2 SKANDALE w Lidze Mistrzów! Lewandowski jak Di Stefano!

Sport

Polsport - Michał Pol podsumował środowe mecze Ligi Mistrzów. W programie: 2 skandale - Raheem #Sterling zanurkował w polu karnym, a Sergio #Ramos rozbił nos rywalowi! Ponadto: Robert #Lewandowski strzelił 2 gole w swoim setnym meczu w europejskich pucharach! Daj suba i komentuj: bit.ly/PolsportSUB

Komentarze

  • Polsport - Michał Pol
    Polsport - Michał Pol2 lat temu

    Kochani, sytuacja wymknęła się spod kontroli i live trwał aż 2h. Ale to Wasza zasłaga/wina ;) Byliście ze mną, rzucaliście fajne tezy i pytania. Dzięki! Leciałem też na adrenalince po zachoaniu Sterlinga (padalec!), Ramosa (niechący złamał Havlowi nos) i Jose Mourinho, który nie umiał być dobrym zwycięzcą i prowokował kibiców Juve co jest niedopuszczalne. Nadal jestem ciekawy Waszych opinii, ktorego z nich rozgrzeszacie, który "tak ma" więc nie ma się co czepiać...

  • Damian1988res

    Damian1988res

    2 lat temu

    Gram w fm_a i slucham w tle cudze ^lajfy^ otoz panie Michale ja czynie dokladnie to samo a w fm zaczalem grac w 2008 wiec juz przeszlo 11 lat oczywiscie co rok w nowa wersje chodz zatrzymalem sie na fm 2017 gdyz moj zajebiaszczy procyk nie pociagnie nowszego poki co ale i tak jest dobrze pozdrawiam fm maniakow i ciebie Michal dawaj wiecej lajfow!!

  • remkowyy

    remkowyy

    2 lat temu

    JA także gram w football manager 2019 i słucham pana live'ów w tle :)

  • Michał Bobel

    Michał Bobel

    2 lat temu

    Rozgrzeszam Mou (jeśli kibice cały czas wyzywali jego i jego rodzinę) i Sterlinga (on się potknął a nie symulował, choć minus, że się sam nie przyznał)

  • dRapolRapDwaTrzy

    dRapolRapDwaTrzy

    2 lat temu

    Panie Michale, chciał bym zwrócić uwagę na literówki w pańskiej pisowni, proszę zwracać na to większą uwagę :) Super odcinek oraz konkretne podsumowania spotkań ostatniej kolejki LM ! ! Pozdrawiam ^^

  • ChudyBoss92

    ChudyBoss92

    2 lat temu

    Panie Michale, jest Pan niesamowity ! Życzę z całego serca wszystkiego dobrego !

  • Bartłomiej Nowak
    Bartłomiej Nowak2 lat temu

    Panie Michale, takie ewangelizowanie nawet mogłoby dać owoce! :) Pierwszy kaznodzieja sportowy na świecie! jestem na TAK! Dzięki za ten kanał i prowadzącego! pozdrawiam

  • zakrak
    zakrak2 lat temu

    8:27 kiedy szef strimuje i możesz spokojnie wyjść do domu

  • Adrian Lange
    Adrian Lange2 lat temu

    Słabe

  • Jarek G
    Jarek G2 lat temu

    Duża wiedza!! Pana można słuchać godzinami! Pozdrawiam od niedawna odkryłem te live i się zakochałem

  • Sosna
    Sosna2 lat temu

    z tymi torentami hahahha jak wybrnął

  • Oberon
    Oberon2 lat temu

    Nie oglądałem niczego, ponieważ byłem w pracy. Gdybym nie był w pracy to tak bym tego nie oglądał.

  • Mineciek PL
    Mineciek PL2 lat temu

    Mourinio to jest gość z jajami i futbol takich potrzebuje. Nie boi się powiedzieć wyżelowanym lalusiom że są boiskowymi głąbami.

