Genialni Kierowcy, Którzy Robią Niewiarygodne Rzeczy

Nawet jeśli robiliście tricki samochodem tylko wirtualnie, na przykład w grze Need for Speed, z pewnością dobrze wiecie, że to nie takie proste. Oczywiście drifty, niewiarygodne pościgi, pokonywanie przeszkód mogą wydawać się łatwe na ekranie lub monitorze. W rzeczywistości niewielu ludzi potrafi sobie z tym poradzić, a wielu
ma kłopoty ze zwykłymi zasadami ruchu.
#СiekawostkiZeŚwiata
SUBSKRYBUJ KANAŁ Сiekawostki ze świata
Kliknij 🔔 aby dostawać powiadomienia o najnowszych filmach!

Komentarze

  • Wiktor
    Wiktor4 dni temu

    ja tam supra 1219 HP we forza horizon 4 i jade

  • pitdul
    pitdul6 dni temu

    Zobaczmy kierowcę Iveco. Patrzę a tam Scania

  • Marek Mark
    Marek Mark8 dni temu

    Łapka w dol

  • killer*
    killer*25 dni temu

    Scania nie iveco

  • da ku
    da ku26 dni temu

    szacun

  • S. Kwapisz
    S. KwapiszMiesiąc temu

    Wytłumaczy mi ktoś czego a miniaturce jest połączenie scani 4 i mercedesa actrosa xD

  • mopik
    mopikMiesiąc temu

    Najlepsze jest to że mieszkam obok Bartka Ostałowskiego.

  • Wojownik Minecraft
    Wojownik MinecraftMiesiąc temu

    2:15 to scania a nie iveco

  • Jan Kowalski
    Jan KowalskiMiesiąc temu

    Iveco a Scania to różnica

  • oguras
    ogurasMiesiąc temu

    Mam 13 Lat i jeżdźe zawodowo xd

  • Lukas K.
    Lukas K.Miesiąc temu

    inny obrazek niz video - powinien byc hejt ale ogolnie Was lubie wiec nie robcie takich trickow

  • Dawid Musiał
    Dawid MusiałMiesiąc temu

    Autor jednak trochę się pomylił w momencie kiedy mówił o chirurgicznej precyzji parkowania miało być Iveco a jest Scania

  • jestem nexe
    jestem nexeMiesiąc temu

    tak wogóle bartek nie stracił rąk z wypadku motocyklowego tylko spłoneło mu bmw podczas zawodów xd

  • ツMestralek
    ツMestralekMiesiąc temu

    Najlepszy na świecie- Tomasz Hajto

  • Fortnite. PL

    Fortnite. PL

    Miesiąc temu

    Prawda XD😂

  • ARdog xd
    ARdog xd2 miesięcy temu

    2:16 to nie iveco to SCANIAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • blazej naslaniec
    blazej naslaniec2 miesięcy temu

    0:12 kawalek z taxi 4-3

  • Piotr Broda
    Piotr Broda2 miesięcy temu

    Ej ten koleś był umnie w szkole 0:40

  • Cars_Hub05
    Cars_Hub052 miesięcy temu

    Jak zacząłem oglądać ten filmik to pomyślałem że jak niebedzie Bartka to nwm co dlaciebie bedize genaione 🔥 pozdrawiam 😆🚗🇯🇵

  • G0ldZ
    G0ldZ2 miesięcy temu

    driftowanie jest prostrze w realu niż w grach

  • Rafalix Pl

    Rafalix Pl

    2 miesięcy temu

    Zależy kturych

  • Jan Nowak
    Jan Nowak2 miesięcy temu

    Pszepraszam ale do driftu nadaje się tesz bmw ford i subaru

  • Vitold Rudzikowski
    Vitold Rudzikowski3 miesięcy temu

    Kto wam skurwysyny pozwolił wykorzystać fragmenty z filmu baby driver

  • Antoni Pelc
    Antoni Pelc3 miesięcy temu

    0:23 zna ten film

  • Michał Shevchuk

    Michał Shevchuk

    2 miesięcy temu

    co to za film

  • S&S mjd
    S&S mjd3 miesięcy temu

    Dno pod względem merytorycznym

  • K4szt4n
    K4szt4n3 miesięcy temu

    Mój kolega z klasy nazywa się Bartosz Ostałowski

  • rObErT o
    rObErT o3 miesięcy temu

    Rajd Dakar jest w Ameryce Południowej a nie północnej !Słabo przygotowany !!!

