzyński19 dni temu

    Po krzywym widać że filmik w nocy nagrywamy

  • Mateusz Czamara
    Mateusz Czamara19 dni temu

    Boże jak zmasakrowano herb interu. (Widzę go pierwszy raz).

  • Marcin Janczukowicz

    Marcin Janczukowicz

    14 dni temu

    Coś podobnego do nowego herbu Juve, wg mnie on także jest straszny.

  • Anetta Woźniak
    Anetta Woźniak19 dni temu

    Czy możecie w skrócie weekendu więcej omawiać bundesligę?

  • Atrus HD Mapping
    Atrus HD Mapping19 dni temu

    Według mnie Superliga nie ma sensu, po to jest Liga Mistrzów, aby takie drużyny mogły ze sobą grać. Może i nie wszystkie ale to wciąż lepsze niż rozumowanie niektórych ludzi że Liga Mistrzów powinna być dla Mistrzów kraju a jednocześnie są za Superligą, gdyby nie powiększanie Ligi Mistrzów takich spotkań pomiędzy międzynarodowymi gigantami byłoby jeszcze mniej niż jest obecnie. A ciągłe boostowanie tych najbogatszych dając im większe przywileje np. sprawa Manchesteru City i Trabzonsporu też jest złe. I w tym właśnie futbol jest piękny, że jeśli jest wiara to każdy potrafi wygrać z każdym, a nie, że pieniądze wszystko załatwią i nie będzie już takich niespodzianek jak Ajax, Olympique Lyon, Atalanta czy APOEL Nikozja. I oczywiście nie zgadzam się z reformą UEFA, która dotyczy Ligi mistrzów w sezonie 2024/25, ale i tak dzisiejsza Liga Mistrzów jest dużo lepsza od Superligi. I dzięki zarobkom z Superligi już nie będzie takich klubów jak Eintracht, Wolfsburg, West Ham lub połowicznie Leicester. I to, że UEFA często pluje na tych mniejszych jest prawdą, ale Superliga pluje jeszcze mocniej na nich, bo wykluczanie za finansowe fair play jest już lepsze niż w ogóle koniec dla tych klubów nawet marzeń o graniu z najlepszymi

  • Konrad

    Konrad

    18 dni temu

    Liga Mistrzów jest najlepsza

  • Starboy
    Starboy19 dni temu

    Ludzie piszą o upadku piłki nożnej przez powstanie superligi. Upadek piłki nożnej to my obserwujemy od momentu przyznania organizacji mistrzostw świata Katarowi poprzez łapownictwo. Bardzo mnie cieszy, że największe zespoły odchodzą o tych skorumpowanych organizacji jakimi są FIFA oraz UEFA. Oczywiście superliga to nie jest rozwiązanie idealne, ale gdy czytam o tym, że UEFA stoi na straży moralności i wspiera biedniejsze kluby piłkarskie, to mnie krew zalewa.

  • Starboy

    Starboy

    19 dni temu

    Czytałem wiele opinii, w których krytyka Superligi szła w parze z hołubieniem fify i uefy, ale nie były to opinie ekspertów piłkarskich, a zwykłych internautów, którzy nie zdają sobie sprawy jak skorumpowane są te organizacje. Oczywiście, że Superliga jest projektem, który ma na celu duży zysk, ale działania, które podejmuje fifa oraz uefa również są podyktowane chciwością i gdy widzę np grafiki w internecie z napisem "made by the poor, stolen by the rich" to zastanawiam się czy ludzie wstawiający to żyli pod kamieniem przez ostatnie lata i nie słyszeli o wszystkich skandalach z udziałem fify i uefy. Tak jak zaznaczyłem wcześniej, Superliga to na pewno nie jest rozwiązanie idealne, ale uważam, że odejście największych klubów od fify i uefy to dobry ruch i mam nadzieję, że ten projekt będzie się rozwijać i pójdzie to w dobrym kierunku, chociaż też mam co do tego pewne obawy. W pierwszym komentarzu nie miałem zamiaru Wam zarzucić wspierania uefy oraz fify, jeśli tak to odebraliście to przepraszam. Czekam na materiał od was, w którym rozwiniecie wasze przemyślenia na temat Superligi.

  • Piłkarzyki

    Piłkarzyki

    19 dni temu

    A powiesz mi proszę kto napisał o tym, że UEFA stoi na straży moralności? Zauważ, że krytyka Superligi nie idzie w parze z hołubieniem FIFA/UEFA. To ludzie na siłę zdają się tak charakteryzować podział w środowisku piłkarskim. Przykładowo - ja od lat oponuje wielu rozwiązaniom FIFA/UEFA. Jednocześnie uważam, że Superliga jest projektem napędzanym cyniczną żądzą zysku. W takiej polityce nie ma miejsca na zdanie Piłkarzyków i Starboya. Jesteśmy w jeszcze większym stopniu numerkami w rejestrze, które mogą od czasu do czasu dorzucić swój pieniądz do koryta.

