JAK PROWADZĘ SAMOCHÓD BEZ UŻYWANIA NÓG

► MÓJ INSTAGRAM: lukaswala
► MÓJ TIKTOK: www.tiktok.com/@lukaswala?lan
★ SKLEP KUMPLI: mykumple.pl/
► PLclip MORTALCIO: plclip.info
► PLclip KARTONII: plclip.info
★ Instagram Patryka ► mortalcioyt
★ Instagram Oliwki ► cholewinskaoliwia
★ Instagram Kartonii ► kartonii
★ Instagram Filipa ► fifitokumpel
★ Instagram Maksa ► mshadox
★ Instagram Garcza ► garczu
★ Instagram Simona► simon.lopatka
★ Instagram Gumisia ► gumisig
★ Instagram Onixa ► onixlel
★ TikTok Patryka ► www.tiktok.com/@mortalcioyt?l
★ TikTok Oliwki ► www.tiktok.com/@cholewinskaoliwia?lang=pl
★ TikTok Kartonii ► www.tiktok.com/@kartonii
★ TikTok Filipa ► www.tiktok.com/@fifitokumpel
★ TikTok Maksa ► www.tiktok.com/@mshadox
★ Tiktok Garcza ► www.tiktok.com/@garczu
★ TikTok Simona► www.tiktok.com/@simon.lopatka
★ WSPOŁPRACA: lukaszwala.biznes@gmail.com

Komentarze

  • matade11
    matade1112 dni temu

    Była konieczność dostosowania pojazdu pod pojazd egzaminacyjny w sensie hamulec dla egzaminatora ?

  • MokryBenCross
    MokryBenCross28 dni temu

    Jesteś Kozakiem !

  • Xx
    Xx2 miesięcy temu

    a jak ruszasz ze wzniesienia? 😁

  • Dominika Kamińska
    Dominika Kamińska2 miesięcy temu

    Filmiki warte obejrzenia pomimo tysiąca reklam🥰🤣

  • Sebastian Wójcik
    Sebastian Wójcik3 miesięcy temu

    Mordo wszystkiego dobrego dla ciebie nie zmieniaj się masz suba i łapkę pozdro

  • Damian S
    Damian S4 miesięcy temu

    Zajebiscie :-)

  • Amelia Jambor
    Amelia Jambor4 miesięcy temu

    czy osoby pełno sprawne mogą założysz sobie taki mechanizm??

  • Nicolas Szyperski
    Nicolas Szyperski4 miesięcy temu

    A TAK OGÓLNIE TO MAKSIU TO KOZAK A SHADOX TEŻ

  • Nicolas Szyperski
    Nicolas Szyperski4 miesięcy temu

    Siema ja live

  • Ewa Kwiek
    Ewa Kwiek4 miesięcy temu

    Siema jestem z live'a 😁Pozdro❤️

  • Norbert Jakusz-Gostomski
    Norbert Jakusz-Gostomski4 miesięcy temu

    Siema jestem z live

  • Szymon Banasik
    Szymon Banasik4 miesięcy temu

    Szanuje, jestem pełny podziwu i do tej pory tez nie wiedziałem, że człowiek na wózku może prowadzić😅 Wesołych świąt i oby tylko lepiej u ciebie było💪

  • olo
    olo4 miesięcy temu

    Good Film 💪

  • Bartek Sb
    Bartek Sb4 miesięcy temu

    A jak to wygląda cały czas musisz mieć rękę na drążku i go przeciągać na dół czy ma jakieś zębatki czy coś co go trzyma w danej pozycji. Bo myślę że na dłuższą trase jest nie komfortowe no chyba że samochód ma tempomat

  • Adek
    Adek4 miesięcy temu

    Nawet niepełno sprawni mogom jechać autem wierze w ich

  • Łukasz Z
    Łukasz Z4 miesięcy temu

    U mnie znajomy tez jeździ s taka Rączka dał mi się przejechać to lepiej tak się jeździ niż normalnie 😂

  • ŚWIAT KULAWEGO
    ŚWIAT KULAWEGO4 miesięcy temu

    siema Łukasz jaki masz model tego oprzyrządowania ?

