GUZIOR ft. Oskar83 - F A L A

Muzyka

Zamów album ,,PLEŚŃ"
queshop.pl/guzior-plesn
,,FALA” to pierwszy singiel zwiastujący trzeci oficjalny album Guziora pt. "PLEŚŃ". Krążek ukaże się na rynku na początku grudnia 2020 roku.
Długo wyczekiwana przez fanów płyta ,,PLEŚŃ” to zbiór 10 spójnych numerów, które odsłaniają przed słuchaczem to, co działo się z raperem podczas ponad dwuletniej przerwy na scenie. Guzior zabiera odbiorców w podróż po swoim hermetycznym świecie, do którego rzadko dopuszcza kogoś z zewnątrz.
Projekt swoją obecnością wzbogaciło kilku gości, lecz na chwilę obecną ich ksywki pozostają tajemnicą. Za warstwę muzyczną krążka odpowiedzialni są tacy producenci jak: Favst, Kubi Producent, FANTØM , Skrywa, Bero , Kosmos oraz Sergiusz. Wyjątkowe wydanie fizyczne jest dziełem Bartka Walczuka z kultowej grupy OSOM Studios.
GUZIOR na FB: Guzioor
GUZIOR NA IG: guziormati
EvilTwin na FB: EvilTwinPL
EvilTwin na IG: eviltwincorp
QueQuality na FB: quequalitypl
QueQuality na IG: quequalitypl
Grrracz na FB: grrraczproductions
Grrracz na IG: grrracz

Directed & Animated by Piotr Kabat
Concept & Script by Kasia Grabek
Additional Animation by Gonzalo R. Checa
Background Art & Abstract Animation by Mateusz Goławski
Produced by Magda Betlejewska & Jan Szczygielski MOON Films
Subtitles: Adrian Kawa
Chór Chłopięcy NFM w składzie:
Mateusz Abulewicz, Mateusz Batóg, Antoni Bręczewski, Wiktor Dawidziuk, Oskar Gomółka, Bruno Górski, Norbert Kohut, Krzysztof Ostrowski, Piotr Ostrowski, Mateusz Popik, Mateusz Słocki, Wojciech Stefanowski, Antoni Szuszkiewicz, Mikołaj Szuszkiewicz, Przemysław Witka
Małgorzata Podzielny - przygotowanie
BOOKING:
Marcin ,,ADAMO” Adamowicz
602 388 708
Sprawdź singiel ,,FALA" w dystrybucji cyfrowej:
www.soundline.biz/GuziorOskar83FALA
Spotify open.spotify.com/album/5YtJQfziFC7XO6mFiEO11a
Tidal tidal.com/album/159292490
Deezer www.deezer.com/pl/album/180756042
Plus Music plusmusic.pl/album/4099487
Tik Tok vm.tiktok.com/ZSCdVRbL
Tytuł: FALA;
Artist: Guzior;
Featuring: Oskar83;
Muzyka: Bero ;
Album: PLEŚŃ;
Mix/master: Grrracz
Label: QueQuality x EvilTwin
Nagrania wokali, konsultacja: Marcin Adamowicz;
Project Manager: Kamil Garbowski, Martyna Rychlińska;
Art-Direction/Design: OsomStudios ® 2020 (Bartłomiej Walczuk, Julia Konopka)
Producent wykonawczy: Marcin Adamowicz, Dawid Szynol

Komentarze

  • EVILTWINcorp.
    EVILTWINcorp.5 miesięcy temu

    Zamów album ,,PLEŚŃ" queshop.pl/guzior-plesn Subskrybuj kanał EvilTwinCorp., aby być na bieżąco z nowościami!

  • Kacpereq

    Kacpereq

    7 dni temu

    Q

  • Melaa :3

    Melaa :3

    7 dni temu

    Pp

  • Monia Sz

    Monia Sz

    16 dni temu

    M1mjnyyhgg

  • KataKalizM

    KataKalizM

    16 dni temu

    @szpachelka 169 o

  • szpachelka 169

    szpachelka 169

    16 dni temu

    @KataKalizM o

  • Werka
    Werka9 minut temu

    Chwyć mą dłoń... , zniknijmy z radarów !❤️

  • Masamune Shirow
    Masamune Shirow34 minut temu

    Ale tu sam Guzior robi robote - to jedyny feat Oskara ktory byl niepotrzebny

  • Szymexo
    Szymexo57 minut temu

    2021?