  • Arek Błaszczyk
    Arek Błaszczyk19 dni temu

    Mistrzostwa Europy dla każdego kto chce? Napięty terminarz i mecze pucharowe w Stanach itp? Mecze o 12 żeby w Chinach mogli oglądać? Wciskanie kitu jakim jest finansowe fair play? kontra Postawienie się skorumpowanej uefie i zorganizowanie swojej ligi

  • Vaxador
    Vaxador19 dni temu

    Oby super Liga powstała, jestem jak najbardziej za!

  • BrownP

    BrownP

    19 dni temu

    Ja tez

  • taboret
    taboret19 dni temu

    Odsyłam do materiału Footrolla ;)

  • taboret

    taboret

    18 dni temu

    @Dawid Łączny Najpierw piszesz, że nie obchodzą Cię federacje i ich przekręty finansowe, więc tym bardziej nie powinna Tobie przeszkadzać Superliga :D Nie wiem co Twoim zdaniem oznacza esencja piłki nożnej, ale cóż... jak to mówią UEFIE nie zągląda się do portfela, prawda? :)

  • Dawid Łączny

    Dawid Łączny

    18 dni temu

    @taboret i co z tego, że ma za uszami? Mam się cieszyć, że utarli nosa oszustom finansowym kosztem esencji piłki nożnej? Normalnego kibica kwestie finansowe federacji ani nawet klubów nie obchodzą. Niech żyje piłka nożna, precz z superligą

  • Dawid Łączny

    Dawid Łączny

    18 dni temu

    Nie zgadzam się z footrollem. Nie dość, że superliga to z perspektywy formatu tych rozgrywek zamach na piłkę nożną to jeszcze uważa przeciwników za obrońców UEFY, kiedy zwykłego kibica nie obchodzą jakieś federacje i ich przekręty finansowe

  • Tajemniczy

    Tajemniczy

    18 dni temu

    Ten materiał jest okropny

  • taboret

    taboret

    19 dni temu

    @Piłkarzyki miałem wrażenie, że moje słowa odebraliście jako zamach na wasz kanał :D Czekam ;p

  • Arek Błaszczyk
    Arek Błaszczyk19 dni temu

    Uefa jebie na kase wszystkich? "mmm spoko" Kluby postanawiają wyjebać uefe na kase? "JAK TAK MOZNA"

  • Kallos18

    Kallos18

    18 dni temu

    @Piłkarzyki Żądza pieniądza wsiąknęła już w każdą dziedzinę, w której jest człowiek. I nie twierdzę wcale, że to źle, tak obiektywnie jest.

  • Arek Błaszczyk

    Arek Błaszczyk

    19 dni temu

    @Piłkarzyki Nie chodziło mi o was, przytaczałem sobie głosy ludzi z internetu po prostu. Luzik

  • Piłkarzyki

    Piłkarzyki

    19 dni temu

    My tak nie powiedzieliśmy. UEFA podlega takiej samej krytyce. Żądza pieniądza wsiąknęła w ten sport.

  • MarcinekPL
    MarcinekPL19 dni temu

    Właśnie czekałem na to co powiecie na temat Superligi na dodatek ubrani na czarno, idealnie dopasowane do tego tematu.