  • ŚWIAT KULAWEGO
    ŚWIAT KULAWEGO4 miesięcy temu

    siema Łukasz jaki masz model tego oprzyrządowania ?

  • JDJPJDJP Jdjpjdons
    JDJPJDJP Jdjpjdons4 miesięcy temu

    z tym niebezpieczeństwem kiedy ty kierujesz to bardziej chodzi o to co bedzie jak ci opona wystrzeli na autostradzie i znowu bedzie dachowanie

  • kabanos ek
    kabanos ek4 miesięcy temu

    Ej a ty będziesz całe życie na wózku ?

  • xMATI5665
    xMATI56654 miesięcy temu

    Szacun oraz Pytanko czy miałeś zatrzymanie Policji na kontrole i jaka była ich reakcja?

  • DwaPalce WZmywarce
    DwaPalce WZmywarce4 miesięcy temu

    prawie lambo

  • Arnold Kostrzewa
    Arnold Kostrzewa4 miesięcy temu

    A nie możesz użyć tempomatu ?

  • Retendet
    Retendet4 miesięcy temu

    Pada spróbuj podłączyć do komputera samochodu ale uważaj aby się nie rozładował bo pokarze się ci error albo dalej będzie jechał xd

  • Bass Songs
    Bass Songs4 miesięcy temu

    A pytanie czy da się tak ruszyć palac. Gumę ? Tak z ciekawości pytam

  • Bartosz Kluska
    Bartosz Kluska4 miesięcy temu

    Siema Łukasz czy mógłbyś mi podać namiar na osobę która dostosowała Ci samochód?

  • Bartosz Kluska

    Bartosz Kluska

    4 miesięcy temu

    @olo wiem już znalazłem ale nie wejdzie na zakładkę dla niepełnosprawnych

  • olo

    olo

    4 miesięcy temu

    Mechanik w Gliwicach i nazywa się Płoński

  • Bartosz Kluska

    Bartosz Kluska

    4 miesięcy temu

    @olo Dzięki

  • olo

    olo

    4 miesięcy temu

    Warsztat w Gliwicach

  • Olga Wardowska
    Olga Wardowska5 miesięcy temu

    Niesamowite jest to ze masz taki duży dystans do siebie mimo tego , ze nie możesz chodzić . Naprawdę podziwiam jak sobie świetnie zarazisz ☺️pozdrawiam ☺️

  • Łosiu 22
    Łosiu 225 miesięcy temu

    czemu jesteś na wuzku ?????

  • mr.rzodkiewka

    mr.rzodkiewka

    5 miesięcy temu

    Zobacz pierwszy odcinek na kanale *wózku się pisze

  • Wojnar
    Wojnar5 miesięcy temu

    Ostatni

  • myslalby _kto
    myslalby _kto5 miesięcy temu

    A ja myślałam że niepełnosprawni muszą mieć specjalny samochód :) A tu wystarczy jeden drązek więcej :)

  • Kamil Antkiewicz
    Kamil Antkiewicz5 miesięcy temu

    Leci sub💪

  • Mariusz
    Mariusz5 miesięcy temu

    Taką dźwigienke mam w kombajnie haha. Dobrze że jeździsz , jednak wszystko jest możliwe

  • MARCIX641
    MARCIX6415 miesięcy temu

    Wow

  • Kania
    Kania5 miesięcy temu

    ale moze weź jakoś montuj po swojemu a nie zajebałeś od friza wszystko co się da

  • 207Kubus
    207Kubus5 miesięcy temu

    Pytanie mam do ciebie łukasz brzmi ono tak czy jest szansa na to że będziesz mógł chodzić?

