Mateusz Socha - "Zróbmy coś szalonego!" | Stand-up | 2018

Śmieszne

🎫 Kup bilet na występ www.kupbilecik.pl/baza-4680-mateusz.socha.html
🏳️ Subskrybuj mój kanał plclip.info/run/1KCdhvSqa3OLWql8sou3OA
👍 Wejdź na fejsa Socha.StandUp/
➡️ Więcej filmów plclip.info?index=1&playnext=1&list=UU1KCdhvSqa3OLWql8sou3OA
📷 Instagram socha_standup
"Zróbmy coś szalonego!" zostało nagrane w klubie Ave Cezar w Lubinie. Na końcu materiału filmowego można zobaczyć outro + 4 krótkie bonusy z innych scen, na których był rejestrowany materiał.

Komentarze

  • marcin mod888
    marcin mod88821 minuta temu

    Mateusz sztos👍

  • Kubi
    Kubi2 dni temu

    45:13 czy ja słyszę głos tromby bomby?

  • Aleksandra Golomb
    Aleksandra Golomb2 dni temu

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Sandra Sunrise
    Sandra Sunrise3 dni temu

    Hahhahahah😅🤣 Dobrze ze dałam Ci szansę, bo pokochałam. Beka w chuj 🌈😅 Ale widownia wkurwiająca.

  • latolat
    latolat3 dni temu

    Czerwony nos xd haha już wiem o kim te historie 😂😂😂

  • Mariusz Parówa
    Mariusz Parówa4 dni temu

    Nos Mateusza Sochy jest bardziej czerwony niż Związek Radziecki.

  • km2bp
    km2bp4 dni temu

    Z nazwiska wieśniak w dodatku imiennik Pinokia.

  • Madoxqm
    Madoxqm5 dni temu

    Ja mam na imię Madox

  • Kornik Drukarz
    Kornik Drukarz6 dni temu

    dużo lepsze niż 2020

  • Lep Na Muchy
    Lep Na Muchy7 dni temu

    [*] wiadomo dla kogo 2k21

  • Klaudia Boniewska
    Klaudia Boniewska7 dni temu

    Nigdy nie uśmiałam się tak jak przy tym człowieku

  • komandoska221
    komandoska2218 dni temu

    No na "Titanicu" kolo z widowni rozwalił. Ale jako że dobrego nic nie rozwali, to wyszło zajebiscie. MATI MISTRZ! 👏👏💪

  • Extreme Sports
    Extreme Sports9 dni temu

    pierwszy raz widzę gościa ,publiczność przeszkadzała.

  • _фLucyferф_

    _фLucyferф_

    7 dni temu

    Żałuj że go wcześniej nie znałeś :D polecam zobaczyć inne występy Mateusza

  • Aserciaczek
    Aserciaczek10 dni temu

    ojoj

  • _POLSKI_ _SPAWACZ_

    _POLSKI_ _SPAWACZ_

    10 dni temu

    Ojoj

  • Dancing Corpses
    Dancing Corpses10 dni temu

    Trafiłam tu przez przypadek i żałuję. Prostackie poczucie humoru, nic w tym ciekawego ani inteligentnego, ani razu się nie zaśmiałam.

  • Sandra Sunrise

    Sandra Sunrise

    3 dni temu

    @_фLucyferф_ hahhahahah dokładnie.

  • _фLucyferф_

    _фLucyferф_

    7 dni temu

    Nikogo to nie obchodzi xD

  • Nowa
    Nowa11 dni temu

    xDDD

  • Alka Pralka
    Alka Pralka11 dni temu

    14:29 miałam tak samo, ale nie przez jakiś gaz tylko żebym się nie utopiła xD

  • Jakub
    Jakub11 dni temu

    Kurde wrocilem zeby sie upewnic I mialem racje Super progres zrobiles majster🤙🤙

  • piekar
    piekar12 dni temu

    po "Masochista", az sobie zobacze kolejny raz to, a chuj tam....

  • Wiktorka Malinowska

    Wiktorka Malinowska

    2 dni temu

    same

  • Revan

    Revan

    7 dni temu

    Same

  • MASSA12
    MASSA1212 dni temu

    Ojoj

  • Quba
    Quba12 dni temu

    talent masz chłopie nie zły

  • mr incognito
    mr incognito12 dni temu

    14:30 Mateusz! Żyjesz?!

  • veral111
    veral11112 dni temu

    Mi się nie podobało. Słaby program.

  • Marta Skibniewska
    Marta Skibniewska12 dni temu

    na jedna scene z lokiem i paczesiem bo wiemy ze razem iprezujecie

  • Milyzak987
    Milyzak98713 dni temu

    Ojoj

  • Letzplay
    Letzplay13 dni temu

    Wie ktoś co to za remix ojca czrzestnego poleciał?