  • Dominik K.
    Dominik K.19 dni temu

    Przed filmem o superlidze ZOBACZCIE RÓŻNE ARGUMENTACYJNE OPINIE!!! np. footroll

  • Zuza
    Zuza19 dni temu

    Odnosząc się do powstania Super Ligi, bo myślę, że trzeba się do tego przede wszystkim odnieść: Moim zdaniem jest to kompletny przewrot w piłce, jeśli miałoby to funkcjonować na obecnie przedstawionych przez obie strony barykady zasadach. Całkowita izolacja największych marek od zespołów, które niejednokrotnie tym markom urywały punkty i zachwycały nas znacznie bardziej. Tu właśnie pojawia się kwintesencja tej dyscypliny. Ile razy mogliśmy zachwycić się niespodziewanymi zwycięzcami, którzy pierwotnie byli skazywani na sromotne porażki? Takich sytuacji było bez liku. Każdy mecz ligowy ma swoją niepowtarzalną magię. Jeśli odbierzemy słabszym drużynom możliwość rywalizacji z największymi (nawet jeśli zostaną w krajowych ligach to finansowo odjadą do innej galaktyki i nie będą kładli aż takiego nacisku na te mecze) to sport ten złapie zadyszkę. Mniejsze kluby staną poniekąd w miejscu, a dla większych najważniejsza będzie SL. Spotkania topowych teamów były gratką, wyczekiwaną nagrodą. Jak wiadomo smakuje najlepiej, a my co tydzień będziemy mieć serwowane to wszystko. Po jakimś czasie cały czar pryśnie, zachwyt spowszednieje do zwyczajnego przeglądu wydarzenia sportowego bez większych emocji... Obecnie wśród wszystkich fanów panuje zrozumiały chaos, więc zapewne nie wszystkie moje argumenty brzmią składnie, co nie zmienia faktu, że należy sobie zadać jedno ważne pytanie: Quo vadis futbolu? ---- Ostatnie o czym chciałam krótko napomknąć to mecz BVB. Bardzo dobra wygrana, myślę, że może podbudować nieco morale drużyny i wzniecić jeszcze iskierkę nadziei na zagranie w LM w następnym sezonie. Ogólnie rzecz biorąc, twierdzę, że Werder zagrał fatalne spotkanie. Ogromne, tragiczne w skutkach błędy defensywy znacznie przyczyniły się do aż takiego rezultatu. Borussia zagrała poprawnie, gdyż wykorzystała potknięcia rywali. Piszczek bardzo solidnie w obronie, więc jego z bloku obronnego można wyróżnić. Do grona piłkarzy na plus dorzuciłabym jeszcze Akanjiego no i wspomniani przez Was Haaland oraz Reyna. Brandt ponownie niewidoczny, co kolejny raz może martwić kibiców. Julian nie potrafi konkretnie i stabilnie odnaleźć miejsca w tej drużynie. W tabeli zdecydowanie nadal jest ciekawie, ale wiadomo że Dortmund musiałby teraz liczyć na ewentualne słabsze wyniki Eintrachtu lub Wolfsburga i sam wygrywać pewnie swoje mecze, co może być dla nich jeszcze trudniejsze.

  • Zuza

    Zuza

    19 dni temu

    @lora Dlatego wyrażam własną opinię i według niej zupełnie nie jestem za SL już na tym etapie, późniejsze decyzje musiałyby drastycznie zmienić zarys pomysłu, żebym zdeformowała zdanie. Każdy jednak ma swój pogląd, każdy należy szanować i nam - kibicom nie pozostaje nic oprócz czekania na przekrzykiwanie się grubych ryb w tej sprawie 🤷🏻‍♀️

  • lora

    lora

    19 dni temu

    @Zuza No właśnie, jeszcze Super Liga nie powstała, a wiele osób już ją skreśliło. Rozumiem takie przypuszczenia i ogólnie brak przekonania do tych rozgrywek, ale poczekałbym z ostateczną oceną. Myślę, że w takiej SL też będą Ci więksi i mniejsi i też będą się zdarzać porażki faworytów i zaskakujące rozstrzygnięcia. Chociaż na pewno nie w takiej formie jak było dotychczas.

  • Zuza

    Zuza

    19 dni temu

    @lora Nie wiem niczego na 100%, to tylko moje osobiste przypuszczenia. Mimo wszystko, to co było ostatnio, nie było w takim natężeniu jakie zaoferuje Nam SL, więc tak naprawdę ani jedna ani druga strona nie wie jak to będzie odbierane, możemy tylko przerzucać swoje własne opinie, że jednym na pewno się znudzi, inni twardo stwierdzą, że zawsze będzie im towarzyszyć ekscytacja z tak częstych szlagierów. Z kwintesencją piłki nie chodziło mi o sromotne porażki faworytów, a między innymi (bo wiadomo, że to nie jedyny czynnik) o zaskakujące rozstrzygnięcia, niekonwencjonalne drużyny, które przebojem wdzierały się do topki krajowej, walkę jak równy z równym mimo przepaści finansowych i jakościowych. Przy izolacji największych marek będzie to odebrane lub znacznie straci na wartości.

  • lora

    lora

    19 dni temu

    Skad wiesz, że po jakimś czasie cały czar pryśnie? Ostatnio było dużo meczów pomiędzy tymi największymi, mi się nic nie przejadło i czekam z niecierpliwością na kolejne takie mecze. Prawda jest taka, że mecze tych największych przyciągają najwięcej widzów. Mecz Arsenalu z Fulham czy Barcelony z Ferencvarosi interesuje dużo mniej niż taki mecz Barcelony z Arsenalem. Nie uważam też, aby kwintesencją piłki nożnej były sromotne porażki faworytów. Na pewno jednak masz rację co do mniejszych klubów, będzie im bardzo ciężko w przypadku powstania Super Ligi.