  • Seacy
    Seacy5 miesięcy temu

    Pytanie 1 Czy twója dziewczyna może prowadzić taki samochód (przystosowany pod ciebie) Pytanie 2 Co jeśli mechanizm się popsuje w trakcie jazdy na ulicy? Ta się to szybko naprawić czy jak to wygląda? (Nie życzę Ci nigdy takiego zbiegu zdarzeń)

  • olo

    olo

    4 miesięcy temu

    Każdy może jeździć takim samochodem a mechanizm jest dosyć prosty

  • Bart Osk
    Bart Osk5 miesięcy temu

    Mój wujek nie ma nóg i ręki i ma gaz itp na kierownicy

  • Franklin
    Franklin5 miesięcy temu

    Mam pytanie czy jest jeszcze jakaś szansa ze staniesz na nogi

  • NO JOKE 359
    NO JOKE 3595 miesięcy temu

    Moim zdaniem no to nawet jak chłopak jest w pełni sprawny no to chyba nie jest niczym złym jak dziewczyna czasem pójdzie zapłacić za paliwo lub zatankuje

  • Ukryty
    Ukryty5 miesięcy temu

    Trafiłem tu przypadkiem, ale zostaję na dłużej. Wyrazy szacunku za to, jak sobie radzisz. Kolega stracił lewą nogę w wypadku, ale nie pasują mu automatyczne skrzynie biegów i ma ręczne sprzęgło w samochodzie - dźwignia trochę jak od hydrołapy, tyle że z lewej strony. Pewnie większy koszt, na pewno dużo wprawy trzeba żeby to ogarnąć, ale da się

  • Cyganek
    Cyganek5 miesięcy temu

    yoyo

  • Repcak
    Repcak5 miesięcy temu

    Szczerze słabo się to ogląda, bo jak DLA MNIE montaż 1do1 zciągnięty od Friz'a (może nie) tak więc no ale niepisze tego poto żeby obrażać cie czy coś tylko wyrażam swoją opinie (myślcie sobie co chcecie) pzdr

  • Stachu Garage
    Stachu Garage5 miesięcy temu

    Spoko z cb ziom trzymaj się pozdro

  • Oliwia Ż.
    Oliwia Ż.5 miesięcy temu

    Dajesz taka pozytywna energię, uśmiecham się gdy oglądam twoje filmy, pozdrawiam serdecznie, trzymaj się byqu

  • 1337_kamil
    1337_kamil5 miesięcy temu

    Wait, masz auto w automacie, z tego co wiem spora część takich aut ma tempomat, co pewnie by ułatwiło jazdę i poprawiło bezpieczeństwo kierowania pojazdem, bo mógłbyś trzymać obie ręce na kierownicy, zamiast jedną na drążku od gazu/hamluca, pytam bo nic o tym nie wspomniałeś XD

  • Oliwier Wowak
    Oliwier Wowak5 miesięcy temu

    ej a cb nogi nie bolą bo ja np. mam takie coś że jak czuje nogę (chodzi mi o stopy xd) to ona tak jakby chce żebym ją tak jakby wygiął do góry JAK KOLWIEK TO NIE ZABRZMI myślę że rozumiesz pytanie.. pozdro ;)

  • Pr0100

    Pr0100

    5 miesięcy temu

    XDD

  • lekarz 3
    lekarz 35 miesięcy temu

    Kaleka👎👎👎🖕🖕

  • Julia P

    Julia P

    2 miesięcy temu

    Yyyy szacunku trochę

  • Angelika
    Angelika5 miesięcy temu

    Czy mógłbyś powiedzieć jakim cudem kierowałeś autem skoro nie miałeś prawka? Wszędzie jest napisane, że jechałeś z bratem ale brat byl pasażerem. Więc jak

  • olo

    olo

    4 miesięcy temu

    Obaj byli pasażerami

  • JKoKoJek
    JKoKoJek5 miesięcy temu

    Kto w 2020roku? Skoro paczysz więcej to we strzel suba i dzwonka na moim kanale

  • BAZYL 126
    BAZYL 1265 miesięcy temu

    Czym się zajmujesz na codzień.? Praca?

