Gucci Mane - This the Night [Official Audio]

Muzyka

Gucci Mane - This the Night [Official Audio]
Download/Stream - guccimane.lnk.to/evilgenius
Subscribe for more official content from Gucci Mane:
Atlantic.lnk.to/GMsubscribe
Follow Gucci Mane
GucciManeOnline.com
Twitter.com/Gucci1017
Facebook.com/GucciMane
LaFlare1017
open.spotify.com/artist/13y7CgLHjMVRMDqxdx0Xdo
The official PLclip channel of Atlantic Records artist Gucci Mane. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

Komentarze

  • Z - Mane
    Z - Mane7 dni temu

    “Cause it’s nite time, the freaks come out at nite”

  • Nehemiah Mendoza
    Nehemiah Mendoza12 dni temu

    They in love I'm broke as fuck true

  • Nehemiah Mendoza
    Nehemiah Mendoza12 dni temu

    Gucci about to call the president hahaha I see you gucci I'm wasted you one of my favorite playas 1017 you go hard

  • Nehemiah Mendoza
    Nehemiah Mendoza14 dni temu

    Damn gucci 🤣

  • hardcorecd
    hardcorecd18 dni temu

    2021

  • 242stubbo
    242stubboMiesiąc temu

    I'm not regular nah I'm not typical. Its so challenging to them its not difficult

  • Chris Reed
    Chris Reed5 miesięcy temu

    on point

  • Rachel Miller
    Rachel Miller5 miesięcy temu

    Is Gucci Mane going to take his test tonight? Is this really the night?

  • Violette Rules
    Violette Rules5 miesięcy temu

    this song makes me wanna do a street bass

  • Chase Barnett
    Chase Barnett9 miesięcy temu

    🐐 2020

  • The Ghost
    The Ghost9 miesięcy temu

    I picture Crunchy Black dancing to this

  • SUPER TURNT

    SUPER TURNT

    9 miesięcy temu

    💀

  • ZÅÇK
    ZÅÇK9 miesięcy temu

    Gucci Mane is my Role Model!!

  • Meliodas420
    Meliodas4209 miesięcy temu

    Yeah. Fuck everyone make place for the goat without wife 😎👍🏆🐐

  • Meliodas420

    Meliodas420

    9 miesięcy temu

    Gonna Fuck some bitches after the first day out. IT'S GOOD TO SIGN NO CONTRACT 🏆👍 Ladies the goat is free 🐐🏁

  • Ant Clerfont
    Ant Clerfont11 miesięcy temu

    Some raw shit.

  • SUPER TURNT

    SUPER TURNT

    10 miesięcy temu

    Listen to Regular by Gucci Mane

  • DaBaggWay Demesma
    DaBaggWay DemesmaRok temu

    Gucci Should Have Did A Video To Dis Song

  • SUPER TURNT

    SUPER TURNT

    11 miesięcy temu

    @DaBaggWay Demesma Damn by Gucci Mane & Young Scooter a classic too

  • SUPER TURNT

    SUPER TURNT

    11 miesięcy temu

    @DaBaggWay Demesma frfr

  • DaBaggWay Demesma

    DaBaggWay Demesma

    11 miesięcy temu

    I heard it before he went on that song

  • SUPER TURNT

    SUPER TURNT

    11 miesięcy temu

    Listen to Dope Love by Gucci Mane

  • kemosobe Yella
    kemosobe YellaRok temu

    Burr 🍦 💎 🔥

  • rodbanks
    rodbanksRok temu

    🔥🔥🐐🙏🏾💧

  • abraham Wallace
    abraham WallaceRok temu

    I’m real fan of wop I wish he would have done the video to this is the night he would have killed the world cause he creative

  • nesha renae
    nesha renaeRok temu

    That gd Gucci mane

  • Toreanno Henderson
    Toreanno HendersonRok temu

    i Flud the Pipeline fresh off the flight wit white, my car talk Back to me i think im Michael Knight . my Favorite line.....frm TRiLLA tha GoRiLLA

  • Zerick Iverson
    Zerick IversonRok temu

    Gucci Mane Trap God

  • So Much Fun
    So Much FunRok temu

    This song be Bumpin!

  • Sebastian Alvarez Garcez
    Sebastian Alvarez GarcezRok temu

    U knw gucci a killer boy

  • Kilo Delta
    Kilo DeltaRok temu

    So nasty, Gucci the Trap God🔥🔥

  • So Much Fun

    So Much Fun

    Rok temu

    Listen to Big Guwap by Gucci Mane & Young Scooter 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Reznov X7
    Reznov X7Rok temu

    Re2 save room .?!

  • A bandoned Orphan Kid Vevo
    A bandoned Orphan Kid VevoRok temu

    First 6.6K Likes This Is Underrated

  • 09dlwilson
    09dlwilsonRok temu

    That bass something serious in the whip 🔥🔥🔥

  • Anthony Roybal
    Anthony RoybalRok temu

    Ay Gucci on point tho!