  • Pampuch YT
    Pampuch YT3 godzin temu

    Czemu jest język rosyjski??? xD

  • fuck off
    fuck off4 godzin temu

    czekam na fale : mamy 3lub 4 fale już

  • inseek
    inseek7 godzin temu

    2021 🤣

  • Dominik Morávek
    Dominik Morávek12 godzin temu

    Shout out from czech... This song is lit 🔥🤘🥵

  • KaCpeRRiTTo
    KaCpeRRiTTo13 godzin temu

    Kwiecień 2021 jest ktoś ?

  • wisniaRaFu
    wisniaRaFu19 godzin temu

    Czekam na fale jak blok Setki ton, by nas zabrało

  • SportBike YZF
    SportBike YZFDzień temu

    Czekam na miliard jak blok, setki wyświetleń, by nas zabrało

  • Bonusss
    BonusssDzień temu

    hujowe to

  • MSF
    MSFDzień temu

    Tym kawałkiem oraz całą płytę mateusz pokazał ze nie musi juz nic robić

  • Shiba Ezz
    Shiba EzzDzień temu

    kto 20201?

  • Shiba Ezz

    Shiba Ezz

    Dzień temu

    @TK_mitrox ;-;

  • TK_mitrox

    TK_mitrox

    Dzień temu

    ja w 2025

  • XDarekX
    XDarekXDzień temu

    Kto usypia przy tej nucie

  • Noobs Hunter
    Noobs HunterDzień temu

    Rozjebał :]

  • Pieluś La
    Pieluś La2 dni temu

    Boże tyle tego słucham i tego Oskara to nie mogę słuchać ...

  • Klama
    Klama2 dni temu

    Cala nuta spierdalam .... ogien

  • Jakub Jankowski
    Jakub Jankowski2 dni temu

    Oskar zjadl ta nutke ;) inna liga

  • Eros
    Eros2 dni temu

    Komu ta piosenka się nie nudzi?

  • Milena Mosiej
    Milena Mosiej2 dni temu

    Kto dalej tego słucha hah

  • Madzia Rules
    Madzia Rules2 dni temu

    Piaski adelmanki z Karolina Jawr śwjetlica środowiskowo i z 3ki monika Tuska nie tykaj xd hehe hwdp i h n 5 1 ptasia grupa bo to bůł doś na kaczmara od atuchowej bo nie oddal co wziol nevady na kreple z olszakiem dembek gdziw madź buta pora nie gonil xd

  • BarProx
    BarProx3 dni temu

    im się więcej słucha tym jest lepsze

  • Kacper Kubik
    Kacper Kubik3 dni temu

    Kto sucha 20 raz

  • Pawlix_YT Kołodziej
    Pawlix_YT Kołodziej3 dni temu

    Słucham i słucham i mi się nie znudziło

  • Specuser
    Specuser3 dni temu

    Kurwa fa! 47mil ?! W to nie wierzyć kurwa mać nie moge, oskar, co ty odjebałeś ? Hmm ?

  • Łiner
    Łiner3 dni temu

    Kto zauważył, że kierowca to PRO8L3M? (kask

  • Sebastian Badziag
    Sebastian Badziag3 dni temu

    Kto jeszcze slucha ?? Ja caly czas

  • Beczka TV
    Beczka TV3 dni temu

    Zajebiste *_*

  • Kubskyy_
    Kubskyy_3 dni temu

    Kto dalej tego slucha

  • Karoi
    Karoi3 dni temu

    słucham już tego rok! Czasami słucham nawet godzinnego. Pozdro byku, masz talent!

  • Elijah Hall
    Elijah Hall3 dni temu

    o cholera

  • Janeczeqq_
    Janeczeqq_4 dni temu

    Kto dalej słuch i mu się nie nudzi?

  • Pio_Terro

    Pio_Terro

    3 dni temu

    a mi

  • Dorian Frączek
    Dorian Frączek4 dni temu

    Nadal jest zajebiste :D.

  • Wiktor!
    Wiktor!4 dni temu

    Ten hit jest ponadczasowy i ta piosenka nigdy sie nie znudzi i nie umrze !

  • Wiktor!

    Wiktor!

    17 godzin temu

    Skąd ty pajacu i na jakiej podstawie niby stwierdzasz ile kto ma lat?