  • MaDeWatch
    MaDeWatch19 dni temu

    Życie to zmiany Piłka to zmiany To musiało się stać prędzej czy później. I jestem jedną z nielicznych osób którym to się podoba

  • squidek

    squidek

    19 dni temu

    Nie jesteś w nielicznej grupie, myślę że ten pomysł ma pół na pół fanów i przeciwników

  • Jakub Rogala

    Jakub Rogala

    19 dni temu

    Każdy kto nie interesuje się piłką od wczoraj wie jakimi gnojami są UEFA i FIFA

  • Wojtek Sontowski

    Wojtek Sontowski

    19 dni temu

    Też mi się to podoba. Ja bym poszła krok dalej - zrezygnowanie z LM i LE i utworzenie Jednego Europejskiego systemu ligowego - jak robimy MLS to do końca

  • DF Damian

    DF Damian

    19 dni temu

    Trzeba iść do przodu. A UEFA i FIFA za dużo złego zrobili w ostatnich latach dla piłki... Katar/dzielenie kasy/reformy... Dramat. Oby superliga wypaliła. Trzymam kciuki.

  • Manfakk
    Manfakk19 dni temu

    Superliga ma duży potencjał, a uefa i fifa to mają pełne gacie bo łatwa kasa im spierdala

  • BrownP

    BrownP

    19 dni temu

    Dobrze gada

  • Starboy

    Starboy

    19 dni temu

    Dokładnie, UEFA już się martwi, że na tym straci grube miliony, więc bronią się moralnością i oskarżają organizatorów superligi o chciwość co jest jedną wielką hipokryzją.

  • Beny
    Beny19 dni temu

    Mam odmienne zdanie niż wy uważam że super liga jest dobrym pomysłem precz z UEFA i FIFA , żenada że oni teraz udają że, im na tradycji zależy na pięknie futbolu. Są tak skorumpowani aż się płakać chcę, dobrze że, teraz im się dostanie po tyłkach. Co do gróźb odnośnie tych drużyn to nie wierzę że wyrzucą ich z lig w których grają i nie pozwolą piłkarzom grać na ME i MŚ za dużo by stracili

  • Beny

    Beny

    19 dni temu

    Wiadom że chodzi o kasę i pewnie że superliga nie jest idealna ale ja wolę żeby ta kasa poszła do klubów niż do UEFA i FIFA. Samą koncepcję na pewno chciałbym aby trochę zmienić np żebyś każdy z tej ligi mógł spać (np tak jak chcą podział na 2 grupy po 10 ekip i te które zajmą 10 miejsce spadają a np te z 8-9 grają mecz i rewanż i przegrany spada i co sezon 4 nowe ekipy) ale liga mistrzów w obecnej formie zaczyna być ciekawa od fazy puchowej w fazie grupowej mało kogo interesuje np mecz między Barceloną a Dynamem kijów ( poza kibicami tych klubów) dlatego wolę w tygodniu mecze między najlepszymi

  • Atrus HD Mapping

    Atrus HD Mapping

    19 dni temu

    @Adrian Guzik +1

  • Adrian Guzik

    Adrian Guzik

    19 dni temu

    Tu nie chodzi o walkę z UEFĄ/FIFĄ poprzez super ligę tylko o ten chory pomysł. Przez niego liga mistrzów nie ma sensu, zwykłe ligi tracą na znaczeniu, a komu się będzie chciało oglądać mecz realu z juventusem po raz 47. Ten projekt jest dobry tylko dla tych bogatych prezesów i właścicieli który za dodatkowy hajs mogą sobie kupić kolejną wyspę ma Atlantyku i w tym świecie który oni chcą wprowadzić nie ma miejsca dla klubów typu: west ham, wolfsburg, leicester i tp.

  • Szymon Zawadzki
    Szymon Zawadzki19 dni temu

    Chociaż będzie można oglądać ciekawe mecze i tak wiadomo że teraz wszystko teraz co się liczy to pieniądze

  • Justyna Hazard Lewandowska
    Justyna Hazard Lewandowska19 dni temu

    Wole oglądać mecz Realu z Milanem niż z ogórkami pokroju elche cadizem getafe deportivo alaves bilbao huesca które jak debile murują się cała jedenastka do końca meczu i faulują niczym rzeźnicy i niszczą tym piękno piłki

  • Atrus HD Mapping

    Atrus HD Mapping

    19 dni temu

    dla kibica Huesci to obraza... A co mają robić? biegać do ataku i jak to ująłeś "debile" tracić bramki i skończyć z 10 z tyłu? To, że takie spotkania, takie drużyny potrafią wygrać to tylko pokazuje, że te drużyny potrafią być skuteczne i wygrywać mecze przy oddaniu dosłownie 2 czy 3 strzałów w meczu

  • Piłkarzyki

    Piłkarzyki

    19 dni temu

    Masz do tego prawo, ale ja (Adam) wolę oglądać Real z ogórkami niż co tydzień jeść ten sam produkt. Wolę celebrować duże mecze raz na jakiś czas, a nie zajadać komercyjną papkę. Solą piłki nożnej jest rywalizacja, do której w teorii każdy może mieć dostęp. Gardzę elitaryzmem w formie proponowanej przez Superligę.