  • Daniel Suski
    Daniel Suski4 miesięcy temu

    Za dużo baboli w jednym filmie...

  • Psychodeliczny Stolarz
    Psychodeliczny Stolarz4 miesięcy temu

    łapa, pozdrawiam psychodelicznystolarz.pl

  • Wisol2itek Wisol2itek
    Wisol2itek Wisol2itek4 miesięcy temu

    Czy mi się wydaje czy to bmw na dwóch kołach co jechała to była m6-stka?

  • Jakub Fedor

    Jakub Fedor

    3 miesięcy temu

    To była BMW M6!(´⊙ω⊙`)→

  • Hugo Ninja
    Hugo Ninja4 miesięcy temu

    Kurde masz milion wyświetleń a tylko 14,3k subów a takie ciekawe filmiki

  • kupojadacz hihi
    kupojadacz hihi4 miesięcy temu

    3.23 nie jego auto

  • ja toja
    ja toja4 miesięcy temu

    0:25 😂😂😂😂😂😂

  • Dominik Sroka
    Dominik Sroka4 miesięcy temu

    Skont bierzecie bzduru

  • •Astra•

    •Astra•

    4 miesięcy temu

    Dać ci słownik?

  • Andrzej Cieslik
    Andrzej Cieslik4 miesięcy temu

    3 2 1

  • Tomasz Klimiuk
    Tomasz Klimiuk4 miesięcy temu

    Gościu zaczął cofać i już mu tak zostało sztos xd

  • ALEK 007BOSS
    ALEK 007BOSS4 miesięcy temu

    Kurde jestem na 3:08 i zaraz to wyłącza rozumiem się nie znać ale to chociaż wikipedia rajd le mans?!... Iveco A jednak scania? Przeciez na grilu było napisane scania A przepraszam na grilu tylko kratce ehh nie da sie oglądać O I TO NIE HEJT TYLKO KRYTYKA

  • Piotr Jankowski
    Piotr Jankowski4 miesięcy temu

    Kiepskie

  • TECHALIT
    TECHALIT5 miesięcy temu

    jak slysze tego narratora od razu wiem ze bedzie belkot techniczny. same sciemy.

  • Jacek Frymus
    Jacek Frymus5 miesięcy temu

    Palenie gum powinno być zabronione bo jak nie to zacznę palić opony w piecu

  • Dawid Martuszewski
    Dawid Martuszewski5 miesięcy temu

    Rajd Le Mans???? 🤣

  • cesar00783

    cesar00783

    5 miesięcy temu

    No dokładnie, żenada.

  • Godzds
    Godzds5 miesięcy temu

    Wyścig Le Mans, rajdy to całkiem inna specyfika

  • Justyna Sykula
    Justyna Sykula5 miesięcy temu

    Mój tata dobrze jezdzi

  • Włodzimierz Ratajczak
    Włodzimierz Ratajczak5 miesięcy temu

    Polecam wideo

  • Julia Rose
    Julia Rose5 miesięcy temu

    Beznadziejnie zrobiony filmik

  • Waldemar Oleksiak
    Waldemar Oleksiak5 miesięcy temu

    Dawno nie byłem za kierownicą

  • Ula K
    Ula K6 miesięcy temu

    L

  • WBcars
    WBcars7 miesięcy temu

    PAweł TU był ! Pozdrawiamy facebook.com/WBcarsGdansk

  • borromin __
    borromin __7 miesięcy temu

    ktoś pomoże ? film> 0:23 prosze

  • Sklejek
    Sklejek8 miesięcy temu

    czemu on samochodem przejechal 999 schodow w 22 min XD ja bym to przeszedl z buta w 10 min a on jechal 22 min

  • Jakub
    Jakub8 miesięcy temu

    To nie jest iveco tylko scania

  • Konrad Iks
    Konrad Iks8 miesięcy temu

    Wiele ludzi ma problemy z parkowaniem...