  • Menus
    Menus13 dni temu

    świetne, i to kurewskie "nie?" co drugie zdanie. A tak to super

  • •SoftTea•
    •SoftTea•15 dni temu

    Końcówka najlepsza: topią tego niemca i nagle gdy przestają Mateusz mówi: ojoj. XDDDDDDD

  • Tymon ___
    Tymon ___16 dni temu

    Yy tak

  • Pan Kubus
    Pan Kubus17 dni temu

    Lubin najlepszy

  • 33belsebuba

    33belsebuba

    17 dni temu

    O, ktoś tu dzisiaj jest xD

  • jockerjocker1976
    jockerjocker197618 dni temu

    Świetny występ ,

  • Tomasz Hajduk
    Tomasz Hajduk18 dni temu

    On kurwa ona trochę jak buła też on tak samo jezdxi

  • Stapi
    Stapi19 dni temu

    xD zajebisty bonus

  • Mydelko Royale
    Mydelko Royale19 dni temu

    Byli w totalnym szoku, tego nikt się nie spodziewał :o

  • Krzysiek
    Krzysiek19 dni temu

    💞

  • Jakub Janikowski
    Jakub Janikowski20 dni temu

    Okropna widownia.

  • młody blade
    młody blade20 dni temu

    45:14 czy tylko ja tam słyszę śmiech tromby? XDDDD

  • Samo3nik

    Samo3nik

    20 dni temu

    kurde ja też słyszę śmiech tromby, tromba czy to ty? XDDDD

  • Marcus Olx
    Marcus Olx20 dni temu

    plclip.info/show/ZISCyqzSiKWchXY/wideo

  • Xanax B7
    Xanax B722 dni temu

    Socha chyba bawił się tam najlepiej z nich wszystkich xDD

  • Dawid Kuchta
    Dawid Kuchta23 dni temu

    Dahdjdjfjfhfsgdhdhdhfhfj

  • Kuba D
    Kuba D23 dni temu

    On ma twarz z takim wyrazem jak by coś brał 🤣 taki psychiczny usmiech 🤔 ale występ 👍

  • Bartek
    Bartek24 dni temu

    Oglądam chyba 5 raz i za każdym razem bawi.

  • Hubert
    Hubert24 dni temu

    wydaje mi się ze tego tez nikt się nie spodziewał

  • Tommy
    Tommy24 dni temu

    *Gdy podniecasz się słowem „ojoj”*

  • PR0Sm04e ***** ***
    PR0Sm04e ***** ***25 dni temu

    Tego się nikt nie spodziewał

  • Konrad
    Konrad25 dni temu

    Socha Król :)

  • Włodek
    Włodek26 dni temu

    Tego nikt sie nie spodziewał!!!!!!

  • QRT

    QRT

    26 dni temu

    Byli w totalnym szoku

  • LUBIE GRY
    LUBIE GRY26 dni temu

    wbijaj na szprotaawe

  • Krzysztof Niedzwiedzki
    Krzysztof Niedzwiedzki26 dni temu

    Ojoj:D

  • Kacper Potocki
    Kacper Potocki26 dni temu

    oblesne zarty, ale wspolczuje mu dziecinstwa z tego co opowiada mial przewalone troche

  • szakaleq1

    szakaleq1

    11 dni temu

    @Kacper Potocki 👍

  • Kacper Potocki

    Kacper Potocki

    11 dni temu

    @szakaleq1 Obejrzalem i po obejrzeniu stwierdzilem jakie to slabe, wczesniej o ty mnie wiedzialem, to dobre zarty dla polglowkow i chamow

  • szakaleq1

    szakaleq1

    12 dni temu

    @Kacper Potocki to na chuj to oglądasz jak tak ci sie nie podoba

  • Kacper Potocki

    Kacper Potocki

    17 dni temu

    @Zordockshots&play ja pajac?, raczej ten caly Socha to cham i pajac

  • Zordockshots&play

    Zordockshots&play

    17 dni temu

    @Kacper Potocki pajacem jesteś

  • ROKADO LOGISTICS
    ROKADO LOGISTICS26 dni temu

    🤣

  • M!roMaro
    M!roMaro26 dni temu

    Ojjoj jesteś kozacki, pozdrawiam

  • protest Wypierowski
    protest Wypierowski28 dni temu

    kto po roascie friza?

  • Lady pink

    Lady pink

    27 dni temu

    Ja hah

  • alpaka
    alpaka28 dni temu

    1:51

  • Gracjan Urbankiewicz
    Gracjan Urbankiewicz28 dni temu

    Mateusz Socha. jestem z Zagania i nie ma w Zaganiu takiej pary Marta i Patryk.

