USUNĘLI DE_TRAIN Z CS:GO!

► Podobał się film? Zostaw łapkę w górę!
► Oglądaj streamy codziennie od 19 na twitch.tv/izakooo
► Kupuj gry na G2A: www.g2a.com/r/izak-g2a

Nowy update, a w nim usunięcie traina z puli map i dodanie Ancienta! Chcecie zobaczyć co się zmieniło, jak wyglądają nowe skiny oraz nowa mapa? Tego dowiecie się w tym materiale!



Chcesz więcej?
Sprawdź:
FB: izaktv
instagram: izaklive
twitch: twitch.tv/izakooo
www: izaktv.pl

Komentarze

  • izak LIVE
    izak LIVEMiesiąc temu

    Btw, dziś wtorek xD

  • jakub domanski

    jakub domanski

    23 dni temu

    Przywrócili TRAIN!!!!

  • Goczku

    Goczku

    Miesiąc temu

    Szkoda ze nie Środa bo to dzień loda..

  • Kamera_starego

    Kamera_starego

    Miesiąc temu

    Poateczrl piatunio

  • Movix ツ

    Movix ツ

    Miesiąc temu

    xD

  • Szymon Tomczyk

    Szymon Tomczyk

    Miesiąc temu

    XDDD

  • Dyskryminator
    Dyskryminator27 dni temu

    Izak chyba Glocka nie widział przecież tam jest dwurzędowy magazynek

  • matusz
    matuszMiesiąc temu

    Dziś

  • Skarqyt
    SkarqytMiesiąc temu

    1:10 co Ci tyle PLcliprów zaczyna przytaczać teksty Mateusza Sochy? xDD

  • The Legend SonGoku
    The Legend SonGokuMiesiąc temu

    szkoda ze ancient jest zle zoptymalizowana i ludzie co maja gtx1060super z rydzenem 5 3600 maja po 30 fps.....

  • VTM team
    VTM teamMiesiąc temu

    (*) dla rialto

  • KaRelix TV
    KaRelix TVMiesiąc temu

    Jak usunęli train jak dzisiaj go grałem na mmie xD

  • Bartosz Błaszczak
    Bartosz BłaszczakMiesiąc temu

    12:48 pov:za dużo rap góra xD

  • Tomeczek -_-
    Tomeczek -_-Miesiąc temu

    [*] dla leszka zabijaki

  • Korba IOs
    Korba IOsMiesiąc temu

    He

  • WódzGrzechu
    WódzGrzechuMiesiąc temu

    wczoraj grałem na trainie i to jak usunęli :)

  • FranekRadziej
    FranekRadziejMiesiąc temu

    4:29 jest magazynek dwurzędowy, więc jest więcej

  • Wylef Industries
    Wylef IndustriesMiesiąc temu

    1:52 Izak rzuca zaklęcia

  • K.W-EZ
    K.W-EZMiesiąc temu

    rip train i rialto

  • I do not believe in love
    I do not believe in loveMiesiąc temu

    [*]

  • Johnny J
    Johnny JMiesiąc temu

    Train jest nadal 🙄

  • Jakub Nowicki
    Jakub NowickiMiesiąc temu

    odpalcie na 1:50 hahaha

  • Miki antosz
    Miki antoszMiesiąc temu

    Użyjcie tego kodu na keydropie F3XMFYZ8

  • gaming polska
    gaming polskaMiesiąc temu

    Czemu usuwają klasyka jak mirka wyrzucą to wgl

  • Amelia
    AmeliaMiesiąc temu

    Usunięcie traina to jeden z największych błędów jakie zrobili...

