EKIPOWY LIVE z GTA V!!! 馃槑

Gry

No siema tu Ekipa TK! Witaj na naszym streamie.
Je艣li live Ci si臋 podoba to zostaw 艂apeczk臋 w g贸r臋馃憤
A tak偶e subika na naszym kanale馃敟

Komentarze

  • Tomasz Gu偶da
    Tomasz Gu偶da17 godzin temu

    xd

  • Franciszek Mirecki
    Franciszek Mirecki3 dni temu

    1i2

  • Franciszek Mirecki
    Franciszek Mirecki3 dni temu

    Elo elo 320

  • Franciszek Mirecki
    Franciszek Mirecki3 dni temu

    Pozdro ekipa tk

  • Franciszek Mirecki
    Franciszek Mirecki3 dni temu

    Teraz

  • Driksik
    Driksik5 dni temu

    Ej czy Kamilos na 39:24 przeklin膮?

  • madzia

    madzia

    5 dni temu

    Powiedzia艂 ,,kurde "

  • Oliwier Wrzesinski
    Oliwier Wrzesinski9 dni temu

    Niech w kolejnym odcinku b臋dzie fib

  • Pitek 666
    Pitek 66610 dni temu

    Live by艂 kozak pozdro ekipa tk

  • Gabriela Majka
    Gabriela Majka10 dni temu

    Tak

  • Kajetan Zbigniew Giec
    Kajetan Zbigniew Giec12 dni temu

    saima mordo

  • Mini Kuk
    Mini Kuk13 dni temu

    1:27:48 co to za nuta?

  • Vilex-games鈭

    Vilex-games鈭

    11 dni temu

    @Karol Sochacki chyba tw贸j stary

  • Karol Sochacki

    Karol Sochacki

    12 dni temu

    Toako bomba 馃馃馃馃馃槑馃槑馃槑馃槑

  • Oliwier Wrzesinski
    Oliwier Wrzesinski14 dni temu

    Blejzu zosta艅 policjantem noes

  • pepe piorun
    pepe piorun14 dni temu

    mo偶e do艂膮czy膰 do waszego teamu tk mam 12 lat bardzo mi zale偶y bo kalucha ogl膮dam od 2015 pozdrowionka

  • Jakub B
    Jakub B14 dni temu

    51:46 - moje ulubione s艂owo Kamilosa.

  • kamerzysta YOUNG movi'ego

    kamerzysta YOUNG movi'ego

    6 dni temu

    gupek

  • Kuba RoyaleYT
    Kuba RoyaleYT15 dni temu

    R贸bcie wi臋cej liv贸w bo s膮 super :-)

  • lole'q TK
    lole'q TK15 dni temu

    Kaluch x Covin ft. Kamilos

  • Sebastian Dembny
    Sebastian Dembny15 dni temu

    Tak

  • Norbixon_
    Norbixon_15 dni temu

    Jaki to tytu艂 piosenki na ZARAZ START! ?

  • Oscar

    Oscar

    11 dni temu

    :D

  • Oscar

    Oscar

    11 dni temu

    plclip.info/show/fqh2s6LIrrGZj34/wideo

  • Bartosz Baranowski
    Bartosz Baranowski15 dni temu

    .

  • Przyby艂a
    Przyby艂a15 dni temu

    Super live 馃憤

  • Rados艂aw 艢winiarski
    Rados艂aw 艢winiarski15 dni temu

    1:32:20

  • Mr. K32
    Mr. K3215 dni temu

    Lol gdzie by艂o to rekru przecie偶 nic nie m贸wi艂, eh a tak chcia艂em si臋 zg艂osi膰

  • Lewy
    Lewy15 dni temu

    Grajzol i jego plany... XD By艂o mocno. 19:12 Jaka rado艣膰 ;((

  • Lewy

    Lewy

    14 dni temu

    @Grzegorz Wi艣niewski Prawdziwy hehe, a jaki ??

  • Grzegorz Wi艣niewski

    Grzegorz Wi艣niewski

    14 dni temu

    To prawdziwy Wander, bo chce suba dac?

  • Stachu mlachu Bilard
    Stachu mlachu Bilard15 dni temu

    Ko zak

  • Nikodem Barecki
    Nikodem Barecki15 dni temu

    Zajefakny ten lave szkoda 偶e tak kr贸tko ch艂opaki i dziewczyny

  • Bartosz Dub
    Bartosz Dub16 dni temu

    HahahahahhahahahahhahahhajaJajaj

  • Mateusz Olejnik
    Mateusz Olejnik16 dni temu

    Sztos live

  • Karol Adamiak
    Karol Adamiak16 dni temu

    Ile lat ma Grajzol

  • Aron Miko艂ajczyk
    Aron Miko艂ajczyk16 dni temu

    Elo elo elo RMF FM

  • martyna
    martyna16 dni temu

    2:19:00 artysta wam powiem

  • Szymon Gronkiewicz
    Szymon Gronkiewicz16 dni temu

    Masz 10,00000

  • magda k.
    magda k.16 dni temu

    By艂em pses ca艂ego live i jeszcze bym hcia艂 je艣cze 3H

  • amloren
    amloren16 dni temu

    #43 na karcie na czasie w kategorii gry 馃槼

  • amloren

    amloren

    15 dni temu

    @MS TheNero pn膮 si臋 w g贸re

  • MS TheNero

    MS TheNero

    15 dni temu

    41

  • Mati xD10
    Mati xD1016 dni temu

    Widz膮c 偶e kamilos uwielbia Ekipe TK 馃槀馃槀

  • Gabriela Majka

    Gabriela Majka

    10 dni temu

    Elo

  • KODEQ. YT
    KODEQ. YT16 dni temu

    ej co to za muzyka z gwizdaniem prosze was o pomoc 鉂も潳鉂も潳鉂も潳鉂も潳鉂も潳鉂も潳鉂も潳鉂も潳鉂も潳鉂ゐ煐ゐ煐ゐ煐