  • Chelsea Fc
    Chelsea Fc2 lat temu

    Michal, a jak sytuacja z Tarasem Romanczukiem ? Tak go chcieliśmy do Polski a on nie gra ✨✨

  • Dagmara Kowalczyk
    Dagmara Kowalczyk2 lat temu

    Moim zdaniem Ramos zrobił to umyslnie, znany jest z chamskich zachowań na boisku pozdrawiam.

  • jan ˙
    jan ˙2 lat temu

    to nie sterlinga wina ze sedziowie dali za takie cos karnego guardiola swietnie to podsumowal, bo powiedzial ze w sumie sterling mogl podejsc i powiedziec ze nie bylo karnego, ale z drugiej strony jak w zeszlym sezonie grali przeciwko liverpoolowi to milner tez mogl podejsc i powiedziec ze gol dla city byl prawidlowy

  • Debowe Mocne
    Debowe Mocne2 lat temu

    Dwie godziny gadania o Mancsach i Bayernie. Nie bylo zadnych meczow we wtorek??

  • krzychu
    krzychu2 lat temu

    Co do Sterlinga to nie wiem skąd u Was to oburzenie? przecież nie symulował i nie domagał się 11stki, tylko przewrócił się przypadkiem, a sędzia zadecydował o karnym... Co w takim razie powiecie na zachowanie wspomnianego przez Ciebie Michał Henry'ego w barażu o mundial 2010 z Irlandią, czy słynnego gola Maradony na MŚ w 86 w Meksyku, który też przesądził o awansie... W siatkówce, funkcjonuje challange i tam siatkarze notorycznie udają, że nie dotknęli piłki przy bloku, nie dotknęli siatki itp i nie jest to negowane... To sędzia ma decydować o ewentualnych przewinieniach, a nie zawodnicy...

  • Marcin Andrzejewski
    Marcin Andrzejewski2 lat temu

    Panie Michale, dzisiaj zaczynają się Mistrzostwa Świata w sporcie, który uprawia kilkaset milionów osób na całym świecie - w szachach (Carlsen-Caruana). Czy Przegląd Sportowy poczuwa się do stworzenia jakiegoś specjalnego programu z tej okazji? Już PS w tym roku trochę zawiódł tym, jak słabo rozpowszechniane były informacje o sukcesach reprezentacji na Olimpiadzie Szachowej w Batumi

  • mate521
    mate5212 lat temu

    czy Panu nie jest trochę wstyd? Promuje Pan jakiś program ze Szczęsnym, odciągają go Państwo w ten sposób od piłki nożnej i trenowania, a skutki są widoczne jak chociażby w ostatnim meczu z MU. No niestety nie będzie on ani drugim Kubą Wojewódzkim, a okazuje się, że nie będzie też drugim chociażby Oblakiem. Dziwne jest to ciągnięcie za uszy tego piłkarza w reprezentacji, a jego szczęście w Juventusie polega tylko na tym, że klub ten opuścił Buffon, w przeciwnym razie to z tym 40 latkiem przegrałby rywalizację o miejsce pomiędzy słupkami.

  • Ks. Michał Olszański
    Ks. Michał Olszański2 lat temu

    👍 Trafny cytat!

  • Matt Zadworny
    Matt Zadworny2 lat temu

    Michal z wielkich meczy w weekend jest jeszcze Milan Juve w niedziele o 20:30

  • Prawda Wędkarstwa
    Prawda Wędkarstwa2 lat temu

    Michał Pol jesteś Zajebisty facet, uwielbiam jak opowiadasz o piłce . Pozdrawiam

  • Aro Skoko
    Aro Skoko2 lat temu

    Heh

  • Grzegorz Jacek
    Grzegorz Jacek2 lat temu

    Ktos probuje Ci powiedziec czas do domu maniaku football-owy hle,hle.Nie zdziwie sie jak kiedys ktos nie bedzie przygaszal swiatelka tylko zadzwoni na policje i zglosi wlamanie hle,hle.

  • Grzegorz Jacek
    Grzegorz Jacek2 lat temu

    Obrona Szczesnego przy sam na sam z Rashfordem co prawda skrocil kat,ale to Rashford spieprzyl bo wybral najgorsza opcje zdobycia bramki.