  • emily lee
    emily leeRok temu

    GUCCI FOR PRESIDENTTTTT

  • Dustin Vanhoosier
    Dustin VanhoosierRok temu

    600k for Dopest tune on Album of the year? Wtf is wrong with kids these days

  • Bernardo Ortuno
    Bernardo OrtunoRok temu

    DOPE. And if your sayin No. You gotta go. Why you hear in the first place tho? If it aint, to support the Goat. Im higher than a plane & this I quickly wrote. Gucci Mane is dope and that we all know.---Bernardo Ortuño a.k.a. 'sToNy

  • Eight One Money
    Eight One MoneyRok temu

    Been #1 💯

  • Able Hampton
    Able HamptonRok temu

    Nice flow Gucci Mane the shit🌬🏋⛹🏋🌬🦁💎🦁🎯🏅🤔🏅🎯🎤🛬🛰⚖

  • Phil G
    Phil GRok temu

    we need a video on dis

  • Justin Davidson
    Justin DavidsonRok temu

    IF YOU THINK THIS THE REAL GUCCI YOU A GOTDAMN FOOL.

  • Walter Manzanarez
    Walter ManzanarezRok temu

    F

  • Jonathan Samudio-Facyson
    Jonathan Samudio-FacysonRok temu

    🎧

  • Brandon Delbert
    Brandon Delbert2 lat temu

    Trap music ain't shit if Gucci ain't involved #trapgoat

  • Fat King
    Fat King2 lat temu

    Top 5 of this generation

  • moonlight ninja man
    moonlight ninja man2 lat temu

    I showed this to my dog,he's a pharmacist now.

  • Stubbo242
    Stubbo2422 lat temu

    Southside went nuts on the hi hats 🔥🔥🔥

  • ThatGuy Mar
    ThatGuy Mar2 lat temu

    The best song on the album

  • Walter Manzare
    Walter Manzare2 lat temu

    this beat is raw as shit real trap music for one take it from me your imperial pres!!

  • Andre Fonteno
    Andre Fonteno2 lat temu

    them hi hats rollin on this bih!!!

  • Truth Hurts 9
    Truth Hurts 92 lat temu

    She ain't sayin nothing but her booty flirt.

  • Stubbo242
    Stubbo2422 lat temu

    New whip alert, I pull up and they feelings hurt She ain't said nothin' but her booty flirt

  • Meeda Valuciano
    Meeda Valuciano2 lat temu

    ❤it

  • 1989J Guwop
    1989J Guwop2 lat temu

    This the night

  • Nolan Davis
    Nolan Davis2 lat temu

    Pull up in new whip alert got they feelings hurt 📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢 best line since nate dog Gucci for president 2020

  • Fernando R
    Fernando R2 lat temu

    Burrrr Burrrr

  • Ty Corder
    Ty Corder2 lat temu

    This cover is trippy af! 🔥

  • Anthony Jackson
    Anthony Jackson2 lat temu

    WOW THIS MY SHIT! BEST TRACK IM SEEING A VIDEO FOR THIS ONE...

  • Dj Vitin Do Pc Oficial
    Dj Vitin Do Pc Oficial2 lat temu

    Melhor musica do álbum !! 🤔💣

  • Gonçalo Matos

    Gonçalo Matos

    2 lat temu

    Mm

  • CITY OF THE CHAMPS
    CITY OF THE CHAMPS2 lat temu

    Killed this shit like it was 09'!!!

  • Young Aze
    Young Aze2 lat temu

    SOUTHSIDE ON DA TRACK YEEAAAAH 🔥😈

  • Matthew Mendoza
    Matthew Mendoza2 lat temu

    🔥

  • Mate Kiddleton
    Mate Kiddleton2 lat temu

    Man I love the beats on this!!!!!!

  • Natica Montague
    Natica Montague2 lat temu

    Ima keep it trill wit ya im here b4 a billion first a hundred million views for dis track dats not difficult best song on da track for me👍

  • Patrick Simon
    Patrick Simon2 lat temu

    BURR BURR BLING bow💎💧💍🔥🌡💣🔌🏚📡🎤😲🎵🎼🎶🏃‍♂️🙌🔫👤🐻🐼🐧🐐

  • Woodsy
    Woodsy2 lat temu

    Gucci used to watch Knight Rider everyday

  • So Much Fun

    So Much Fun

    Rok temu

    Lmao

  • Paul Hogan
    Paul Hogan2 lat temu

    "I got out right in time, it's guwop time to shine "

  • Yaw Yeboah-Kankam
    Yaw Yeboah-Kankam2 lat temu

    This should b the next single!!!!

  • D_Lowsky 11
    D_Lowsky 112 lat temu

    This the night pull out the thang it gets real like #poltergeist #burr

  • Abdalah Fofana
    Abdalah Fofana2 lat temu

    Big gucci

  • Malva Renshaw
    Malva Renshaw2 lat temu

    WHATS A MclaMMren

  • Gang Gang
    Gang Gang2 lat temu

    The freaks come out at night😎

  • Melissa Watson
    Melissa Watson2 lat temu

    Love him all way so glad see he in good shape I met him in Evansville in when he was here March 2014 he had a belly he had a warrent I was vip loved it

  • Bobby Martin
    Bobby Martin2 lat temu

    Gucci🔥🔥🔥

  • Myles Bankhead
    Myles Bankhead2 lat temu

    Is Southside top 5 right now?