  • TheCEDZIOR

    TheCEDZIOR

    Dzień temu

    Ty to nie za młody jesteś gówniarzu na takie piosenki

  • Mati Hadław

    Mati Hadław

    2 dni temu

    Ale ty już tak

  • Fipo

    Fipo

    2 dni temu

    Wciąga bardzo i chce się słuchać

  • Jakub Kotlarski
    Jakub Kotlarski4 dni temu

    emęmeę ale zjebiste a ciebie maciek niesłysze

  • Edigrzibben
    Edigrzibben4 dni temu

    Mozna tego słuchac 24/7 Dziekujemy Guzior

  • ELGiorgionio Pozdrawiam serdecznie
    ELGiorgionio Pozdrawiam serdecznie4 dni temu

    Znam na pamięć

  • szymon kamerzysta 89
    szymon kamerzysta 894 dni temu

    ale fajna nuta\

  • Fajny Człowiek
    Fajny Człowiek4 dni temu

    zwrotki takie eeeeee ale refren kozak

  • XiaV
    XiaV4 dni temu

    czekam na fale

  • Hownes
    Hownes4 dni temu

    czy tylko ja nadal nie wiem o co chodzi z tym teledyskiem?

  • Majson
    Majson4 dni temu

    Czy fala zabierze Majsona?

  • Filip Chudoba
    Filip Chudoba4 dni temu

    Coš czuje że ta piosenka nigdy nie zginie

  • bartek rychu
    bartek rychu5 dni temu

    Piękna Pani Zboczona amelia Tańczy Dla Danów Striptiz Do Kamery. (Erotic Dance 2021) Opis Wiadomoś od Pani amelii dla widzów. Witam... Zapraszam Cię do mojego intymnego świata gdzie poznasz Kobietę swoich marzeń;) Jestem słodka i czuła, a jednocześnie namiętna i pełna seksapilu - mój gorący temperament zapewni wspólną zabawę na długie godziny. Czekają Cię rozkosze cielesne i zmysłowe... Zapewniam dyskrecję. Nasze spotkania będą miały charakter całkowicie prywatny. Jeśli pragniesz spełnić swe fantazje erotyczne z naprawdę piękną i seksowną dziewczyną, to nie zwlekaj napisz. Kontakt:randkuj.xyz/link/1042/32277989 (zboczonaamelia54)

  • bartek rychu
    bartek rychu5 dni temu

    Piękna Pani Zboczona amelia Tańczy Dla Danów Striptiz Do Kamery. (Erotic Dance 2021) Opis Wiadomoś od Pani amelii dla widzów. Witam... Zapraszam Cię do mojego intymnego świata gdzie poznasz Kobietę swoich marzeń;) Jestem słodka i czuła, a jednocześnie namiętna i pełna seksapilu - mój gorący temperament zapewni wspólną zabawę na długie godziny. Czekają Cię rozkosze cielesne i zmysłowe... Zapewniam dyskrecję. Nasze spotkania będą miały charakter całkowicie prywatny. Jeśli pragniesz spełnić swe fantazje erotyczne z naprawdę piękną i seksowną dziewczyną, to nie zwlekaj napisz. Kontakt:randkuj.xyz/link/1042/32277989 (zboczonaamelia54)