  • D Dawid93
    D Dawid932 lat temu

    Real Valladolid miał nawet 2 poprzeczki w meczu z Realem.

  • mojrer
    mojrer2 lat temu

    Panie Michale, co do Ramosa to dziwnie pan uzywa sarkazmu. Jesli jednak mimo wszystko to sarkazm nie byl, to prosze spojrzec na niego bardziej jak na pilkarza pokroju Pepe tylko troche lepiej maskujacego sie. Ten czlowiek lubuje sie w "wbijaniu szpileczki" chociazby napastnikom innych druzyn. Pamietam kiedys skrot meczu z Atletico, z roznych kamer pod katem tego czlowieka. A to kuksaniec jak sedzia nie widzi, a to pokazywanie kolegom "tranquilo" zajme sie tym gosciem. I w nastepnej akcji jakis przypadkowy lokiec w twarz dokladnie temu graczowi. Czesciowo to kwestia strodowiska w ktorym sie Ramos obraca i gdzie sie uksztaltowal pilkarsko, ale to co jest pewne ze te rekordy czerwonych kartek nie wziely sie z niczego. Tutaj wideo w zasadzie szydercze, ale zachaczajace o skale problemu tego pilkarza plclip.info/show/eoyIlIXYg4XYpWU/wideo Sprobuje pozniej znalezc te wideo z meczu z atletico

  • D Dawid93
    D Dawid932 lat temu

    Michał skoro uważasz że Sterling zachował się haniebnie,a Ramosie mówisz że to był przypadek to coś tu nie gra.Hiszpan nie raz i nie dwa udowadniał że jest boiskowym brutalem.

  • WwTv
    WwTv2 lat temu

    Umownie mówiąc złamał mu nos ???!!! Co to ma być? Złamał albo nie.

  • allB6 GRR
    allB6 GRR2 lat temu

    Śmieszne że sędziowie są wyczuleni na niektórych piłkarzy którzy symulują i chcą wymusić karnego (np Suarez). Często taki piłkarz naprawdę jest faulowany ale sędziowie wiedzą że lubi symulować więc nie dyktują karnego. Dlaczego nie zwracają takiej samej uwagi na boiskowych bandytów? . Sędzia widząc zalanego krwią piłkarza po starciu z Ramosem czy innym brutalem powinien trochę pomyśleć czy aby na pewno to było przypadkowe.

  • chelmianin
    chelmianin2 lat temu

    Ciekawe co Pan bedziesz śpiewał jak bedziesz komentował polska ekstraklase.

  • stefcioo
    stefcioo2 lat temu

    Zdecydowanie najlepszy kanał na PLclip o piłce nożnej.

  • Paweł Losik
    Paweł Losik2 lat temu

    Bardzo dobrze zrobił właśnie Sterling !! Może dzięki temu UEFA zrozumie ze VAR jest konieczny i w końcu wprowadzi go ! A jakby się przyznał to by UEFA mogła pomyśleć "a po co VAR jak piłkarze są uczciwi więc jest nie potrzebny" w ten sposób skompromitował cała UEFE i może jeszcze w tym sezonie go wprowadzą :D

  • Rudinho NWO
    Rudinho NWO2 lat temu

    Najlepszy głos na miescie :) zawsze slucham i juz nie moge doczekac sie nastepnego live. Pozdrawiam Polsport!!!

  • jrk
    jrk2 lat temu

    Raheem Sterling to dzban kolejki

  • Sebixs KSG
    Sebixs KSG2 lat temu

    Może takie sytuacje jak z Sterling przyspieszy decyzję o wprowadzeniu waru w lidze mistrzów.

