LAMPARD ZWOLNIONY, TUCHEL NAST臉PC膭! CZY CHELSEA URATUJE SEZON?

Sport

馃敶 Subskrybuj #Polsport i komentuj: bit.ly/PolsportSUB
Frank #Lampard zosta艂 zwolniony z funkcji trenera Chelsea! Czy jego nast臋pca Thomas #Tuchel uratuje sezon "The Blues"? Zapraszam na LIVE, kt贸rego go艣ciem specjalnym jest Jakub Karpi艅ski, redaktor naczelny ChelseaPoland.com.

Komentarze

  • Zbigniew Wojciechowski
    Zbigniew Wojciechowski23 dni temu

    17:26 min. "18 miesi臋cy nie?... Hmm nie p贸艂tora roku wysz艂o. Aha no tak" 馃槈

  • Blake Mars
    Blake Mars24 dni temu

    Spoko go艣膰, dzi臋kuj臋 Panie Michale. Pozdrawiam!

  • Daniel Ma艂ysiak
    Daniel Ma艂ysiak28 dni temu

    Mam nadziej臋 偶e doczekam si臋 u Pana Pola, Micha艂a Ma艂olepszego z Chelsea24News

  • piotr furmanek
    piotr furmanek28 dni temu

    Bardzo sympatyczny i dobry merytorycznie go艣膰.

  • kuba em
    kuba em28 dni temu

    Co go艣ciu ma dobr膮 gadke!

  • Karol Ko艂towski
    Karol Ko艂towski29 dni temu

    Micha艂, przekr臋ci艂e艣 moje nazwisko :/ ju偶 tyle razy si臋 nacierpia艂em z tego powodu, pierwszy i ostatni raz! Pozdrawiam

  • Jakub Sadowski
    Jakub Sadowski29 dni temu

    Witam a czy J贸藕wiak by sobie poradzi艂 e Chelsea Londyn ?

  • Micha艂 Bilewicz
    Micha艂 Bilewicz29 dni temu

    Lampard to te偶 m贸j ulubiony pi艂karz. 艢wietny temat. Dobrze, 偶e zrobi艂e艣 ten program. Pozdrawiam;)

  • Pawe艂 Pawe艂
    Pawe艂 Pawe艂29 dni temu

    Dzi臋kuj臋 za ten odcinek. Mam nadziej臋 偶e m贸j ukochany klub wr贸ci na w艂a艣ciwe tory. A co do Franka, zobaczymy go jeszcze na 艂awce Chelsea 馃槈

  • Charlie Moncler
    Charlie MonclerMiesi膮c temu

    Sk膮d ten Matty Cash si臋 tu wzi膮艂 ?

  • Pawe艂 K.
    Pawe艂 K.Miesi膮c temu

    Szkoda mi bardzo Franka, jako kibic Chelsea by艂em got贸w po艣wi臋ci膰 ten sezon wierz膮c 偶e Frank pouk艂ada dru偶yne. Bardzo przyjemnie by艂o Was pos艂ucha膰. Jestem roz偶alony. Teraz niby ten Niemiec puklada dru偶yne i zacznie robi膰 wyniki od zaraz. Chcia艂em aby Lampard zosta艂 dlugoletnim trenerem w Chelsea, no ale to Roman p艂aci.

  • Kozlovskyy
    KozlovskyyMiesi膮c temu

    Jestem kibicem Chelsea. Dzi臋kuj臋 za ten odcinek!

  • Wkurzony Szkot
    Wkurzony SzkotMiesi膮c temu

    "Typowe" Docieram Do Fina艂u! , a nie czekaj. bo moja drabinka by艂a siaka s*aka wiec jednak nie by艂em w finale. blah blah blah ... ile mo偶na ...

  • vAStoPL
    vAStoPLMiesi膮c temu

    Tu Filip Wisniewski schylam sie mocno! Witam ;). Czyz nie jest podobny?^^

  • Lukasz Mizer
    Lukasz MizerMiesi膮c temu

    Super pomys艂 z go艣ciem w studiu. Oby wi臋cej takich. Tylko wi臋cej luzu kolego, wiadomo pewnie lekka trema! Pozdrooo

  • Szumidance Studio Ta艅ca
    Szumidance Studio Ta艅caMiesi膮c temu

    Micha艂...WOW...jest go艣膰!!!馃榾馃槂馃槂馃榿馃榿馃槅

  • Miko艂aj C
    Miko艂aj CMiesi膮c temu

    patrzcie 3:15 spadaj膮ca gwiazda!