  • Kortyl
    Kortyl19 dni temu

    Polecam przy okazji zapoznać się z materiałem Footrolla, bardzo dobrze obrazuje obecny świat piłki nożnej, jak i to, co nas potencjalnie może czekać w związku z Superligą

  • 3mielu88

    3mielu88

    18 dni temu

    Footroll przedstawiciel zdrowego rozsądku jeśli chodzi o piłkę i o to co na świecie.

  • andregames250

    andregames250

    18 dni temu

    @No Name jaką próbę wybicia on po prostu nagrał gorący temat jak to mo w zwyczaju

  • No Name

    No Name

    18 dni temu

    @Mordeczka Odpowiem tak już Footbreak miał 10 poziomów wyżej wartości merytoryczne w swoim materiale a on też lubi sobie pograć na kontrowersjach

  • Mordeczka

    Mordeczka

    18 dni temu

    Tak najbardziej sprzedajny kanał o sporcie płaczę ze piłka nożna się sprzedała?

  • No Name

    No Name

    18 dni temu

    Footroll świetnie wykorzystał sytuację. Zrobił typowe dla YT próbę wybicia się poprzez kontrowersję nic więcej. No i jak widać działać bo wszędzie o nim piszą a nic takiego tam nie powiedział...

  • Lucjusz
    Lucjusz19 dni temu

    Naiwni jesteście? To UEFA jest instytucją charytatywną kochająca maluczkich? UEFA jest jak bezzębny pies, niby co może zrobić tym klubom? To ta 12 generuje większość pieniędzy. Boją się o swoją działkę, a nie o dobro kibiców.

  • Piłkarzyki

    Piłkarzyki

    18 dni temu

    @Adamus 412 przypominam sobie, że mecz z Mode oglądało się znacznie lepiej niż 3/4 niemrawych hitów Premier League, które kończyły się wynikiem 0:0. IMO argument częściowo nietrafiony. Poza tym - ja tam akurat bardzo lubię pojedynki z niszą, więc do mnie Twoja argumentacja po prostu mniej trafia. Przykładowo: WBA - Chelsea? Jeden z lepszych meczów sezonu.

  • Lucjusz

    Lucjusz

    19 dni temu

    @Piłkarzyki To jak życie w sztucznej bańce. Ja swoje a życie swoje.

  • Adamus 412

    Adamus 412

    19 dni temu

    @Piłkarzyki Byl raz sezon gdzie bylo 6 klasyków w jednym roku. I do każdego siadałem i się jarałem. Nie miałem czegoś takiego jak przesyt. Szczerze takie mecze na takim poziomie mógłbym ogladac co tydzien lub codziennie. Gra na naiwyszym poziomie, najnowocześniejsze stadiony, boiska itd. Starcia najlepszych piłkarzy z większą regularnością. Kontra mecze na fatalnych boiskach w Azerbejdżanie czy mecz z rostovem its. Gdzie kluby gdy grają z takimi drużynami zazwyczaj wystawiają rezerwowy skład. Przypomnij sobie Adam mecz arsenalu z molde. Fajnie się oglądało? To jest brak emocji. Za chwile może niech gra 50 druzyn w lm, a co tam niech grają tyle ile się da, siano będzie się zgadzać.

  • Piłkarzyki

    Piłkarzyki

    19 dni temu

    @Lucjusz kompletnie nierelatywizowalne. Pod tezę takich retorycznych pytań można wyciągać masę. W sprawie rozgrywek europejskich jestem tradycjonalistą. Wolę ciągłość związaną z historią i tymi, którzy tworzyli piłkę przez lata, niż skomercjalizowany sztuczny twór, tak samo nastawiony na dojenie. Nawet jeżeli wszystko to fasada. Poza tym - ja naprawdę wolę obejrzeć co jakiś czas Arsenal z Rapidem niż stale karmić się tymi samymi meczami. Wyjątkowość tych spotkań wówczas zgaśnie. A co do wybielania UEFA / FIFA - żaden z nas tego nie robi. Regularnie krytykujemy obie organizacje.