  • Popkorniak YouTube
    Popkorniak YouTube5 dni temu

    Guzior tak czekał na fale i już 3 fala wjechała

  • b3 nit
    b3 nit5 dni temu

    Ta piosenka rozpierdala kurwa je rospyl

  • Wędkuj z Adamem
    Wędkuj z Adamem5 dni temu

    jest tu ktoś jeśli tak to łapeczka w gorę

  • aleks12345 xd
    aleks12345 xd5 dni temu

    Ale piękna muza

  • Marcin Bobrowski
    Marcin Bobrowski5 dni temu

    Mega

  • L 3 4 N
    L 3 4 N5 dni temu

    Меня забрало😄

  • Rodzyn 06
    Rodzyn 065 dni temu

    Fajna nut

  • Bartosz Frąckowiak
    Bartosz Frąckowiak6 dni temu

    GUZIOR TOP

  • Medano
    Medano6 dni temu

    Jedyny minus w tej nucie to to że się kończy

  • Marcin Najman
    Marcin Najman6 dni temu

    Jakie to jest piękne

  • Marta ;3
    Marta ;36 dni temu

    Yeah! Ogień 🤚🔥

  • Ambiguos_Gue
    Ambiguos_Gue6 dni temu

    Wkońcu GUZIOR! Kto dalej tego słucha

  • _ M4RC1N _
    _ M4RC1N _6 dni temu

    Wracaj na stałe

  • PBG Malxina Gaming
    PBG Malxina Gaming6 dni temu

    sztos

  • Inimanimo
    Inimanimo6 dni temu

    Kozak ty a ja nie wiem hak moje pisenki

  • Koza Szczelba
    Koza Szczelba6 dni temu

    mógłby ktoś oskarowi bit przed nagrywaniem pokazać

  • Mateusz Mateusz
    Mateusz Mateusz6 dni temu

    Mati potrafisz

  • Pucek kk
    Pucek kk6 dni temu

    Kto słucha w 2025 ??🥵 | | \/

  • Pucek kk

    Pucek kk

    6 dni temu

    @Marcin Najman Nie, człowieku gdzie ty żyjesz teraz jest 2026 🤹‍♀️

  • Marcin Najman

    Marcin Najman

    6 dni temu

    Ale mamy 2021 rok a nie 2025

  • Bartosz Dusza
    Bartosz Dusza6 dni temu

    NO CZEŚĆ

  • billy 123
    billy 1236 dni temu

    Guzior kocham cię ale to jest gównem

  • billy 123

    billy 123

    6 dni temu

    To nie hejt

  • billy 123
    billy 1236 dni temu

    Bardzo lubie rap ale to jest totalnym gównem

  • Marcin Najman

    Marcin Najman

    6 dni temu

    Spujż na wyświetlenia ,ludzie tak nie uważają ale każdy ma inne zdanie ,dla mnie to jest cudo 😃😏

  • billy 123

    billy 123

    6 dni temu

    To nie hejt

  • Sylwia Sysoł
    Sylwia Sysoł6 dni temu

    Kojarzy mi sie z NIM

  • Milosz Bieniek
    Milosz Bieniek7 dni temu

    "czekam na fale jak blok setki ton jak nas zabrało" to jest takim tonem zaśpiewanie że aż coś się w sercu czuje

  • Dami_eq XD
    Dami_eq XD7 dni temu

    ❤❤

  • KubsonS Momn
    KubsonS Momn7 dni temu

    A

  • Yurryy
    Yurryy7 dni temu

    "chwyć mą dłoń, zniknijmy z radarów" ♥️

  • Prokursor TirRiRu
    Prokursor TirRiRu7 dni temu

    Guzior Szakalu na twoje kawałki warto czekać ....🙂,Bo jak już coś wydajesz to sztos , konkret utwór Mordo szacun pozdrawiam 👊🖐️👊👍👍👍👍

  • Bartulo YT
    Bartulo YT7 dni temu

    słucham tego codziennie kurde

  • XD
    XD7 dni temu

    Kto kwiecień 2021?

  • Adrian Otwinowski - MENCZENNIK
    Adrian Otwinowski - MENCZENNIK7 dni temu

    słuchając tego o 3 w nocy, czuję jakiś dziwny niepokój i dreszcze. jakby mi miała matka wparować do pokoju i na mnie nakrzyczeć, że nie śpię. dlatego zdejmuję jedną słuchawkę by słuchać czy nikt nie idzie z tyłu.

  • AlanczeQ

    AlanczeQ

    2 godzin temu

    @Adrian Otwinowski - MENCZENNIK bardzo dobrze, ciesze sie pozdrawiam W.A

  • Adrian Otwinowski - MENCZENNIK

    Adrian Otwinowski - MENCZENNIK

    4 godzin temu

    ​@AlanczeQ o kurwa kolega patryka xD aktualnie pracuje nad moim nowym materialem, ale acapelle i instrumentale tez beda

  • AlanczeQ

    AlanczeQ

    4 godzin temu

    idz acapelle robic a nie sluchac guziora xD

  • HarnaSS1

    HarnaSS1

    3 dni temu

    Za dużo wąchasz mordo

  • cranky pl

    cranky pl

    4 dni temu

    ja mam tak samo raz i ojciec wszedł to wyłączyłem monitor i lampke ale sie skapnął xd

  • czupakabra 420
    czupakabra 4207 dni temu

    na nana nanana na na na nannanaana

  • Paulina Gola
    Paulina Gola8 dni temu

    guzior zajebiscie przechuj ale oskar hujowo ale i tak props pozdro

  • MnnichuS
    MnnichuS8 dni temu

    Na 18 słuchane poxdroooo

  • Norbert Czajkowski
    Norbert Czajkowski8 dni temu

    1

  • Mirosław Otczyk
    Mirosław Otczyk8 dni temu

    Stary z mlekiem wrócił XDDDD

  • p0zdeczka_ _
    p0zdeczka_ _8 dni temu

    Jest ktoś 2021?

