URATOWAŁEM GO OD ZŁOMU ! *GRUBA AKCJA Z FELGAMI*

Motoryzacja

Siema ! Mam nadzieję, że wam sie podobało ? :D
Pamiętajcie o naszych instagramach !
Zawieszenie firmy : www.maxpeedingrods.com/
felgi od firmy: SIDOVSKI.COM !

Komentarze

  • DamMek Dan
    DamMek Dan7 dni temu

    👍Trochę koza ale okey

  • TurboBoost-
    TurboBoost-9 dni temu

    Jakie masz wymiary garażu?

  • Olek Dzidecki
    Olek Dzidecki13 dni temu

    Jak nazywają się felgi na stronie?

  • Michał Szymański
    Michał Szymański14 dni temu

    Wyglasz jak boxel

  • Mikolaj Kwiecinski
    Mikolaj Kwiecinski20 dni temu

    Pytanie taktyczne, opalarka zniesie zmatowienie z plastików czy trzeba polerować?

  • sebk0013
    sebk001322 dni temu

    No nie wiem czy tak spoko. Na pierwszy rzut oka może i tak ale na masce widać wgnioty. Zderzaki za chwile wyblakną o będą wyglądały jeszcze gorzej niż przed odnowieniem. Z wydechem nic nie zrobione, aż się prosi o jakaś klasyczną końcówkę. Lampy tył kompletnie nie pasują, wystarczy założyć chociażby najzwyklejsze ale oryginalne. Chyba lepiej byłoby wydać kilka stówek więcej ale żeby auto robiło robotę. Nowy lakier i koło go ratują ale reszta średnio

  • Daniel daniel
    Daniel daniel27 dni temu

    Wyjeba te lampy cristal look

  • Kamil Sądej
    Kamil Sądej28 dni temu

    Szyby przyciemcie będzie zajebiście

  • _diesel_musi_ dymic_
    _diesel_musi_ dymic_29 dni temu

    Luks robota 🤣🤣

  • Mateusz Morawietz
    Mateusz MorawietzMiesiąc temu

    O nie... 🧐golf to gleba i szeroka stal

  • kamil serwin
    kamil serwinMiesiąc temu

    Twingo 1 na glebie zrób

  • Stalowy Kriso
    Stalowy KrisoMiesiąc temu

    Felgi Teddy

  • Johnny Depp
    Johnny DeppMiesiąc temu

    Kiedy jakieś scirocco mk2?

  • Grota Dzik
    Grota DzikMiesiąc temu

    Kup i zrób golfa 3, chętnie będę oglądał i dasz mi motywację do ruszenia kakretnie z moim golfem 😁😜

  • Grota Dzik

    Grota Dzik

    Miesiąc temu

    A mam w bardzo ładny i niemal że orginalnym stanie wersja MOVIE biały kolor 😁😎

  • 蚊子 Komar
    蚊子 KomarMiesiąc temu

    fajny golf ale nie pasuja te przednie lampy sa takie zaoryginalne jednak pasowały by tu dac lekko tuningowane projekt fajny pozdrawiam

  • IgoRekGaMer
    IgoRekGaMerMiesiąc temu

    Jaki to ma silnik?

  • Łapek Garage
    Łapek GarageMiesiąc temu

    Dobra opcja na nowe odcinki. Pozdrowionka.

  • Konrad Jastrzebowski
    Konrad JastrzebowskiMiesiąc temu

    Posiadam tylne lampy od golfa 3 i tylno lotkę jesli potrzebujesz Pisz

  • Jacob Polish
    Jacob PolishMiesiąc temu

    ciekawe czy ulepiony jak Zetka

  • Autokomis szczery Mirek
    Autokomis szczery MirekMiesiąc temu

    Śnieżny ten z trądzikiem i tłustymi włosami

  • [NAVI] Damian
    [NAVI] DamianMiesiąc temu

    kto o d reziego?

  • MaYeK
    MaYeKMiesiąc temu

    DAWAJ CABRIO Z NIEGO

  • wUjek
    wUjekMiesiąc temu

    A mi w przeciągu roku trzeci raz głowica poszła raz uszczelka a już drugi raz głowica pękła a w niedzielę dziadek dojechał na Hel i z niego wrócił w starym roku był nawet w Zakopanym a się trzeci raz rozsypało

  • TMA xDranGx
    TMA xDranGxMiesiąc temu

    Cześć Mazak, jak można się z tobą skontaktować?