  • Lucjusz

    Lucjusz

    19 dni temu

    @Piłkarzyki Czyli UEFA to złodziej, ale znany. Wiadomo ile kradnie, więc po co zmieniać? Prawda jest taka, że większości kibiców nie interesują mecze z małymi klubami. Jak firma ma szansę wygenerować większe dochody to dlaczego ma tego nie robić? Piłka to nie żadna charytatywna działalność, ale zwykły biznes o charakterze rozrywkowym. Producentowi filmowemu też każecie zmniejszyć zyski, bo kogoś nie stać na bilet?

  • lucaSs
    lucaSs19 dni temu

    UEFA i FIFA się doigrała za te wszystkie swoje akcje

  • Julia Balewska
    Julia Balewska19 dni temu

    Ja jestem gorącą zwolenniczką projektu Super ligi. UEFA i FIFA wcale nie walczy o "uratowanie" piłki, a tylko o własne interesy.

  • Silvio Berlusconi

    Silvio Berlusconi

    19 dni temu

    @Piłkarzyki własnie to napisalem xD

  • Adamus 412

    Adamus 412

    19 dni temu

    Ja też jestem zwolennikiem super Ligi. Te zmiany co mają być wprowadzone w sezonie 2024/25 to żart jakiś. Jeszcze więcej ma być drużyn. Jazda na jakieś peryferie futbolu. Kogo obchodzi daj my na to mecz rewanżowy united z granadą. Totalny brak emocji. Wole oglądać mecze na światowym poziomie a nie wyjazdy na zadupie. Dlaczego UEFA zarabia więcej na lm niż kluby które są tam? Uefa po prostu dyma kluby na prawo i lewo, wprowadzając co chwile świetnie pomysły jak FFP czy rozszerzenie druzyn w lm. A pieniądze tam jest zaznaczone to bardzo że pieniądze uzyskane z Super Ligi nie będę mogly być przeznaczone na transfery. Tylko na pokrycie strat, spłat kredytów itd. Czemu nie zgadzacie się z pomysłem Super Ligi? Why not? Wolicie żeby o wszystkim decydowaly uefa? Ja jestem za

  • Piłkarzyki

    Piłkarzyki

    19 dni temu

    @Silvio Berlusconi przecież napisała, że jest "gorąca zwolenniczką". Wcale nie musi nią być.

  • Silvio Berlusconi

    Silvio Berlusconi

    19 dni temu

    @Piłkarzyki nie każe ale innej alternatywny nie ma🙃

  • Piłkarzyki

    Piłkarzyki

    19 dni temu

    Okej. Czyli bycie przeciwnikiem UEFA i FIFA każe wspierać jeszcze bardziej chciwy i skomercjalizowany projekt? Ciekawa logika.

  • Marcin Rosinke
    Marcin Rosinke19 dni temu

    Uu, lubię Was, ale wyjątkowe bzdury dziś wygadujecie. Mniej Nevila, więcej myślenia. PSG poza, wyłącznie z powodu biznesu i MS w Katarze. Ligi bez tych klubów przestaną istnieć, sponsorzy zniknął w piorunującym tempie. Nikt nikogo z niczego nie wykluczy. Złodzieje z UEAFA machają szabelka, TOP Europy (to Ci przynoszą kasę) mówią sprawdzam. Fantastycznie, każde uderzenie w FIFA i uefa na propsie.

  • Marcin Rosinke

    Marcin Rosinke

    19 dni temu

    Haha, mokry sen. Odejdzie razem z Glazerami.

  • Piłkarzyki

    Piłkarzyki

    19 dni temu

    @Marcin Rosinke niech wykluczają. Może Kroenke wreszcie się odwali. :)

  • Marcin Rosinke

    Marcin Rosinke

    19 dni temu

    O ile sama SL to oczywiście będzie weryfikowana, 100% racji, zobaczymy co z tego będzie o tyle straszenie wykluczeniami klubów czy zawodników budzi we mnie takie obrzydzenie, ze trzymam mocno kciuki za Arsenał:P i krzyczę sprawdzam.

  • Piłkarzyki

    Piłkarzyki

    19 dni temu

    Zobaczymy jak ostatecznie będzie to wyglądać. Będziemy mądrzejsi gdy Superligą zacznie grać. Póki co ten triumfalizm towarzyszący zwolennikom karania UEFY i FIFY jest tak samo nieuprawniony jak kpiny z krytykujących Superligę.