  • d3wox
    d3woxMiesiąc temu

    jeszstem fajne zagramy plose bardzuo

  • Pasja Do gier
    Pasja Do gierMiesiąc temu

    Nie tylko nie to

  • Gagatek
    GagatekMiesiąc temu

    J𝘢𝘬 𝘴𝘶' 𝘣𝘯𝘪𝘦𝘴𝘻 𝘬𝘢𝘯𝘢' ł 𝘵𝘰 𝘻𝘢 𝘛𝘠𝘋𝘡𝘐𝘌Ń 𝘰 𝘎𝘖𝘋𝘡𝘐𝘕𝘐𝘌 23:36 𝘰𝘵𝘳𝘻𝘺'𝘮𝘢𝘴𝘻 139 𝘴𝘶'𝘣𝘴𝘬𝘳𝘺𝘣𝘤𝘫𝘪

  • SZHORTS
    SZHORTSMiesiąc temu

    Nie petycje piszę

  • Alan Kowalkowski
    Alan KowalkowskiMiesiąc temu

    Moja ulubiona mapka rip

  • Cyprian Chojnacki
    Cyprian ChojnackiMiesiąc temu

    szkoda że jak masz pistolety to niema wyboru deagle albo revorver bo deagle lepszy ale revorver bije w ciało po 70 hp na eco po ct zajebisty

  • Tekstor Animation
    Tekstor AnimationMiesiąc temu

    ale train nadal jest dostępny w broken fang premier które zostało

  • Polski Damien
    Polski DamienMiesiąc temu

    Oddajcie Assaulta wy gnoje wy!

  • cheems dog
    cheems dogMiesiąc temu

    Niby usuneli

  • cheems dog

    cheems dog

    Miesiąc temu

    A jest do grania

  • Dawid soltys
    Dawid soltysMiesiąc temu

    A CO Z MAPĄ ELYSION

  • Steallar - Zagrajmy!
    Steallar - Zagrajmy! Miesiąc temu

    Tak się właśnie kończą zabawy z podróżowaniem w czasie!

  • Potomek Kasztelana
    Potomek KasztelanaMiesiąc temu

    Ja traina mam

  • shymix 57
    shymix 57Miesiąc temu

    Tego nikt sie nie spodziewal XDDDdD

  • EAZZY
    EAZZYMiesiąc temu

    przecież train jest

  • Majster Pro
    Majster ProMiesiąc temu

    5:00 ja gram rewolwerem -,-

  • Cyprian Zalewski
    Cyprian ZalewskiMiesiąc temu

    POV: Wchodzisz w komentarze żeby zobaczyć komentarz Mervo że on gra revolverem

  • oski1036
    oski1036Miesiąc temu

    izak ogonda 2 raz mapę :no tu zawąsko tam za szeroko , tu trzeba tak . No nie podoba mi sie izak gra 20 grę na mapię ancient : no tak to można grać .No dobra mapa

  • Paweł Hrapkowicz
    Paweł HrapkowiczMiesiąc temu

    CS schodzi na psy, wszyscy chcą antycheat a nie jakieś nowe mapy i nie potrzebne inne rzeczy

  • V4ndi
    V4ndiMiesiąc temu

    W każdym razie* mordo

  • Mietek
    MietekMiesiąc temu

    akademia policyjna z anysznta

  • TwoHead
    TwoHeadMiesiąc temu

    ja gram reworwerem bo tylko do niego mam skina xd

  • D0m1q
    D0m1qMiesiąc temu

    Co wy gadacie XDDDD przecież train jest cały czas dostępny do gry wtfff

  • LazyPower 大和
    LazyPower 大和Miesiąc temu

    Clickbait jak skurwysyn. Train jest cały czas w CS:GO.

  • WieruX
    WieruXMiesiąc temu

    Super

  • achtung 1337
    achtung 1337Miesiąc temu

    coś dziwnego sie dzieje, jak usuneli traina jak ja wczoraj normalnie grałem mm'a B)

  • M4G1X
    M4G1XMiesiąc temu

    izak dawaj jakies skrzydłowe nawet sam albo z team emeritos

  • maciek zabłotny
    maciek zabłotnyMiesiąc temu

    to wtedy zaraz wywalą dusta

  • KARAKAN PL
    KARAKAN PLMiesiąc temu

    5:05 nie gram ale wiem kto gra xD kręciołki na turniejowym :)

  • sbs888
    sbs888Miesiąc temu

    a jest jeszcze w cs de_dust, de_dust2 i de_aztec? od lat w cs nie gram a tak mi sie filmik na glownej wyświetlił

  • leo 69
    leo 69Miesiąc temu

    Ta mapa jest od dłuższego czasu na odbijaniu

  • Radidi
    RadidiMiesiąc temu

    Wgl ja kurwa dostałem vaca coś się zjebalo a wydałem na operacje broken fanga 600 złoty

  • Rozmik R
    Rozmik RMiesiąc temu

    Izak, jakie ustawienia graficzne miałeś pokazując Ancienta?