  • KODEQ. YT

    KODEQ. YT

    16 dni temu

    @Twylee dzieki mordeczko

  • Twylee

    Twylee

    16 dni temu

    plclip.info/show/fqh2s6LIrrGZj34/wideo prosze bardzo ;)

  • Wiktoria Kosza艅ska
    Wiktoria Kosza艅ska16 dni temu

    KAMILOS NIE RAMUJ MNIE HSHSHSHH UWIELBIAM鉂わ笍馃挍馃枻

  • T MOR PRO
    T MOR PRO16 dni temu

    uwielbiam was bo si臋 nazywam tomasz kochanowski czyli w skrucie TK

  • Mati TK
    Mati TK16 dni temu

    Xdd na ca艂ym by艂em

  • kamixx545
    kamixx54516 dni temu

    Spoko live i szacun grajzol za t臋 akcj臋 w policja vs z艂odzieje

  • grxnekk2x
    grxnekk2x16 dni temu

    2:19:0 (2H 19M) :)

  • Ryszard Pl Pl

    Ryszard Pl Pl

    16 dni temu

    no

  • Tomek i przyroda
    Tomek i przyroda16 dni temu

    By艂em na ca艂ym live ale niestety na ostatnie 20min musia艂em wyj艣膰...

  • Szymon Kozikowski
    Szymon Kozikowski16 dni temu

    Fajny live 馃敱鈿滒煈

  • motochomik#1 #1
    motochomik#1 #116 dni temu

    Na czasie w kategorii gry

  • Rados艂aw Ci臋偶obka
    Rados艂aw Ci臋偶obka16 dni temu

    Super bawi艂em si臋 na live 馃敟

  • Karol Sochacki
    Karol Sochacki16 dni temu

    Ale muza

  • Karol Sochacki
    Karol Sochacki16 dni temu

    Lody Ekipy TK

  • Rados艂aw Ci臋偶obka

    Rados艂aw Ci臋偶obka

    16 dni temu

    @Karol Sochacki Papierek by艂by z miniaturkami ekipy tk

  • Karol Sochacki

    Karol Sochacki

    16 dni temu

    SUPER POMYS艁

  • Rados艂aw Ci臋偶obka

    Rados艂aw Ci臋偶obka

    16 dni temu

    Xd kupi艂 bym ca艂y sklep

  • Norbert 135
    Norbert 13516 dni temu

    No to czas nadrobi膰 ten livik w sobot臋 jedynie XDD

  • kacpereQ
    kacpereQ16 dni temu

    Jak to si臋 sta艂o 偶e nie dosta艂em powiadomienia... I mnj nie by艂o jak zwykle o wszystkim wiem ostatni

  • 偶ancia 123

    偶ancia 123

    16 dni temu

    Spoko mi tez nie przysz艂o teraz si臋 dowiedzia艂em ze by艂 live馃槄

  • OnaickNotFound
    OnaickNotFound16 dni temu

    A co to za muzyka z pocz膮tku?

  • Oscar

    Oscar

    11 dni temu

    plclip.info/show/fqh2s6LIrrGZj34/wideo

  • Rados艂aw Ci臋偶obka

    Rados艂aw Ci臋偶obka

    16 dni temu

    Nie ma za co ;)

  • Rados艂aw Ci臋偶obka

    Rados艂aw Ci臋偶obka

    16 dni temu

    Ga$ Money instrumental wersion

  • AleksanderBanach
    AleksanderBanach16 dni temu

    kurde spoznilem sie

  • AleksanderBanach
    AleksanderBanach16 dni temu

    kurde spoznilem sie

  • lashy
    lashy16 dni temu

    live by艂 zajebisty, szkoda tylko ze nie pogra艂em ://

  • lashy

    lashy

    12 dni temu

    @Szymon Szumski nie

  • Szymon Szumski

    Szymon Szumski

    12 dni temu

    A graizol najlepszy

  • lashy

    lashy

    12 dni temu

    @Adrian G tajemnica

  • Adrian G

    Adrian G

    15 dni temu

    A kto ty?

  • toxick
    toxick16 dni temu

    By艂em przez ca艂ego live kox by艂o 馃槑馃槑 szkoda 偶e ju偶 koniec 馃槶馃槶

  • Adam J臋dryczkowski
    Adam J臋dryczkowski16 dni temu

    2

  • Wiktoria Mucha
    Wiktoria Mucha16 dni temu

    Mega by艂o

  • Milan Wal
    Milan Wal16 dni temu

    Fajnie by艂o naura

  • To_ kaktus
    To_ kaktus16 dni temu

    Pot臋偶ny live 馃挭 Pozdro EkipaTK

  • Mateusz Myjkowski
    Mateusz Myjkowski16 dni temu

    Co si臋 dzia艂o masakra dzienki za live by艂em przez ca艂ego馃檪馃檪

  • Szymon Osowski

    Szymon Osowski

    16 dni temu

    Te偶 by艂em przez ca艂y live i si臋 dzia艂o

  • pro necco
    pro necco16 dni temu

    Kocham was 鉂も潳鉂も潳鉂 Live by艂 cudowny i fajny by艂em ca艂ego live

  • Karol Maculewicz

    Karol Maculewicz

    16 dni temu

    Dobrfilm馃挅

Kolejny