  • Jan Jan
    Jan JanMiesiąc temu

    zamiast pokazać pracę jaka włączyli to swoją mordę nagrywa 🤯🖕

  • Hubert Tak
    Hubert TakMiesiąc temu

    Audi 80 b4 zrób!!

  • Natan Świadek
    Natan ŚwiadekMiesiąc temu

    Zrub w golfie wydech

  • Kostek Produkcja
    Kostek ProdukcjaMiesiąc temu

    skąd bierzesz muzyke do filmów?

  • Adam Więch
    Adam WięchMiesiąc temu

    Ja już bym wolał szeroką stal. Nawet standardową;)

  • Panda Game
    Panda GameMiesiąc temu

    Dowej teroz Audica 80 2.0E tylko nie b4 a B3 bo b3 to klasyczek

  • Panda Game
    Panda GameMiesiąc temu

    Czy to volvo v40? 13:23

  • Mały Mi
    Mały MiMiesiąc temu

    Kurwa ile ty dupisz flekow to ten film mógłby mieć 1/3 długości konkretów

  • FENDI
    FENDIMiesiąc temu

    BBS'y były by jak dla mnie lepsze

  • jakub kulej
    jakub kulejMiesiąc temu

    Musisz ten projekt nazwać kubuś Puchatek🐻🐻🐷🐯📖

  • FACHURA
    FACHURAMiesiąc temu

    Golf v8 ?

  • Bunkr
    BunkrMiesiąc temu

    Odcinki z tuningiem vw najlepsze! Fajnie jakbyś pokazał więcej detali technicznych jak to robić. Może też jakiś workshop tour? Pokaż organizacje warsztatu i jakich narzędzi używacie. Pozdro!

  • Albańczyk
    AlbańczykMiesiąc temu

    Tego golfika na 500hp to by mogło chyba łyknąć rs4 reziego

  • Albańczyk

    Albańczyk

    Miesiąc temu

    Może silnik to może będzie 3.0 z turbo

  • 「ᴀᴅᴇʀ」
    「ᴀᴅᴇʀ」Miesiąc temu

    GOLFIORZ

  • kiedroch
    kiedrochMiesiąc temu

    Lampy do golfa wstaw czarno-czerwone a nie sa drogie a wygladaja o wiele lepiej

  • Nikodem Wiczyński
    Nikodem WiczyńskiMiesiąc temu

    Leci sub i łapka ale czekam na więcej filmów z GOLFIKIEM Mk 2!

  • Fabian Kolakowski
    Fabian KolakowskiMiesiąc temu

    Zderzaki opalarom najlepiej xd

  • Mihau
    MihauMiesiąc temu

    Zajebiscie wyszedł :)

  • Dudek
    DudekMiesiąc temu

    Cześć Maciek, mam pytanie odnośnie Twojego garażu. Jeśli nie chcesz to nie musisz na nie odpowiadać :D Jakie są koszty postawienia takiego garażu +/-?

  • pepik_ 1983
    pepik_ 1983Miesiąc temu

    „Ona spawa chyba” 🤣🤣🤣👍

  • P PeKaR
    P PeKaRMiesiąc temu

    Ja mam w głowie takiego golfika kupić i wsadzić mu z 300hp

  • Marcin Plich
    Marcin PlichMiesiąc temu

    👍😀

  • bartek nasil
    bartek nasilMiesiąc temu

    bez dekielkow felgi lepiej by wygladały moim zdaniem

  • Wiktor Łepkowski
    Wiktor ŁepkowskiMiesiąc temu

    Ta felgę było widać w tle w odcinku z Zetką haha pozdro

  • pepik_ 1983

    pepik_ 1983

    Miesiąc temu

    kurde ale spostrzegawczość 👍

  • Wiktoria Ziemak
    Wiktoria ZiemakMiesiąc temu

    Ile kosztują takie kozackie felgi???

  • TV YouTube
    TV YouTubeMiesiąc temu

    Zajebiście !!!!!!!