  • William Fortunes
    William Fortunes2 lat temu

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Jhuan Makaveli
    Jhuan Makaveli2 lat temu

    Day blue glazers Boyz blue ☢️

  • DIESEL WORLD REACTIONS
    DIESEL WORLD REACTIONS2 lat temu

    St8 lit. Gucci and Pat should do a album together.

  • AceDna
    AceDna2 lat temu

    Old Gucci back in this new track ... i missed him ... BURR

  • Drip Lord
    Drip Lord2 lat temu

    Idk what it is but Gucci definitely not the same.. King of rap? Grow up. King of rap is obviously NAS.

  • OG SPMEX

    OG SPMEX

    2 lat temu

    Drip Lord Has shut up bitch

  • Dee Da Don
    Dee Da Don2 lat temu

    Who tf dislike??🖐🏾🖕🏾

  • Monquille Ward
    Monquille Ward2 lat temu

    The way he came in with the first verse and flowed into the chorus is fire.

  • So Much Fun

    So Much Fun

    Rok temu

    Fuck yeah

  • Smuk3x Vevo
    Smuk3x Vevo2 lat temu

    Here before 1mill?

  • Joey Mejia
    Joey Mejia2 lat temu

    Where's the contract burrr

  • Virgo Virgo
    Virgo Virgo2 lat temu

    St Louis here before a mill

  • Blue Lotus
    Blue Lotus2 lat temu

    Enlightened 🧐

  • Michael Valdez-Morales
    Michael Valdez-Morales2 lat temu

    Beat slaps harder than my step dads hand 🔥🔥🔥

  • So Much Fun

    So Much Fun

    Rok temu

    @Chris underwood listen to Cold Day by Gucci Mane

  • Chris underwood

    Chris underwood

    Rok temu

    😂😂😂

  • Bash NS

    Bash NS

    Rok temu

    Lmao😂

  • Young Aze

    Young Aze

    2 lat temu

    Michael Valdez-Morales 😂

  • Tony Smith
    Tony Smith2 lat temu

    Oh mann godd damm Gucci the 🐐 the wait is over the REAL IS BACC💯

  • DYBZ 8
    DYBZ 82 lat temu

    GANG GANG💯💯

  • Sean Kerber
    Sean Kerber2 lat temu

    Maaan Gucci killed this track and album. Mad SPEX to La Flare

  • Ya boi Connor
    Ya boi Connor2 lat temu

    Hardest song on the album

  • Josh Finely
    Josh Finely2 lat temu

    southsideknows

  • TheRideVibe
    TheRideVibe2 lat temu

    HES NEVER GONNA FALL OFF

  • Kevon

    Kevon

    Rok temu

    @Kobe Dylan Martinez please explain??? 10 years in and still going after all the times he been locked up. Tell me an artist that been though what Gucci been through and still mainstream?

  • Alex Carter

    Alex Carter

    2 lat temu

    True 💯

  • Kobe Dylan Martinez

    Kobe Dylan Martinez

    2 lat temu

    Not true

  • YouKnowMeQuandoTV
    YouKnowMeQuandoTV2 lat temu

    Ok Gucci X SouthSide 💯🔥🔥🔥‼️

  • DYBZ 8
    DYBZ 82 lat temu

    ⚡️⚡️

  • Angel Godly
    Angel Godly2 lat temu

    Who else besides me waiting for that Gucci x key Glock feature to happen like if you agree

  • Chance Stiver

    Chance Stiver

    Rok temu

    That’d be fuckin dope

  • YouKnowMeQuandoTV

    YouKnowMeQuandoTV

    2 lat temu

    Yessirrr.

  • lucerodeion
    lucerodeion2 lat temu

    I used to be a fan. Now I’m an air conditioner

  • Kellen McElrath
    Kellen McElrath2 lat temu

    in that new mclaren!

  • Kellen McElrath
    Kellen McElrath2 lat temu

    the return of mr perfect!!

  • Jarrod Lewis
    Jarrod Lewis2 lat temu

    💯This Is The 🌃Night... 💎✨Jewelry Shining Bright💎✨.......#Buuuurrrrrrrrrr

  • Toney Dodd
    Toney Dodd2 lat temu

    Hessss backk

  • E one
    E one2 lat temu

    💯💯💯💯💯💯💯💯

  • Trapper The Money
    Trapper The Money2 lat temu

    They sleeping on this album right now.

  • Rodolpho ZM
    Rodolpho ZM2 lat temu

    🇧🇷🔥

  • Puff N Stuff
    Puff N Stuff2 lat temu

    🔥🔥🔥, 803

  • Shamar Coke
    Shamar Coke2 lat temu

    Alert