  • Gameneus PL
    Gameneus PL8 miesięcy temu

    2:20 jak to kurwa iveco nie jest

  • Jacek Męcki
    Jacek Męcki8 miesięcy temu

    Bartosz to PRZEKOTTT, znamy chłopaka doskonale.

  • Bakito 2137
    Bakito 21378 miesięcy temu

    gdzie kurwa jest jaś borowski który ma 14 lat i se lata bokiem w między krajowych zawodów driftersich

  • DamianoXD
    DamianoXD9 miesięcy temu

    6:53 wieloletnie doświadczenie cofania przebiegu

  • Klucha
    Klucha9 miesięcy temu

    KURWA RAJD LE MANS XDD JEBLEM. Masz insta dissa za to i unsuba typie, bo profanowanie czegos co kocham to jest kurwa dramat. Ha tfu.

  • Piotr xxx
    Piotr xxx9 miesięcy temu

    6 sekunda co to za need for speed?

  • Bartexvp

    Bartexvp

    3 miesięcy temu

    a nie czasem payback?

  • Szymon Trojnicz

    Szymon Trojnicz

    8 miesięcy temu

    Need for speed rivals mam 2x na Xbox 360

  • Subaru_chan
    Subaru_chan9 miesięcy temu

    Dobrze że nie wstawiłeś tego typa co wjechał w rondo i latał xd

  • hekcio Bartek Rozborski

    hekcio Bartek Rozborski

    5 miesięcy temu

    xd

  • Adi O
    Adi O9 miesięcy temu

    Nie tylko toyotom mazdą i tak dalej można też bmw

  • Oskar231

    Oskar231

    8 miesięcy temu

    @Adi O nie mówie o ciągłym drifcie przez 10 min tylko o wchodzeniu w pojedyńcze zakręty bokiem a to da sie zrobic wszystkim z mocą powyżej 180 koni i masą mniejszą niż 2,5 tony. A napęd to najmniejszy problem bo nawet taki focus rs (awd) zajebiście lata bokiem

  • Adi O

    Adi O

    8 miesięcy temu

    @Oskar231 nie można wszystkim nie wszystkie samochody są do driftu np. Land rowerem gożej się driftuje bo albo polecisz na dach lub zaciągniesz ręczny a on nie za driftuje bo prawie wszystkie są robione w firmie land rower 4 buty napęd (i są z tyłu i z przodu ciężkie) więc drift się nie uda.

  • Oskar231

    Oskar231

    8 miesięcy temu

    Tak na prawdę to wszystkim mozna

  • infinitie beat production
    infinitie beat production9 miesięcy temu

    To niezła miniaturka przod od scani a niektore elemnty od actrosa xDDD

  • Klapis Pl
    Klapis Pl9 miesięcy temu

    A driftuje się bmw

  • Klapis Pl
    Klapis Pl9 miesięcy temu

    Pomyślcie jak ten chińczyk palił sprzengło

  • Krzysztof Kael
    Krzysztof Kael9 miesięcy temu

    Na polskich drogach takich "fenomenów" na pęczki. Co rusz jakiś frog eksponuje się w necie...he,he,he...

  • Marcin
    Marcin9 miesięcy temu

    Gdzie tu jest Jaś Borawski?

  • Top Gruz
    Top Gruz9 miesięcy temu

    Ten wjazd po schodach to bardziej zasługa auta niż kierowcy.... Ale co ja tam wiem

  • olix
    olix10 miesięcy temu

    Na miniaturce scania która ma lampy od merola xD

  • Michał Dudek

    Michał Dudek

    16 dni temu

    Woow

  • ya chian
    ya chian10 miesięcy temu

    4:10 bzdura jesli juz, to moze w chinskiej, bo w kulturze japonskiej cyfry 4 i 9 oznaczja smierc, a nie szczescie

  • Tomasz Kruczek

    Tomasz Kruczek

    8 miesięcy temu

    ya chian 3, 4, 7 w chińskiej numerologii są nazywane pechowym. Dziewiątka wręcz przeciwnie. 9 może oznaczać długie życie, ale również nawiązuje do mitologii 9 królewskich smoków (w sumie, nie wiem czy ma to swoje polskie tłumaczenie) oraz 9 pałaców oddzielających Ziemię od Nieba. W każdym razie, 9 jest na pewno pozytywna. Co innego fakt, że gościu z LR nie wjechał po schodach dla frajdy, ale został wybrany przez zarządców marki, którzy tworzyli spot reklamowy i przy okazji zapisali się na karta h historii.