  • NIKT l
    NIKT lMiesiąc temu

    Kurwa moze wreszczie stylduni w kwalifikacjach inna mape trafia

  • Tomasz Bakala
    Tomasz BakalaMiesiąc temu

    izak jak zrobic taki cfg do smolkow?

  • NITRIX
    NITRIXMiesiąc temu

    szapuszat

  • VHS_ VEXI
    VHS_ VEXIMiesiąc temu

    Ftw 69K Like w 1 dzień

  • FEDES
    FEDESMiesiąc temu

    Czemu valve robi taki syf z tej gry? Na skrzydłowych wszędzie biegają spinboty, a teraz jeszcze usuwają traina, ciekawy jestem, co jeszcze zepsują

  • drirtis sips
    drirtis sipsMiesiąc temu

    (*)

  • YeeBvnny
    YeeBvnnyMiesiąc temu

    mój znajomy gra rewolwerem tylko dlatego że ma do niego skina

  • Maciej Gałczyk
    Maciej GałczykMiesiąc temu

    Magazynek glocków jest dwurzędowy przez co wydaje sie że widać za mało pocisków

  • Zazelsky
    ZazelskyMiesiąc temu

    👹i won't to be ninja👹

  • jgdjgdhs

    jgdjgdhs

    Miesiąc temu

    plclip.info/show/poKt2Ku6g6PMgHY/wideo

  • Diaxor Beat
    Diaxor BeatMiesiąc temu

    Izak wkurwiony bo dobrą mapę wyjebali

  • jgdjgdhs

    jgdjgdhs

    Miesiąc temu

    plclip.info/show/poKt2Ku6g6PMgHY/wideo

  • Krzysiek Rudyzmma
    Krzysiek RudyzmmaMiesiąc temu

    Propagujmy marke DZIK

  • jgdjgdhs

    jgdjgdhs

    Miesiąc temu

    plclip.info/show/poKt2Ku6g6PMgHY/wideo

  • Pac0MeisteR
    Pac0MeisteRMiesiąc temu

    ten cs shodzi na osy...nikt tej mapy nie zna...przynajmniej ja jej nawet na oczy nie widzialem😂😂😂

  • jgdjgdhs

    jgdjgdhs

    Miesiąc temu

    plclip.info/show/poKt2Ku6g6PMgHY/wideo

  • Astral
    AstralMiesiąc temu

    czy tylko ja nie dałem łapki żeby zostało 69k :)

  • jgdjgdhs

    jgdjgdhs

    Miesiąc temu

    plclip.info/show/poKt2Ku6g6PMgHY/wideo

  • Damian Duda
    Damian DudaMiesiąc temu

    Lipny upgrade

  • jgdjgdhs

    jgdjgdhs

    Miesiąc temu

    plclip.info/show/poKt2Ku6g6PMgHY/wideo

  • Langus-.-
    Langus-.-Miesiąc temu

    I bardzo dobrze i tak ta mapa to był shit :D

  • jgdjgdhs

    jgdjgdhs

    Miesiąc temu

    plclip.info/show/poKt2Ku6g6PMgHY/wideo

  • Kamikaze _727
    Kamikaze _727Miesiąc temu

    Na mapie Mocha z T spawn jak się podejdzie do znaku to tam jest taka kostka brukową, mniej więcej na środku jak się stanie, trzeba wycelować w taki krzyż na tym wysokim budynku, zacząć biec i gdy celownik dotknie takiego różowego dachu to podskoczyć i rzucić smoke. To smokuje taki samochód na A site gdzie jest dobre miejsce dla sniperów

  • benii
    beniiMiesiąc temu

    Skoro Valve usunęło traina to mogli chociaż cobbla przywrócić a nie jakieś "ansją"... hej kappa, kappa, hej...