  • Moroz ik
    Moroz ikMiesiąc temu

    to jest nowy golf czy ten co już dawono robiłeś

  • Sławomir Majka
    Sławomir MajkaMiesiąc temu

    Pikne to mosz 😎😎

  • Johnny Depp
    Johnny DeppMiesiąc temu

    Mazak opowiedział byś kiedyś jakie to są koszty mniej więcej żeby polakierować takiego golfa itp itd?😀

  • Robert Wójcik
    Robert WójcikMiesiąc temu

    Sztos🔥🔥🔥

  • Yoogii
    YoogiiMiesiąc temu

    Fajny projekcik

  • Marcin Warzycha
    Marcin WarzychaMiesiąc temu

    Duzo kosztowałą naorawa blacharska golfika ? Pozdrawiam

  • Patryk
    PatrykMiesiąc temu

    Kocur :D dajesz mi motywacje żeby wkońcu swojego golfa zacząć robić :D bo stoi w garazu i się marnuje

  • Mateusz Waniek
    Mateusz WaniekMiesiąc temu

    Co ten Piter,wstrętny Oplorz tam robi !?

  • Mateusz Waniek

    Mateusz Waniek

    Miesiąc temu

    @MaZak a coś mnie ciulosz.on nie sprzeda opelka bożego

  • MaZak

    MaZak

    Miesiąc temu

    Opel idzie na sprzedanie !

  • Kreeir
    KreeirMiesiąc temu

    Może kiedyś doczekam się filmu z drutowania przy Golfie 4! GTI albo TDI :D byle by coś się pojawiło kiedyś może bo chciałbym zobaczyć co można z gruza zrobić takiego jak sam posiadam XD z pordzewiałymi progami :D Pozdro wariacie

  • poczta_gmail
    poczta_gmailMiesiąc temu

    Widziałem te fele u mnie w Lublinie na portalu sprzedam kupie czy to te ?

  • Grzybus Ł
    Grzybus ŁMiesiąc temu

    Może swapik na 2.3 vr5 w golfiku

  • Day Off
    Day OffMiesiąc temu

    Mazak Golfiooorz!

  • Ramopa
    RamopaMiesiąc temu

    Alę brakuje halogenów. Według mnie obowiązkowe

  • Bombowy
    BombowyMiesiąc temu

    Kozak

  • Mateusz BLADZIAK
    Mateusz BLADZIAKMiesiąc temu

    Odcinek mega. Robota mega. golfik mega. Obejrzałem dziś kilka filmów fajna i dobra robota ! Sam mam MK2 którego właśnie zacząłem remontować! Z chęcią zobaczę więcej MK2 na kanale leci subik pozdro ! 😎

  • Mateusz BLADZIAK

    Mateusz BLADZIAK

    Miesiąc temu

    Jasna sprawa !! Więcej golfów hehe ogarnę swojego to na detailing podjadę 😎😎😁

  • MaZak

    MaZak

    Miesiąc temu

    Dziękuje !

  • clapz VR6
    clapz VR6Miesiąc temu

    I zaraz mandacik za brak przedniej blachy xD 🤣🤣

  • Hubert Tak
    Hubert TakMiesiąc temu

    poszukaj na kolejny odcinek audi 80 np. 2.0 90km lub 115km w disel padają skrzenie bynajmniej tak zauważyłem u znajomych

  • Dawidos
    DawidosMiesiąc temu

    Odjebane perfekcyjnie👌🏻

  • MaZak

    MaZak

    Miesiąc temu

    Dziękuje 🥰

  • D_arhk
    D_arhkMiesiąc temu

    Z tego co pamiętam dobrym pomysłem było zakładanie łożysk z trójki na amorki do dwójki.

  • Szymon Pacholak
    Szymon PacholakMiesiąc temu

    Zajebista robota, aż chce się oglądać. Pozdro !

  • Marko Siekierka
    Marko SiekierkaMiesiąc temu

    Flanki ? "Te" flanki ? : D

  • Adrian Bogacki
    Adrian BogackiMiesiąc temu

    Mazak pytanie za 100punktów Nie chowasz basenu na zimę?

  • SPRW Studio
    SPRW StudioMiesiąc temu

    Kurde, nie wiem czemu ale spodziewałem się tych felg, dokładnie takich, tylko myślałem że misiek bardziej brazowy będzie 😁😂 poooozdro!

  • Motocyklowa Poduszka
    Motocyklowa PoduszkaMiesiąc temu

    Czy to ten golf, którego sprzedał?

  • emesa e36
    emesa e36Miesiąc temu

    Maciek świetny golf. Ja ciągle szukam MK2 . Co jakiś czas wracam do tego modelu. Ekstra odcinek. Pozdro! 5

  • Czołgista Jonas
    Czołgista JonasMiesiąc temu

    Te lampy z tyłu zmień

  • Dzuman
    DzumanMiesiąc temu

    Ładny golfik 1.8 90km na mechanicznym wtrysku . Tamten golfik 1.8t sprzedany ??