  • Swayze94
    Swayze942 lat temu

    Like za Breaking Bad ;)

  • Artur Wiśniewski
    Artur Wiśniewski2 lat temu

    Zaczynam oglądać. Dobrze, że dłuższy odcinek dzisiaj, przynajmniej nie będzie nudy w robocie! 🤫

  • Micelius Beverus
    Micelius Beverus2 lat temu

    Szczęsny mnie nie przekonuje... Czasem spektakularny, ale często też (również w tym meczu) ma się wrażenie, że mógł stanąć o parę centymetrów lepiej, albo skoczyć chwilę wcześniej...

  • Maksymilian Lipka
    Maksymilian Lipka2 lat temu

    Nie moge Cie juz Panie Michale sluchac.

  • Małgorzata Wójcik
    Małgorzata Wójcik2 lat temu

    Michał, może warto napisać felieton o tym co na boisku wypada, w kontekście zachowań takich jak to Ramosa, Sterlinga i Mourinho. Zastanowić się co dzisiaj nie przystoi Panom Piłkarzom i Trenerom.

  • Małgorzata Wójcik

    Małgorzata Wójcik

    2 lat temu

    @Polsport - Michał Pol Bardzo się cieszę i z przyjemnością przeczytam:-)

  • Polsport - Michał Pol

    Polsport - Michał Pol

    2 lat temu

    Dzięki Małgosiu! Zainspirowałaś mnie! Właśnie szukałem pomysłu na jutrzejszy felieton w PS!

  • Micelius Beverus
    Micelius Beverus2 lat temu

    Sterling to padalec (nomen omen), zgadza się.

  • Micelius Beverus
    Micelius Beverus2 lat temu

    Juventus jest po prostu nieskuteczny - dobra organizacja, posiadanie piłki itp. są ważne, ale skuteczność to nie (tylko) kwestia szczęścia, ale i bardzo ważny aspekt analitycznej oceny drużyny... kupili Ronaldo, ale za to inni mają rozregulowane celowniki... Oczywiście 8 na 10 meczów z taką przewagą Juventus i tak by wygrał...

  • Marcin Sadowski
    Marcin Sadowski2 lat temu

    Podoba się Ramosik.... 😂😂

  • Andrzej Zak
    Andrzej Zak2 lat temu

    Michal, sluchales Wichniarka z przyjemnoscia ? no chyba zartujesz, to byla zenada . Na eksperta to on sie moze jeszcze nadaje, ale gdy komentuje to az zeby bola

  • Walking through
    Walking through2 lat temu

    Czy pan nie przesadza? Ramos ma pecha? Pecha to ma Salah, Karous dostał 2 razy łokciem i każdy kto gra przeciwko temu HULIGANOWI. A pan twierdzi znowu ze To RAMOS ma pecha. Ciekawe co by pan powiedział gdyby uderzył i złamał nos Lewandowskiemu? Lub wyrwał mu bark. Ja sie wogole dziwie ze pan go zawzięcie broni. Realnie ci musi sie stać by te bestie ukarać? Ma kogoś zabić na boisku?

  • Polsport - Michał Pol

    Polsport - Michał Pol

    2 lat temu

    To było z ironią ;)

  • Walking through

    Walking through

    2 lat temu

    Polsport - Michał Pol a to przepraszam. Ale wkurza mnie to ze ludzie brania go podobnie jak sędziowie a on wyprawia takie rzeczy.

  • Polsport - Michał Pol

    Polsport - Michał Pol

    2 lat temu

    Nie wyłapałeś sarkazmu ;)

  • uRball - wszystko o piłce na wyspach
    uRball - wszystko o piłce na wyspach2 lat temu

    Panie Michale spokojnie. Raheem Sterling i tak pana nie usłyszy. Po co te nerwy? Szkoda zdrowia ;)

  • Przemysław Siedlecki
    Przemysław Siedlecki2 lat temu

    Panie Michale, super robota, można słuchać i słuchać. Gratulacje. A czy będą zapraszani goście? Nie, żeby czegoś brakowało, ale od czasu do czasu?