  • Neti
    NetiMiesiąc temu

    70k łapek

  • Karolz43
    Karolz43Miesiąc temu

    :((

  • Mateusz B
    Mateusz BMiesiąc temu

    Przecież będzie nowy train więc jeszcze na nim pogramy

  • Poncjusz Pirat
    Poncjusz PiratMiesiąc temu

    :(

  • Luo
    LuoMiesiąc temu

    gdzie można przejrzeć sobie taką listę csgo update?

  • Bafteg _
    Bafteg _Miesiąc temu

    Nie lubie tej mapy ;c

  • MakSiU
    MakSiUMiesiąc temu

    Ten ak kosztowal 7k na początku xD

  • Kacper Kruk.
    Kacper Kruk.Miesiąc temu

    Valv mnie rani usuwając stare mapy. Zresztą te nowe mapy są gówniane. A i jak ty izaku drogi możesz mówić że z reworweru tylko do trolowania.Ja wbiłem golda 3 only reworwer. Pozdrawiam ciebie i paulinke jak to czytasz

  • xWootoox
    xWootooxMiesiąc temu

    jakiej komendy na botach użył izak?

  • bobi bobi bobi Zalega
    bobi bobi bobi ZalegaMiesiąc temu

    izak płacze. xDD

  • Grzegorz Straczek
    Grzegorz StraczekMiesiąc temu

    moja ulubiona mapa została usunięta :(

  • Michał Drewniak
    Michał DrewniakMiesiąc temu

    i dobrze i tak tego gówna nie lubiłem

  • Antelopeq
    AntelopeqMiesiąc temu

    ej, bo ja nie rozumiem. train został wyrzucony z puli map turniejowych cs:go, czy turnieji typu ESEA, Dreamhack?

  • I’m DR0PS1K
    I’m DR0PS1KMiesiąc temu

    snaxa zapytaj on wie jak rzucać granaty xD

  • Bombel
    BombelMiesiąc temu

    jakiej komendy uzyl izak

  • Michał MISIO Jackovsky
    Michał MISIO JackovskyMiesiąc temu

    izak wszędzie znajdzie jakiegoś smoka

  • Marcin Malinowski
    Marcin MalinowskiMiesiąc temu

    Powinni zrobić osobno deathmatch'a na Ancient ( jak Dust II ), szybciej można byłoby się go nauczyć.

  • AnDżelika
    AnDżelikaMiesiąc temu

    Aha akurat oglądałem to o 7:46 w środe :DD

  • rzeszowski janusz masny michał
    rzeszowski janusz masny michałMiesiąc temu

    ta m4a1 to wygląda jak opakowanie lodów akaipy

  • CS.MONEY
    CS.MONEYMiesiąc temu

    How often do you think there will be sticker crafting with the new AK-47?

  • pee poo
    pee pooMiesiąc temu

    Proszę cię Izak wymień już ten popfiltr

  • Batonik
    BatonikMiesiąc temu

    Chyba się nie wyspałeś Izak :d

  • sajlent
    sajlentMiesiąc temu

    Nie z csgo tylko z map poola.

  • Hubert Sygutowski
    Hubert SygutowskiMiesiąc temu

    ja nie mam żadnej aktualizacji, na trainie przed chwilą grałem.

  • Turboluta 997
    Turboluta 997Miesiąc temu

    I ta nowa mapa będzie na turniejach grana?

  • Maqsiu
    MaqsiuMiesiąc temu

    Jakby wyrzucili mirage to pół Polski by przestało grać

  • Eleven
    ElevenMiesiąc temu

    Zapalmy znicz dla train [*]

  • Farał
    FarałMiesiąc temu

    mapa acient podobna do mapy w valorancie

  • ShockAtt277
    ShockAtt277Miesiąc temu

    usuneli to anubisa a nie

  • Toudi
    ToudiMiesiąc temu

    Oni wywalają traina a cobblestone'a dodają już nie wiadomo jaki czas 🙄

  • Tech Monkey
    Tech MonkeyMiesiąc temu

    fajny odcineczek :-) zostawiam łape! jak też nagrywacie na yt polecam sprawdzić strone socialblade pl bo yt tnie zasięgi, można ogarnąć wyświetlenia z reklam i szybko wypromować filmy do szerszego grona odbiorców pozdro!

Kolejny