  • Pawe艂 Jaworski

    Pawe艂 Jaworski

    28 dni temu

    To jest kropla wody na szybie馃槄馃槄

  • MRIZE Gameplay Content

    MRIZE Gameplay Content

    Miesi膮c temu

    Spe艂nia sny...

  • eessiiuu1989

    eessiiuu1989

    Miesi膮c temu

    Haha jak Ty to zauwa偶y艂e艣? 馃槄馃槄

  • Wariat Man
    Wariat ManMiesi膮c temu

    Powiem tak, na og贸艂 osoby z kibicowskich stron, to nudziarze. A tu wow 艣wietny go艣膰, z opini膮. Naprawd臋 super wi臋cej Panie Michale.

  • Why Always Me
    Why Always MeMiesi膮c temu

    Prosimy wi臋cej takich rozm贸w - super ! :)

  • NieBezPowodu
    NieBezPowoduMiesi膮c temu

    nob Lampard hehe

  • Ross Puszczalnik
    Ross PuszczalnikMiesi膮c temu

    Super materia艂 o moim ukochanym klubie!馃挋

  • Ejdem.
    Ejdem.Miesi膮c temu

    Wed艂ug mnie zwolnienie Lamparda by艂o przedwczesne, cho膰 tak samo jak na ironi臋 i jego zatrudnienie. Za szybko 鈥瀦a zas艂ugi鈥 dosta艂 te wymarzon膮 robot臋...Praca dla klubu, w kt贸rym sp臋dzi艂 tyle lat, z kt贸rym 艣wieci艂 triumfy, kt贸rego dna i niebiesk膮 krew ma w 偶y艂ach...c贸偶 niestety 偶yjemy w pojebanych czasach, gdzie zw艂aszcza w tak wielkich klubach jak Chelsea sukces musi by膰 na teraz i tu, je艣li zawalisz kilka mecz贸w to nie ma zmi艂uj...jest to teoretycznie ca艂kowicie zrozumia艂e ale przykre zarazem. Glory Glory Man United! P.S:Szkoda Frankiego super grajek, ale trener jeszcze bez wi臋kszego warsztatu, nabierze og艂ady i chuj wie mo偶e kiedy艣 wr贸ci silniejszy, mo偶e do Chelsea zobaczymy...

  • Kolczan
    KolczanMiesi膮c temu

    Kubu艣 TOP

  • Karol L
    Karol LMiesi膮c temu

    Fajny ten m艂ody ziomek. Lubie go

  • vAStoPL

    vAStoPL

    Miesi膮c temu

    "Lubie go - oj ti ti daj buziaczka ryjku zloti ;* *

  • Cichecki Miko艂aj
    Cichecki Miko艂ajMiesi膮c temu

    馃憤馃馃挭鈿斤笍Top馃Pozdrawiam serdecznie

  • Alek
    AlekMiesi膮c temu

    Lampard maj膮c 艣wietny zesp贸艂 z 艣wietnymi zawodnikami nie da艂 rady. W Chelsea by艂o tyle transwer贸w, 偶e nie m贸wi艂o si臋 tyle o Wernerze. Nowa lepsza liga i lepszy zesp贸艂 go przyt艂oczy艂. Silva do艣wiadczenie, ale pi艂karz na emeryture. Kai Hawertz to rozczarowanie zosta艂 kopiony za 100mln, a efekt贸w brak.

  • Alek

    Alek

    Miesi膮c temu

    @Wiktor Wojnicz nie 100 mln jest to pokazane na r贸偶nych stronach, a dok艂adniej 99

  • Wiktor Wojnicz

    Wiktor Wojnicz

    Miesi膮c temu

    70 mln

  • D3N1 O60
    D3N1 O60Miesi膮c temu

    Pogchamp ten dzisiejszy live!!!

  • ADAM
    ADAMMiesi膮c temu

    Eh te odliczanie do live jest zajebiste

  • Greg Barga
    Greg BargaMiesi膮c temu

    鈥濻portowcy鈥 : -18 miesi臋cy - wi臋cej p贸艂tora roku 馃憦

  • Bajtak
    BajtakMiesi膮c temu

    -18 miesi臋cy wysz艂o - nie, p贸艂tora roku xDDDDDD

  • KRYSTIAN FALUBAZ
    KRYSTIAN FALUBAZMiesi膮c temu

    LAMPART W NEWCASTLE 馃彺鬆仹鬆仮鬆仴鬆伄鬆仹鬆伩 TRWAJA ROZMOWY . Micha艂 Dzi臋ki 馃憤 ZA NASTEPNY ,INTERESUJACY ODCINEK . pozdrawiam serdecznie z za艣nie偶onego i mro偶onego BIRMINGHAM

  • Maks Ka艂u偶ny

    Maks Ka艂u偶ny

    Miesi膮c temu

    @Alek haha, sory, ju偶 zm臋czony jestem, m贸zg mi pos艂usze艅stwa odmawia, zrobi艂em ma艂y edit, teraz jest to jakkolwiek zrozumia艂e?