  • NEO250 NEO250
    NEO250 NEO2502 lat temu

    2 godziny materiału szacun Panie Michale

  • Andrzej Zak
    Andrzej Zak2 lat temu

    Michal, ale skad wiesz, ze Sterling nic nie powiedzial sedziemu ... widziales to co pokazaly kamery ... nie byles tam

  • kosanostra85
    kosanostra852 lat temu

    Małym padalcem... :-D rozwalił mnie tym... :-)

  • kukesku kukesku
    kukesku kukesku2 lat temu

    Co do Jose.. czy innych takich sytuacji. Po co komentujesz to siedząc w kapciach przed telewizorem. Nawet się nie zbliżysz do stanu umysłu i psychiki ludzi którzy pracują pod tak wielką presją. Wiadomo co nakazuje kultura,ale nie oceniaj nie siedząc w jego butach. Pozdrawiam.

  • kukesku kukesku
    kukesku kukesku2 lat temu

    Jakie fair play? Skoro to elitarne rozgrywki i elitarny hajc..

  • djbarszcz
    djbarszcz2 lat temu

    "de czempiooons"

  • Andrzej Zak

    Andrzej Zak

    2 lat temu

    "...Kaszankas..." ? ;)

  • marioplus321
    marioplus3212 lat temu

    Zastanawiam się co będzie dalej z programami sportowymi tv takimi jak np. CAFE FUTBOL przy takiej intensywności (i jakości)programow internetowych.

  • Matt Zadworny

    Matt Zadworny

    2 lat temu

    Cafe to Cafe, raz w tygodniu. Dzieki reszcie produkcji na YT mozna posluchac cos o pilce codziennie zamiast raz w tygodniu ;)

  • K Ceber
    K Ceber2 lat temu

    Michał pogódź się z tym że łysiejesz i zachowaj się z godnością i idź do fryzjera ;) ...zawsze staram się oglądać ...pozdrawiam :)

  • GiE audio
    GiE audio2 lat temu

    Panie Michale, Breaking Bad to rzeczywiscie top of the top jesli chodzi o seriale, drugim serialem który zrobił na mnie podobne wrażenie to Rodzina Soprano. Pozdro sportowe świry ;)

  • Pilnuję Polski
    Pilnuję Polski2 lat temu

    "Kibice" juBe obrazali Jose w obu meczach, kary?

  • Marek Olchawski
    Marek Olchawski2 lat temu

    Michal, rozwaliles mnie tymi serialami i wycofywaniem sie rakiem z torrentow. Genialne :) Poczekajmy z tym odcinkiem o serialach, bo ja nadrabiam zaleglosci dopiero i poznaje koleje losu Waltera i Jesse'ego. Ale Sons polecam, troche z perspektywy taka mydlana opera z duza iloscia przemocy, ale oglada sie fenomenalnie. Aktorstwo paluszki lizac. Co do LM wczoraj, nieistety zachowanie Sterlinga w zaden sposob nie jest wyjatkowe. Zachowal sie jak wiekszosc pilkarzy w tej sytuacji. Ramos, czy chcial czy nie chcial, i tak Go wszyscy potepia, taka juz reputacja. Mou to dzban nie od dzisiaj i wiekszosc kibicow Utd tylko czeka na Jego odejscie. Chcac nie chcac, chyba sie zgodze z jednym z komentarzy o bramkarzach - chyba Ter Stegen i Oblak rzeczywiscie sa o pol poleczki wyzej niz grupka goniaca (de Gea, Ederson w moim mniemaniu). A LM wygra ktos z czworki (moim zdaniem) - Barca, City, Atletico, Juventus (mimo wszystko, bo przez pierwsze 80 minut wczoraj to byl moj glowny faworyt w ogole, ale te ostatnie 10 zaburzyly ten obraz). Pozdro, futbolowy swirze

  • Rafal Pawel I
    Rafal Pawel I2 lat temu

    Pech, przypadek 😀😀😀😀. Padłem ze śmiechu. Ramos to boiskowy bandyta, poza boiskiem spoko gościu, ale na boisku to rozbujnik. Trochę tych przypadków za dużo, nieprawdaż? I nie ma co go bronić, jak swoich kolegów kopie po nogach na treningu, a później przeprasza, to niech się ogarnie, to nie będzie musiał przepraszać.