  • Filip Gaming.
    Filip Gaming.11 miesięcy temu

    0:24 co to ca film? (nazwa)

  • Filip Gaming.

    Filip Gaming.

    10 miesięcy temu

    @Gepetto chodziło mi o ten z żółtym autem

  • Gepetto

    Gepetto

    10 miesięcy temu

    Baby driver polecam

  • Patryk Kuznocki
    Patryk Kuznocki11 miesięcy temu

    Aha tyle wyświetleń a 140 komentarzy

  • Adam K
    Adam K11 miesięcy temu

    Muj tat jest zawodowcem cienożaruwce jusz jeździ 20 lat

  • Marcin Xxxx

    Marcin Xxxx

    9 miesięcy temu

    Twój tata gdzieś popełnił błąd. 😂

  • miki poradnik
    miki poradnik11 miesięcy temu

    nie jeździć bokiem tylko latać bokiem

  • Nijanek PL
    Nijanek PL11 miesięcy temu

    Ale gówno się znasz na motoryzacji

  • Villam_TM

    Villam_TM

    11 miesięcy temu

    +1

  • uczesie uczesie
    uczesie uczesie11 miesięcy temu

    0:30 co to za film

  • Venoneq

    Venoneq

    11 miesięcy temu

    Baby driver

  • PROTEKKOO
    PROTEKKOO11 miesięcy temu

    4:50 chodzi o Kevika z Fortnite? xDD

  • xKoloTV
    xKoloTV11 miesięcy temu

    2:45 Mój jeden z ulubionych filmów "Harry Potter"

  • Ndw Gotti
    Ndw Gotti11 miesięcy temu

    Co to za film z 06:50

  • kamerzysta Yody

    kamerzysta Yody

    11 miesięcy temu

    szybcy i wściekli 4 (chyba)

  • Kacper Strączkowski

    Kacper Strączkowski

    11 miesięcy temu

    Szybcy i wściekli. chyba 1 część.

  • Sergio
    Sergio11 miesięcy temu

    5:45 chodzi o korkociąg, a nie beczkę.

  • Mateohzin Surikatus

    Mateohzin Surikatus

    11 miesięcy temu

    To jest beczka. Korkociąg to sytuacja gdy skrzydła są uszkodzone i samolot wpada w niekontrolowany ruch obrotowy

  • Filmy
    Filmy11 miesięcy temu

    Mój rekord,to dojechanie motorem do domu taki najebany,że długo nie mogłem wejść na motor i ruszyc heh...na szczęście nie było to po często uczęsczanej drodze

  • dr Sutybobra
    dr Sutybobra11 miesięcy temu

    Konia też wali nogami?

  • kamerzysta Yody

    kamerzysta Yody

    11 miesięcy temu

    nie pewnie wynajmuje jakąś fajną laske z tindera XD

  • kamil kwiatkowski
    kamil kwiatkowski11 miesięcy temu

    Moja mama pracuje w inter cara

  • Panda 102
    Panda 10211 miesięcy temu

    Muj tata ma rangerovera

  • Agnieszka Lesiak
    Agnieszka Lesiak11 miesięcy temu

    🤔🤔🤔🏧🏧🏤🏤🏘🔈🔉🔊📣📱

  • darek b
    darek b11 miesięcy temu

    beczka to nie pęt;la,beczka to lot grórę,nawrót nogami do góry i powrót do pozycji startowej,ak samo to działa wiec bez pisania bajek poroszę

  • MARES68M
    MARES68M11 miesięcy temu

    2,14 nie ma to jak znajomość marek samochodów mówiąc IVECO a pokazując SCANIĘ :)

  • MARES68M

    MARES68M

    2 miesięcy temu

    @Maciekddf88 nooo...😂sam nie wiesz co piszesz ?