  • bossu 1991
    bossu 1991Miesiąc temu

    Golf kozak 🔥🔥🔥

  • Patryk Patryk
    Patryk PatrykMiesiąc temu

    5:30 a takie podobne wychodziły do golfów 3

  • Piotr Pabiasz

    Piotr Pabiasz

    Miesiąc temu

    ronal urs

  • Gracjan
    GracjanMiesiąc temu

    I że ty masz tylko niecałe 25k subów

  • MaZak

    MaZak

    Miesiąc temu

    Bywa :(

  • RemiGaming
    RemiGamingMiesiąc temu

    Mazaku we tam dej jakąś fajną końcówkę wydechu, bo to co tam jest to zakrzywione w dół gunwo wygląda po prostu paskudnie. Poza tym sztosik sweter :D

  • Dawid Zatylny
    Dawid ZatylnyMiesiąc temu

    🔥

  • Patrycja Kaszyca
    Patrycja KaszycaMiesiąc temu

    Kozacko! Więcej takich projektów! Świetnie nagrane i zmontowane :D

  • MaZak

    MaZak

    Miesiąc temu

    Podziękował 🥰

  • Kacper Kozieł
    Kacper KoziełMiesiąc temu

    Te felgi to myślałem, że jakiś nie śmieszny żart, ale widzę że jednak przykra prawda.... Porażka z takimi felgami

  • Michał Jurkiewicz
    Michał JurkiewiczMiesiąc temu

    Super odcinek. Super robota :) życzę wiecej takich szybkich super projektów!

  • Karol Augustyniak
    Karol AugustyniakMiesiąc temu

    Panie MaZaK, tego jako 2 rurkie mu dać :D

  • Karol Augustyniak

    Karol Augustyniak

    Miesiąc temu

    Ori gti oczywiście

  • Tomek Bakalarz
    Tomek BakalarzMiesiąc temu

    Chce to mieć w naszej kolekcji 😍😍 stos 😀😍

  • Krystian Krychu
    Krystian KrychuMiesiąc temu

    garażowa posiadówka przy pifku to jest to,pozazdrościć 😉a z felgami to dojebałeś po całości 😂

  • Krzysztof Buczny
    Krzysztof BucznyMiesiąc temu

    Panowie były już wyniki konkursu z odcinku który był dwa tygodnie temu?

  • GabriellololoFontello
    GabriellololoFontelloMiesiąc temu

    Masny golfik :)

  • Medison Vw
    Medison VwMiesiąc temu

    Nie gadaj że ktoś takiego klasyczka chciał zezłomować w takim stanie. Takie samochody się trzyma w szopach a złomować można samochodziki 10 letnie które mają blache jak puszka od piwa, pozdro Mazak.

  • ryhu998 mmm
    ryhu998 mmmMiesiąc temu

    Przekot wyszedł z tego golfa

  • radosław burda
    radosław burdaMiesiąc temu

    Ile za golfa?

  • Krzysztof Malek
    Krzysztof MalekMiesiąc temu

    Fajny misio😁😁😁😊👍

  • Rafał
    RafałMiesiąc temu

    Siema mazak jestem twoim sąsiadkę mieszkam na przeciwko w takim dużym domu

  • Rafał

    Rafał

    Miesiąc temu

    1:41 minuta tam widać dom w którym mieszka

  • Jury 96
    Jury 96Miesiąc temu

    Gdzie można kupić taki gwint?

  • Tmvski
    TmvskiMiesiąc temu

    No i silnik gx na mechanicznym wtrysku :) lampy tylne bym zmienil te cleary na coś ciekawszego, hella black lub red black

  • Matthias Wundertag

    Matthias Wundertag

    Miesiąc temu

    Zwykłe z CL-a przy tym kolorze siadłyby najlepiej.

  • Mikołaj Paszkowski
    Mikołaj PaszkowskiMiesiąc temu

    Szkoda że nie 3 furtki ale i tak ładnie

  • Bartek Kostrzewa
    Bartek KostrzewaMiesiąc temu

    Fajny projekt

  • Ł Mm
    Ł MmMiesiąc temu

    Fajnie i szybko to wyszło. Godny uwagi.

Kolejny