  • flaqu osw
    flaqu osw2 lat temu

    Panie Michale co musiał by zrobic ramos zeby sie pan tak oburzyl jak na sterlinga jesli gracz realu cos zrobi to za kazdym razem pan usprawiedliwia zachowanie tego pilkarza

  • flaqu osw

    flaqu osw

    2 lat temu

    @Micelius Beverus tak wiem ganil go rozumiem ale jak go ganil "no trafil go ale moze przypadkiem" "niby faulowal ale moze ma pecha poprostu" a ramos to pilkarz ktory jest w czolowce faulujacych w lidze to zwyczjnie brutalny zawodnik i tylko to mi nie podeszlo niby mowi ze zle ale odrazu stara sie go tlumaczyc chcialem jednak zaznaczyc ze lubie pana michala i szanuje to co robi to nie byl zaden atak jak by co

  • Micelius Beverus

    Micelius Beverus

    2 lat temu

    Przecież mówił, że zachowanie Ramosa mocno podejrzane... Akurat w jednym zdaniu nawet, więc strzeliłeś kulą w płot 🙄

  • kianfan
    kianfan2 lat temu

    To dziwne uczucie, kiedy wczoraj wieczorem bardziej czekałem na następny live, niż na kolejkę LM... :-) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego!

  • Polsport - Michał Pol

    Polsport - Michał Pol

    2 lat temu

    To rzeczywiście dziwne :D Jedno z drugim fajnie się uzupełnia, przynajmniej se staram, żeby tak był ;)

  • Przemek Czuba
    Przemek Czuba2 lat temu

    Sterling bez klasy. Fatalny człowiek. Popieram Cię Michale. Padalec!

  • Rafal Pawel I
    Rafal Pawel I2 lat temu

    Bayern i tak słaby, z Aek to chłopcy do bicia, więc nie ma czym się zachwycać. Juve, nie wiem jak mogli to zepsuć, cały czas dominowali, a tu klapa. Druga bramka to kuriozum, Szczęsny się z całą obroną nie popisali, widać że dalej problemy w takich sytuacjach w polu bramkowym.

  • Zolty92
    Zolty922 lat temu

    Ten drugi wolny MU był ładniejszy niż gol Ronaldo moim zdaniem

  • Przemysław Gralec
    Przemysław Gralec2 lat temu

    To ja tu stanę w OBRONIE STERLINGA ! Pomijam fakt, że jeżeli rzeczywiście wiedział , że kopnął w ziemię to mógł sie przyznać. Piszę z perspektywy osoby która biegnie z piłką a obrońca biegnie za nim. Jest taka możliwość, że kopiąc w murawę nie wiedział że to ziemia. Tak samo mógł odczuć kosę w nogi. Często grając w piłkę bywa tez odwrotnie. Myślisz , że ktoś Cię skosił a tu sam kopnąłeś w ziemię. A od upadku do karnego mija kilka sekund i nie ma czasu na analizy tego w głowie. Fajnie by było gdyby teraz sam po obejrzeniu powtórek po meczu powiedział coś takiego, że mu przykro. Hej.

  • ewee jezioł

    ewee jezioł

    2 lat temu

    Przecież kurwa koleś biegnie metr za nim i zawodnik dobrze wiedział że trafił w ziemię i nie brońcie go , bo chyba nigdy sami tak nie zrobiliście i nie widzicie różnicy. POZDRO!

  • Jakub Pawłowski
    Jakub Pawłowski2 lat temu

    Ramos śmieć, do zoo a nie na boisko...