  • Maciekddf88

    Maciekddf88

    2 miesięcy temu

    A drugi komentarz

  • Maciekddf88

    Maciekddf88

    2 miesięcy temu

    @MARES68M co???

  • MARES68M

    MARES68M

    2 miesięcy temu

    @Maciekddf88 literówka - i co z tego ?

  • Maciekddf88

    Maciekddf88

    3 miesięcy temu

    Ale w sumie xd

  • Agata Zapała
    Agata Zapała11 miesięcy temu

    N

  • Dakota
    Dakota11 miesięcy temu

    A ten co odjebał na tym rondzie - to nakrywa ich czapką :D plclip.info/show/dWl2t32-r4HSaJg/wideo - więc czas zrobić aktualizację :D

  • kamerzysta Yody

    kamerzysta Yody

    11 miesięcy temu

    a to widziałem

  • Ciuciu
    CiuciuRok temu

    02:13 to nie iveco tylko scania xd

  • stary wariat

    stary wariat

    Rok temu

    No właśnie

  • Sayaka Maizono
    Sayaka MaizonoRok temu

    Nienawidzę tych co tuningują pięknego skyline?! Ja zawsze chciałem mieć takiego skyline 34

  • piter game

    piter game

    3 miesięcy temu

    zależy jak bo np jak z szypkich i wściekłych to faktycznie słabo ale leko go przerobić np zderzaki troche, felgi na czarno i skyline jest jeszcze ładniejszy

  • Panda Oluś
    Panda OluśRok temu

    Aaa oglondałem to z range rover

  • Stefania Harper
    Stefania HarperRok temu

    naprawde nie bylo juz nic ciekawszego do tlumaczenia?..

  • Marek Jacek Jaźwiński
    Marek Jacek JaźwińskiRok temu

    Cześć:-)

  • oski boski2007yt
    oski boski2007ytRok temu

    scania nie iveco

  • MrN8N
    MrN8NRok temu

    Bartek propsy

  • Klucha

    Klucha

    9 miesięcy temu

    Oj tak, poznalem go, super typo

  • Zdziaslaw Balcerzak

    Zdziaslaw Balcerzak

    9 miesięcy temu

    MrN8N Kom.zdzisl

  • struś pędzisraczka
    struś pędzisraczkaRok temu

    4:50 chyba Mika Hakkinen albo inny znany kierowca rajdowy czy F1

  • lukaszgwozdz1
    lukaszgwozdz1Rok temu

    Vianor to nie szwedzka marka opon. Vianor to sieć serwisów wulkanizacyjnych należących do Fińskiego Nokiana. Czyli jazda BMW na dwóch kołach i traktor to rekordy jednej firmy która należy do Rosjan.

  • Piotras
    PiotrasRok temu

    Rajd Le Mans hahaha dobre

  • Wojtek.

    Wojtek.

    11 miesięcy temu

    @WhiteBlack Racer eeee rajdy na torze daytona :D

  • WhiteBlack Racer

    WhiteBlack Racer

    11 miesięcy temu

    XDdddd cos czuje, ze zaraz dowiemy sie i rajdach f1

  • kali
    kaliRok temu

    Iveco do Scani ma jeszcze daleko

  • zap
    zapRok temu

    2:13 co on gada jak to scanua

  • JustFiFi

    JustFiFi

    Rok temu

    Antek Kaczmarek to nie jest scanua tylko scania.

  • Bordo bordo
    Bordo bordoRok temu

    Co to za krzyżówka Scanii i Mercedesa

  • ryblox
    rybloxRok temu

    Mój tata jeździ tirem 🙂

  • kosiarka m

    kosiarka m

    Rok temu

    Współczuję bo się mało z nim widzisz

  • Dawid Przybylski

    Dawid Przybylski

    Rok temu

    A mój tata jeździ samolotem

  • Rudy Drek Z Tokarek

    Rudy Drek Z Tokarek

    Rok temu

    A mój ciężarówką

  • Smooth sea

    Smooth sea

    Rok temu

    Mój też

  • Alli Polska
    Alli PolskaRok temu

    0:18 pořadzić! Xd

Kolejny