  • Marcin Rosinke

    Marcin Rosinke

    19 dni temu

    Taki dziś wyglada zawodowy sport, taka piłkę nożna stworzyliśmy. Nostalgia, romantyzm? Przecież złodzieje z UEFA/FIFA już dawno obdarli ten sport z w/w. Puchary w USA, Dubaju, zmuszanie klubów do grania na innych kontynentach, truskawka na torcie w postaci MS w Katarze. „Wykluczenia” najbogatszych (patrz City), rewelacyjne FFP, absurdalny podział kasy. Zwróćcie uwagę na „nowy” format LM, przypomina Wam coś? TOP bez UEFA sobie poradzi, ale czy UEFA czyt. Ligi krajowe poradzą sobie bez topu? BPL bez top 6? Infantino z kolegami już liczą odpływającej miliardy, tylko to się liczy w tej walce. Uważam, ze to jedyny sposób na zrównanie mafii uefa z ziemia. Brutalny, ale hegemoni świata piłki nożnej pokażą kto tu rządzi.

  • Daniel Micor
    Daniel Micor19 dni temu

    Dlaczego tak wszyscy boją się zmian, bo zmienia się coś co znacie od dziecka i wchodzi nostalgia mocno? To jest dopiero początek tworu zwanym Super Ligą. Z jakiegoś powodu 12 największych klubów zdecydowało się ją utowrzyć a jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze i prawda jest taka że od dawna w piłce nożnej rządzą tylko i wyłącznie $$$ i niech nikt mi nie wmawia że tak nie jest. Szkoda małych klubów owszem, ale skoro nagle zacznął upadać/mieć o wiele mniej przychodu to UEFA przejrzy na oczy w co szczerze wątpie. Ligę Mistrzów nie ogląda sie dla Ligi Mistrzów, tylko właśnie dla tych dużych zespołów, raz na jakiś czas pojawi się ktoś nowy/powracający czyt. Ajax czy Atalanta, ale jak często się to zdarza? Dajcie Super Lidze szanse, jak nie wyjdzie będziecie mogli się wtedy śmiać i mówić wszystkich że mieliście racje. A co z tym że Liga Mistrzów będzie miała nowy format? Tej zmiany już nikt się nie boi/nie krytykuje?

  • WROTYN 2004
    WROTYN 200419 dni temu

    Lukaku był niewidoczny bo go czyścił wspaniały Kalidou Koulibaly

  • Maciek
    Maciek19 dni temu

    Koniec piłki nożnej! Co z historią klubów, z tym co osiągneli? Pójdzie w niepamięć? Wstyd!

  • Uwe Rappke
    Uwe Rappke19 dni temu

    Mniej więcej w tym samym czasie ,wy i footroll opublikowaliście film na temat superligi. Pierwszy obejrzałem Footrolla i macie dosc odrębne zdanie na ten temat ;) . W pełni zgadzam się z tym co mowi Dissblaster . W całej tej aferze z obu stron chodzi o pieniądze. Nic więcej. Odwoływanie się UEFY do tradycji i sentymentów jest tak samo żałosne jak tworzenie tej całej superligi. Wrecz jestem bardziej ku zdaniu ze superliga ma więcej sensu . Monopol nigdy nie jest czymś dobrym .

  • grant

    grant

    18 dni temu

    @Uwe Rappke ja wiem ze nie popierasz - przedstawiam tylko swoje stanowisko, pisze dlaczego ja nie popieram zachlannosc zachlannoscia, ale jednak sa to rozgrywki w ktorych z pozoru slabe druzyny moga napisac swoja historie w superlidze nie bedzie na to miejsca, a reszta rozgrywek straci przy niej prestiz i dobre wyniki tam osiagane nie beda juz tak wartosciowe, nawet dla tych slabszych

  • Uwe Rappke

    Uwe Rappke

    18 dni temu

    @grant powtórzę, ja nie popieram superligi . Mnie tylko nie dziwi ze dzieje się to co się dzieje. I jest to wynik zachłanności UEFY ale także klubów które te nowa ligę stworzą.

  • grant

    grant

    18 dni temu

    @Uwe Rappke tak, ale nie w sytuacji w ktorej ta grupa sama o tym decyduje wlasnie dlatego liga mistrzow jest tak prestizowa, bo to zasady decyduja kto w niej zagra, a nie zespoly poza tym liga mistrzow, nawet jesli wedlug teorii niektorych ludzi krojona pod pieniadze (z czym nie zamierzam sie klocic mimo iz daleko mi do takiego punktu widzenia) i tak potrafi pisac fajne historie, zupelnie od tych pieniedzy niezalezne (tak przynajmniej sadze) no bo jaki zysk uefa miala na tym ze ajax doszedl do polfinalu, roma doszla do polfinalu, monaco doszlo do polfinalu, tottenham doszedl do finalu? na pewno nie taki jaki mialaby gdyby ich miejsca zajmowaly potegi czy superliga bedzie pisala takie historie? mocno watpie, tam wynik w kazda strone nie bedzie jakims ogromnym zaskoczeniem

  • Uwe Rappke

    Uwe Rappke

    18 dni temu

    @grant prestiż polega na tym ze vos jest osiogalne dla waskiej grupy. Jeżeli te grupę regularnie się rozszerza to prestiż akurat maleje. Oczywyscie ze mniejsze kluby dostają wtedy możliwość pokazania się dostają pieniądze za uczestnictwo. Jednak nie umiem się pozbyć tego wrażenia ze całość i tak jest robiona dla pieniędzy. ;) . Być może to moje juz skażone ta perspektywa myślenie ale jakoś wszystko ładnie mi się tutaj składa. Nie ma znaczenia dla mnie czy kuriozalne pomysły są na stałe czy tylko jednorazowe. Dzis to moze być dla Chińczyków czy Arabów, jutro dla kogoś innego.