  • Sebastian Cieszynski
    Sebastian Cieszynski2 lat temu

    Gdyby Kamil Glik zmieniał klub w zimowym okienku to gdzie byś go widział?:)

  • Sebastian Cieszynski

    Sebastian Cieszynski

    2 lat temu

    @Polsport - Michał Pol Sport.pl przed chwilą o tym napisał. Chyba wykrakaliśmy. Hehe:)

  • Polsport - Michał Pol

    Polsport - Michał Pol

    2 lat temu

    Na pewno nie zmieni klubu, nie puszczą go, on tam jest jednym z nielicznych doświadczonych. Jeśli kiedyś odejdzie, może powrót do Turynu? Był kapitanem Torino

  • Miron Gracz
    Miron Gracz2 lat temu

    Te otwarcie filmiku mnie połamało :D

  • SliteuS
    SliteuS2 lat temu

    de czempions xD

  • RAFFO RAFFO
    RAFFO RAFFO2 lat temu

    Panie Michale tyle obiecujesz wlogów i odcinków na żywo tyle tematów,ze nie wiem czy starczy ci życia.Może tak jeden temat Pana programów,jak liga mistrzów to liga mistrzów,a nie program o wszystkim,seriale,narodówka,nasza liga.Dla mnie straszny bałagan.

  • Polsport - Michał Pol

    Polsport - Michał Pol

    2 lat temu

    Racja, gonitwa myśli, muszę się bardzo koncentrować na temacie. Wciąż jestem vlogerem-żołtodziobem, z czasem się ogarnę lepiej

  • góRal PNWK
    góRal PNWK2 lat temu

    Witam sportowego swira:) licze na jakis zjazd fanow w jakims pabie przy piwku I fajnym meczu

  • Damian
    Damian2 lat temu

    Mały padalec ;) poprawił mi Pan humor z samego rana ;)

  • GIG
    GIG2 lat temu

    Nurek Sterling

  • bagsio1 Baggins
    bagsio1 Baggins2 lat temu

    Ja wiem jak ich inaczej nazwac - 'ludzie bez zycia'

  • Wnikliwy
    Wnikliwy2 lat temu

    Minimalny błąd Szczesnego przy drugiej bramce, ale Winni to są zawodnicy ofensywni Juventusu, którzy zmarnowali przynajmniej 6 sytuacji bramkowych i obrońcy sobie wbili samobója. Z taką skutecznością to nic Juventus nie zdobędzie. Brawo lewy. Bayern musi się pozbyć roben i ribery i grać na lewego cały sezon żeby coś zdobyć. Bo w zeszłym roku w kluczowych meczach LM roben z ribery grali samolubnie.

  • Jakub Olchowy
    Jakub Olchowy2 lat temu

    A Sterling nie odpowiedział. :p

  • Kolejowy Szczecin
    Kolejowy Szczecin2 lat temu

    Ja oglądam na drugi dzień 😃

  • Damian Bojarski
    Damian Bojarski2 lat temu

    dwie godziny? Michal.. edit: Ale oczywiscie obejrze🤣

  • Arnoldoo Kabuum
    Arnoldoo Kabuum2 lat temu

    ZAWSZE w piłce wygrywa lepszy , ZAWSZE .Piłka polega na strzelaniu bramek skoro Men.Utd strzelił ich więcej od Juve więc był lepszy

  • Damian Bojarski

    Damian Bojarski

    2 lat temu

    szczescie sprzyja lepszym podobno 😉 osobiscie spotkaly sie dwie moje druzyny wiec jaki wynik by nie byl i tak bylbym szczesliwy xD

  • Mati Aligator
    Mati Aligator2 lat temu

    2 godziny miodu na me uszy. Michal dziekuje,.po nocnej zmianie, przed snem, nic tak nie umila tego czasu :) :) :)

  • Fan Profesora Dzemika i Ballad Mongolskich
    Fan Profesora Dzemika i Ballad Mongolskich2 lat temu

    Panie .... toż to 2 godziny ponad. Ma pan gadane

  • Polsport - Michał Pol

    Polsport - Michał Pol

    2 lat temu

    Wymknęło się spod kontroli, ale to zasłaga oglądających, którzy byli ze mną i mieli świetne pytania i opinie :)