  • Alek

    Alek

    Miesi膮c temu

    @Maks Ka艂u偶ny Napewno to chcia艂e艣 napisa膰 bo nie da si臋 zrozumie膰?

  • Maks Ka艂u偶ny

    Maks Ka艂u偶ny

    Miesi膮c temu

    To by艂aby fajna opcja, uratowanie newcastle z kryzysu, tak jak zrobi艂 to z chelsea w swoim pierwszym roku, mo偶e wypromowanie kilku m艂odych zawodnik贸w, odbudowanie swojej marki jako trenera i kto wie, mo偶e powr贸t do chelsea za np. 2/3 lata kiedy zdob臋dzie do艣wiadczenie w powa偶nej pi艂ce?

  • Alek

    Alek

    Miesi膮c temu

    Gdyby szejkowie si臋 nie wycofali to by艂oby mo偶liwe. Sam niewiem dlaczego trener newcastle jeszcze nie zosta艂 wyrzucony.

  • 2oo2marcin
    2oo2marcinMiesi膮c temu

    Start 2:09

  • Jan Nowak
    Jan NowakMiesi膮c temu

    DlaCZEGO NIE ZAPROsi pan Adama Kotleszki?

  • Greg Barga

    Greg Barga

    Miesi膮c temu

    Bo to jest straszny prostak- w najlepszym tego s艂owa znaczeniu.

  • Marcin Gorczyca
    Marcin GorczycaMiesi膮c temu

    Bardzo merytoryczny materia艂 :) Mam nadziej臋, 偶e jak kiedy艣 sie spotkamy to nie poprosisz o zdj臋cie xD Oby mnie ta kl膮twa nie dosi臋g艂a

  • Pawe艂 Ratajczak
    Pawe艂 RatajczakMiesi膮c temu

    - Dobry ten Kotleszka? - TOP Marco, TOP!

  • Artur

    Artur

    Miesi膮c temu

    Hahahaha, porawiles mi ten poniedzia艂ek.

  • Alfredo Negredo

    Alfredo Negredo

    Miesi膮c temu

    xD

  • Piotr Piatkowski
    Piotr PiatkowskiMiesi膮c temu

    Micha艂 patrzy w go艣cia jak w obrazek:D

  • Bartosz Nowicki

    Bartosz Nowicki

    Miesi膮c temu

    A, bo sam nie ma xD

  • Bartosz Nowicki

    Bartosz Nowicki

    Miesi膮c temu

    @Czeski Film Dlaczego?

  • Czeski Film

    Czeski Film

    Miesi膮c temu

    Nie na go艣cia tylko na jego w艂osy. Ka偶dy chyba wie, dlaczego... :)

  • Ky Re
    Ky ReMiesi膮c temu

    Jerzy Brz臋czek widziany w Londynie

  • Jakub Sadowski

    Jakub Sadowski

    29 dni temu

    Witaj pono膰 wybrali Tomka Hajt臋.

  • Red Lady

    Red Lady

    Miesi膮c temu

    Na zmywaku 馃構

  • xena a

    xena a

    Miesi膮c temu

    @Emulek20 Tu chodzi o co艣 innego. Tuchel potrzebuje prawdziwego autorytetu w swoim sztabie. Trener Brz臋cze膰 budzi respekt w oczach pi艂karzy Chelsea.

  • Emulek20

    Emulek20

    Miesi膮c temu

    B臋dzie odpowiedzialny za taktyk臋

  • Pantokrat Lajceps
    Pantokrat LajcepsMiesi膮c temu

    艢wietny go艣膰! Dawa膰 go cz臋艣ciej!

  • Kolczan

    Kolczan

    Miesi膮c temu

    Lepszy ni偶 Adam Kotleszka

  • Piotr Piatkowski

    Piotr Piatkowski

    Miesi膮c temu

    Ale chyba stresuje si臋 troch臋. Albo ma zawsze taki 艂ami膮cy g艂os? Merytoryka jednak 10/10

Kolejny