  • Lady pink

    Lady pink

    22 dni temu

    @Gracjan Urbankiewicz a ja mówię, że po prostu nie znasz 😁

  • Gracjan Urbankiewicz

    Gracjan Urbankiewicz

    22 dni temu

    @Lady pink jak mowie , ze nie ma to nie ma ;)

  • Lady pink

    Lady pink

    27 dni temu

    Może po prostu nie znasz hqha

  • Wojciech Olbrycht
    Wojciech Olbrycht28 dni temu

    ojoj

  • wiktor grabarczyk
    wiktor grabarczyk28 dni temu

    11:31 i to OJOJ XDDDDDD

  • cziczi 123
    cziczi 12328 dni temu

    ,, Ojoj '' 😂

  • Pijo Pijo
    Pijo Pijo29 dni temu

    Trochę podobnie do Paczesia

  • Maks skam
    Maks skam29 dni temu

    Wiecie kiedy było j take u to The Candy shop

  • Kubekkuba
    Kubekkuba29 dni temu

    ojoj

  • Lisek PL
    Lisek PL29 dni temu

    Kurde chcę ciebie zobaczyć na żywo ale Cor0na Virus

  • ꧁Konrad Laszczyk꧂
    ꧁Konrad Laszczyk꧂29 dni temu

    - Ty ma plan - Jaki? - Kurwa szalony

  • Bartosz Fikus
    Bartosz Fikus29 dni temu

    Kurwa gościu kocham cię ale tak nohomo

  • Kacper Jernas
    Kacper Jernas29 dni temu

    Xddd

  • Ennio Morricone
    Ennio Morricone29 dni temu

    ja pierdolę to jest przykre że ponad 100 tysięcy osób w tym kraju ma tak niskie poczucie humoru....

  • KURNY

    KURNY

    29 dni temu

    Przykre jest to że nie potrafisz poprawnie ułożyć zdania

  • Rosti
    Rosti29 dni temu

    koks

  • tricker
    trickerMiesiąc temu

    ŚMIAŁY GENTLEMAN XDDDDDDDDDDDDDDDD

  • ToxycznyZbyś
    ToxycznyZbyśMiesiąc temu

    Ja: patrze na ilosc wyswietlen Tez ja: ILEE

  • Adam Śliwa
    Adam ŚliwaMiesiąc temu

    a zaczeło się od ubera xddd

  • Mateusz
    MateuszMiesiąc temu

    ojoj

  • kamil walczyk
    kamil walczykMiesiąc temu

    ojoj

  • EndriUxOfficial
    EndriUxOfficialMiesiąc temu

    Ojoj

  • Drag Oskar
    Drag OskarMiesiąc temu

    Tytuł odcinka to „Ojoj”

  • WULGARATOR
    WULGARATORMiesiąc temu

    publicznosc chuje pierdolone brudne paly

  • Matylda Gaceek
    Matylda GaceekMiesiąc temu

    po pierwszej odpowiedzi publicznosci to ojoj juz nie bylo smieszne w ich wykonaniu

  • Bar Gwiazd
    Bar GwiazdMiesiąc temu

    "Coś szalonego"? Wchodzimy w to :D.

  • Typowy Kidek
    Typowy KidekMiesiąc temu

    LUBLIN PUBLICZNOŚĆ BEZ KULTURY I NA WSI

  • mkorczak

    mkorczak

    Miesiąc temu

    lubin kurwa

  • pawel44m
    pawel44mMiesiąc temu

    18:50

  • Kamil
    KamilMiesiąc temu

    Mateusz, kiedy nowy materiał bo nudno się zrobiło.

  • Kamil

    Kamil

    Miesiąc temu

    @Ozi 128 no trochę mało

  • Ozi 128

    Ozi 128

    Miesiąc temu

    Wpisz se Mateusz Socha Roast Friza

  • Marcepanek
    MarcepanekMiesiąc temu

    Cudowne

  • Lord Pavellox
    Lord PavelloxMiesiąc temu

    Kurwa ty jesteś najlepszy xD

  • Lusek
    LusekMiesiąc temu

    Kto po roastcie friza

  • K M

    K M

    13 dni temu

    @Prout Sider już wypierdala przez to

  • Dominik Ubowski

    Dominik Ubowski

    14 dni temu

    Twój stary

  • Nikola Chodakowska

    Nikola Chodakowska

    Miesiąc temu

    @Prout Sider nie

  • Prout Sider

    Prout Sider

    Miesiąc temu

    @Nikola Chodakowska wypierdalaj

  • Nikola Chodakowska

    Nikola Chodakowska

    Miesiąc temu

    @Prout Sider że co??