  • di drivekopel
    di drivekopel2 lat temu

    trzeba zwrócić uwagę ze Lewandowski strzela gole z ogórkami

  • hamburczyk hamburski

    hamburczyk hamburski

    2 lat temu

    @dobromir dobry chcesz dyskutowac ,czy udawac madralinskiego.Lewandowski jest bez formy od MS.W Bayernie marnuje duzo pilek.Ile tych pilek dostaje w kadrze .....2-3 na dwa mecze.Wiec nie opowiadaj bajek

  • Polsport - Michał Pol

    Polsport - Michał Pol

    2 lat temu

    Karne trzeba umieć wykorzystać nawet przeciwko Ogórkom. Lewy ponoć jeszcze nie zmarnował 11 w europejskich pucharach...

  • hamburczyk hamburski

    hamburczyk hamburski

    2 lat temu

    z ogorkami tez trzeba miec pozycje ,a pozniej ja wakorzystac.Karny troche naciagany,ale cwaniactwo boiskowe,trzeba spozytkowac.No i karnego jeszcze trzeba zamienic na gola.Suma sumarum Lewandowski sie obronil.Napastnika rozlicza sie z goli

  • K

    K

    2 lat temu

    zawsze w takim momencie sie dzieci podniecaja ,,no ale strzelił 4 gole Realowi !" .....6 lat temu :D a od tej pory samym amatorom

  • marioplus321

    marioplus321

    2 lat temu

    Dobrze, że strzela w ogóle ale coś w tym prawdy jest.

  • fabio jwp
    fabio jwp2 lat temu

    Ogólnie spoko, oglądam ze względów ligi mistrzów, ale nie podoba mi sie to nawiązywanie do kadry

  • wojtekcam
    wojtekcam2 lat temu

    2h, 01' , 30'' !!!! Kiedy to obejrzeć?

  • Grzegorz Jacek
    Grzegorz Jacek2 lat temu

    No niewiem Michas,i nie bym byl fanem Mou.ale w akurat jego sytuacji ostatni czas nie byl zbyt spokojny,slaba gra i reakcja mozna by powiedziec calych wysp,akcja podczas meczu z Chelsea,media wycieraly nim wymiociny na okrete no i gwiazda MU i jednej nocy Garry N.jako trener.To moga emocje w koncu wziac gore.

  • Damian Trzciński
    Damian Trzciński2 lat temu

    Ja na live nie zdążyłem ale 3:20 i kończę, oby więcej filmików.

  • Grzegorz Jacek
    Grzegorz Jacek2 lat temu

    Dwie bramki i dwa bledy nieszczesnego Szczesnego.

  • emes 7
    emes 72 lat temu

    Jeżeli chodzi o ustawienie Wojtka Szczęsnego to ustawienie początkowe było na 90% okej, ale Wojtka zmyliło to ,że na początku mógł spodziewać się uderzenia Younga z prawej nogi na długi słupek, który tylko przebiegł nad piłką, Wojtek przesunął się w tym momencie w swoje lewo i odkrył Macie wolną bramkę i to wykorzystał.

  • Grzegorz Jacek
    Grzegorz Jacek2 lat temu

    Obaj wiedza ze maja kilka dni przeruchane.

  • Grzegorz Jacek
    Grzegorz Jacek2 lat temu

    Sterling i sedzia powinni razem publicznie sie wychlostac.Jest film Glupi i Glupszy,Gluchy i Slepy a teraz powinni nakrecic Glupi i Slepy.

  • Grzegorz Jacek
    Grzegorz Jacek2 lat temu

    Maciek Szczesany,tak ustawil sobie mur zeby wykonujacy ten rzut wolny Go nie widzial.

  • Polsport - Michał Pol

    Polsport - Michał Pol

    2 lat temu

    * Wojtek :)

  • dales78
    dales782 lat temu

    Swietny material panie Michale👍

  • Konrad
    Konrad2 lat temu

    Pls nie śpiewaj 😅

  • Kuba

    Kuba

    2 lat temu

    To jest ekstra! :D

  • TonnyJamesGitar
    TonnyJamesGitar2 lat temu

    dobre

Kolejny