  • Uwe Rappke

    Uwe Rappke

    19 dni temu

    @Eustachy Motyka owszem bp świat nie jest sprawiedliwy :D . Ja nie twierdzę że to jest wyjście z problemu. Czy superliga wypali to się okaże. Jakie to będzie miało przełożenie na to jak teraz wygląda pilka tez się okaże. Mnie po prostu nie dziwi ze to się dzieje. A sam do superligi jestem sceptycznie nastawiony.

  • maksymilian wojnowski
    maksymilian wojnowski19 dni temu

    Superliga to najlepszy pomysł jaki powstał od wielu lat. Wywalić korupcyjną UEFA jak najszybciej! VAMOS SUPERLIGA

  • maksymilian wojnowski

    maksymilian wojnowski

    19 dni temu

    @Adrian Guzik ?

  • Adrian Guzik

    Adrian Guzik

    19 dni temu

    Idź spać, późno już

  • pocisk Adam
    pocisk Adam19 dni temu

    Dla mnie to jest niszczenie historii i piłki nożnej która od kilku lat liczą się tylko pieniądze zobaczymy jak to będzie poczekamy zobaczymy może jeszcze wyjdzie to na dobre

  • Yаrамse Катsuмi
    Yаrамse Катsuмi19 dni temu

    Prędkość odtwarzania na 1.25 i oglądane normalnie :D

  • grzegorzgorki

    grzegorzgorki

    18 dni temu

    1,5 też daje radę :D

  • Yаrамse Катsuмi

    Yаrамse Катsuмi

    18 dni temu

    @jambusia😎🙌

  • jambusia

    jambusia

    19 dni temu

    Dobrze żeś to rozkminil. Gratki

  • Krzysztof Chłądzyński
    Krzysztof Chłądzyński19 dni temu

    Prawda jest taka, że mniejsze kluby tracą szansę na konkurowanie z najlepszymi i rozwój takiego Mbappe byłby inny gdyby nie Liga Mistrzów. Jednak wszyscy wiemy ze nie tego broni Uefa, ktora nie chce tracic kasy i wladzy. Jak dla mnie LM byla wyjatkowa bo kazdy mial szanse, a najlepsi musieli pokazac ze sa najlepsi. Teraz najlepsi po prostu bedą, chciaż z calym szacunkiem dla Milanu, Arsenalum Spurs- ogladamy ich mecze, bo o cos walcza np. o top 4 . W superlidze jaki sens bedzie mialo ogladanie meczu 8 juventusu z 12 Arsenalem. Żaden tylko ktore pozycje bedzie mialo w losowaniu czy tam w pozycjonowaniu 1/8. Niestety pandemia zamkelnela przed klubami wielomilionowe mozliwosci zarobku, a przynajmniej mocno je ograniczyla. Obawiam sie ze Superliga wygra bo Uefa jest na straconej pozycji bo kluby Superligii maja wieksza sile przebicia. Jedyne co moze uratowac dptychczasowy football (pelen korupcji ale i z nutą romantyzmu) to protest kibiców. Mi się podoba football obecny ale racjonalna analiza mowi mi ze z kapitalizmem przegra.

  • Damian Kwaśniewski
    Damian Kwaśniewski19 dni temu

    precz z superligą!

  • AdixCalisthenics
    AdixCalisthenics19 dni temu

    Wy myślicie, że ligi utrzymają się bez czołowych klubów? Ligi mają kontrakty z uefa i teraz psioczą na kluby które do superligi dołączyły. Zobaczą jakie pieniądze są w Superlidze to zaraz zmnienią zdanie. Poczekajcie aż się sprawa rozwinie a nie od razu zakładacie, że to kaszana. A co robi uefa? Co robi fifa? MŚ w katarze? Superpuchary gdzieś w Arabii? 48 ekip na MŚ? to nie jest skok na kase? UEFA to pośrednik. Dlaczego pieniądze nie mogą trafiać do naszych ukochanych klubów tylko do firmy, która zajmuje się tylko organizacją rozgrywek?

Kolejny