  • Dogliver Games
    Dogliver Games8 dni temu

    2k21?

  • KS chwastuu
    KS chwastuu8 dni temu

    STARY WRÓCIŁ

  • podglondaczek 12
    podglondaczek 128 dni temu

    Dziwna piosenka moim zdaniem

  • Marcin Najman

    Marcin Najman

    6 dni temu

    Chłopie to jest złoto ,skarb

  • XD

    XD

    7 dni temu

    Bo jak masz 11 lat i jesteś robloxkidem to nie zrozumiesz

  • XD

    XD

    7 dni temu

    Kidzie*

  • Filip Chudoba

    Filip Chudoba

    8 dni temu

    Jak masz ikonę z robloxa to się nie dziw boomerze

  • Mirek Stoś
    Mirek Stoś8 dni temu

    Mam nadzieję że tylko ja mam problem do Oskara... koleś mi zjebał odbiór treści Guziora 😒

  • Kacper Brak
    Kacper Brak8 dni temu

    Ja zawsze skipuję na Oskara.

  • Brajan Sierawski
    Brajan Sierawski8 dni temu

    Chyba typowi od drugiej zwrotki viby się pojebały. To powinno skończyć się na pierwszej zwrotce UwU.

  • Kawiorsky
    Kawiorsky9 dni temu

    chciałbym tu wrócić za 10 lat i powspominać co się działo tej jesieni

  • Kawiorsky

    Kawiorsky

    6 dni temu

    wy serio nie rozumiecie że fala wyszła w październiku i w tamtym okresie się jej najwięcej słuchało?

  • Resis 123

    Resis 123

    6 dni temu

    ale jest przecież kwiecień xd

  • Kawiorsky

    Kawiorsky

    6 dni temu

    @_0ev czy ty się mnie właśnie zapytałeś czy październik to jesień?

  • _0ev

    _0ev

    6 dni temu

    @Kawiorsky pazdziernik to jesien?

  • Kawiorsky

    Kawiorsky

    7 dni temu

    październik to wiosna?

  • Werskoo
    Werskoo9 dni temu

    gurwa dobre

  • Adrianna Garwacka
    Adrianna Garwacka9 dni temu

    to jest za dobre

  • Rączek FR
    Rączek FR9 dni temu

    ONLY 4 MONTHS AND 44MILION PEOPLE WATCHED IT FOR POLAND ITS A LOT

  • Rączek FR
    Rączek FR9 dni temu

    4 miesiące i już 44miliony wys PoG

  • Latarnia Morska

    Latarnia Morska

    8 dni temu

    @Rączek FR Ogólnie Internet W Większości Dzieciaki Oglądają

  • Rączek FR

    Rączek FR

    8 dni temu

    @Latarnia Morska no niestety nie poradzę ale to same w (większości) jakieś dzieciaki oglądają

  • Latarnia Morska

    Latarnia Morska

    8 dni temu

    @Rączek FR Nic Na To Nie Poradzisz Przestanie Się Wybijać Jak Przestanie Istnieć

  • Rączek FR

    Rączek FR

    8 dni temu

    @Latarnia Morska no ja ekipy nie oglądam wolę żeby takie gówno się nie wybiło ;)

  • Latarnia Morska

    Latarnia Morska

    8 dni temu

    plclip.info/show/lHmil4y3gaaqaoY/wideo To Będzie Mieć Tyle Samo Wyś W Miesiąc xD

  • Hell Boy
    Hell Boy9 dni temu

    Pro8lem zajebista zwrota

  • Aszurr
    Aszurr9 dni temu

    kto w 2021?

  • Mateusz Orzeł
    Mateusz Orzeł9 dni temu

    kwiecień 2k21?

  • Agro Speed
    Agro Speed9 dni temu

    Minęło 5 miesięcy A ja dalej tego słucham

  • KaktuS
    KaktuS10 dni temu

    Jak to słucham to tylko sobie przypominam jak siedze gdzieś w parku z ekipa lekko podchmielony i jest zajebiscie

  • DRGiG SiTeK
    DRGiG SiTeK10 dni temu

    Kto widzi Robocopa na miniaturce zamiast taxówkarza z czapką? xd

  • XDMarcinKazie

    XDMarcinKazie

    9 dni temu

    Xdddd

  • dEAt

    dEAt

    10 dni temu

    ja xD

  • Jakub Wieczorek
    Jakub Wieczorek10 dni temu

    Mi śie nie znudziło

Kolejny