  • Anna Kliś
    Anna KliśMiesiąc temu

    ale smieszne

  • Minekxxds
    MinekxxdsMiesiąc temu

    "ziom na scenie możesz zamknąć mordę kawał opowiadam koledze" rozjebało mnie to xD

  • Teczowe kotki lataja
    Teczowe kotki latajaMiesiąc temu

    O

  • Andżelika Dymek
    Andżelika DymekMiesiąc temu

    Ten bonus jest po prostu wygrywem 😂

  • ania bogdan
    ania bogdanMiesiąc temu

    ale smieszne 🥶

  • krokson112
    krokson112Miesiąc temu

    ja się prawie posikałem xd zamkni ryj xxd to mnie rosmieszyło kogo tez like xd

  • PieCharSon 33
    PieCharSon 33Miesiąc temu

    ziomuś jesteś zajebisty

  • ꧁᭙ꪮꪗꪀꪖ ㄒꪮㄒꪖL͟ꪀꪖ꧂
    ꧁᭙ꪮꪗꪀꪖ ㄒꪮㄒꪖL͟ꪀꪖ꧂Miesiąc temu

    No no no nie no miszczunio stand-up'u Coco Jumbo i do przodu!

  • Iron
    IronMiesiąc temu

    Mati dai nowy film plis 🙏

  • mariusz gora
    mariusz goraMiesiąc temu

    Witajcie. 10 marca rusza następna grupa zawierzenia się Maryji. Otrzymałem natchnienie aby ponownie utworzyć grupę i poprowadzić ludzi do pełnego i prawdziwego zawierzenia się Najświętszej Maryji Pannie.Aby to zawierzenie zrobić prawidłowo koniecznie trzeba zachować prawidłową kolejność: - najpierw na tej grupie przeczytamy "Traktat o prawdziwym nabożeństwie do NMP" autorstwa św. Ludwika Maria Grinion de Montfort, - zrobimy 33 dni przygotowania się do zawierzenia się, - i punktem finalnym będzie samo zawierzenie się Maryji. (Zawierzenie - jak pisze św. Ludwik - musi być odnawianie raz w roku więc zapraszam też tych którzy chcą swoje zawierzenie się Maryi powtórzyć).Jeżeli masz już dość jechania w życiu na własnych pomysłach i szukasz pomocy to zapraszam Cię do nowej podróży podczas której poznasz kogoś kto bardzo chce przejąć stery Twego życia i przywrócić Cię do harmonii z naszym Stworcą, uporządkować Twe życie, poustawiać w nim wszystko tak aby było na swoim miejscu. Tej decyzji nigdy nie pożałujesz i odkryjesz że jesteś kochany i wyczekiwany przez kochającego Boga Ojca.Jeżeli szukasz prawdziwej miłości (nie takiej którą ofiarują Ci ludzie i świat) to zapraszam Cię do poznania Tej która kocha naprawdę bez żadnego fałszu, zapraszam Cię do - najpierw - poznania Maryji (poprzez "Traktat") a następnie oddania się Jej całkowicie, a Ona sprawi iż po raz pierwszy w życiu poczujesz w sercu pokój.Jeżeli chcesz zawierzyć osoby które są daleko od Boga - również i je możesz i wręcz powinieneś zawierzyć Maryji i Maryja weźmie je pod swój płaszcz i zacznie pracować nad ich sercami ku ich nawróceniu.W grupie mamy dwóch kapłanów którzy błogosławią tej grupie oraz jej patronują.Można się z nimi skontaktować.Aby dołączyć do grupy proszę naciśnij poniższy niebieski link poprzez który automatycznie wejdziesz do grupy.Zaczynamy 10 marca. Pozdrawiam serdecznie. Mariusz chat.whatsapp.com/IPFHnVegO6Y6YooiBqARZK

  • M Kk
    M KkMiesiąc temu

    Siema gdzie ty? Co słychac u ciebie

  • Dakka
    DakkaMiesiąc temu

    Mateusz Socha - "OJOJ" l Stand-up l 2018

  • Weronika Romańczyk
    Weronika RomańczykMiesiąc temu

    11:26 najlepszy facet

  • Krystek
    KrystekMiesiąc temu

    Maksym Ziółkowski z kanału Maksymalnie? :D

  • Karol Kokos
    Karol KokosMiesiąc temu

    Spytaj kolegi żony czemu ten tede kurwa jest bo nie wytrzymam 😆

  • Tomasz Lucyfer Niećko
    Tomasz Lucyfer NiećkoMiesiąc temu

    Najlepsze momenty jak on ora tych sebixów xD

  • Michał Gorzyński
    Michał GorzyńskiMiesiąc temu

    Ojoj

Kolejny