  • Ela Wojciechowska
    Ela Wojciechowska5 miesięcy temu

    Jesteś bardzo silny szacun dobrze ze takie filmy dajesz ludziom po wypadku inspiracje że by walczyli ze jak się chce wszystko można

  • Sandra Xxxx
    Sandra Xxxx5 miesięcy temu

    Jeśli chodzi o tankowanie to na stacjach jest przyjete ze jak trąbisz pod dystrybutorem to zazywczaj osoby ktore tam pracuja wiedza ze trzeba podejsc i zatankowac :)

  • Sebastian Wiśniewski
    Sebastian Wiśniewski5 miesięcy temu

    Łukasz a czy twoim samochodem może jeździć osoba pełno sprawna? Pozdrawiam

  • Sebastian Wiśniewski

    Sebastian Wiśniewski

    4 miesięcy temu

    @olo dzięki ❤️

  • olo

    olo

    4 miesięcy temu

    Może jeździć osoba pełnosprawna

  • Nikt Ważny
    Nikt Ważny5 miesięcy temu

    Uwielbiam ten montaż ☺️

  • Andzelina L
    Andzelina L5 miesięcy temu

    w naszym spoleczenstwie przyjeło się ze osoby niepelnosprawne są "gorsze" i nie mogą robic tego co ludzie zdrowi, bo taak i koniec, co jest totalna bzdura, bo niejedna osoba niepelnosprwna radzi sobie w zyciu lepiej niż ci którym nic nie dolega. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej osoby i tego jaki optymizm płynie z twojej duszy, to naprawdę motywujące i dające do myślenia szczególnie ludziom ktorzy maja wszystko a wiecznie narzekają . Pozdrawiam serdecznie i zycze zawsze takiej pogody ducha ! :)

  • papanto
    papanto5 miesięcy temu

  • nikodem saw
    nikodem saw5 miesięcy temu

    Pogchampik dla cb

  • Kapiii
    Kapiii5 miesięcy temu

    Wrocisz kiedys na nogi ? 😞

  • fajer łol
    fajer łol5 miesięcy temu

    mega filmy robisz naprawdę szacunek :3

  • MrKewciu
    MrKewciu5 miesięcy temu

    Pozdro z orny

  • Nikita 250
    Nikita 2505 miesięcy temu

    Jak musisz wysiąść z samochodu na stacji to się nie dziwią że przesiadasz się z samochodu na wózek? PS. Pozdrawiam serdecznie 😊

  • Bartosz Borecki
    Bartosz Borecki5 miesięcy temu

    Wogule szacun za to ze nie zachowales sie jak więlszpsc yt i nie dociągneles filmu do 10 minut zeby zwiększyc zarobki

  • Klaudia Paluch

    Klaudia Paluch

    5 miesięcy temu

    Od 8 minut mają zarobki, no ale przecież w taki filmiki wkłada się tyle pracy że dlaczego mieli by na tym nie zarabiać

  • Szymon Sokowicz
    Szymon Sokowicz5 miesięcy temu

    szanuje cię chlopie fest mega jetses gościu

  • Julia Saternus
    Julia Saternus5 miesięcy temu

    Pytanie do odcinka czy nosisz pampersy dla dorosłych?

  • Michelle Welc

    Michelle Welc

    4 miesięcy temu

    Są inne filmiki gdzie mówi jak wygląda korzystanie z toalety

  • Virginia
    Virginia5 miesięcy temu

    pytałam o ten filmik na live i strasznie się ucieszyłam jak odpowiedziałeś (:

  • Klaudia Kamińska
    Klaudia Kamińska5 miesięcy temu

    Wydajesz się super osobą. :) Powodzenia w rozwoju kanału!!

  • Frelly
    Frelly5 miesięcy temu

    Podziwiam mocnoo

  • spoko 777
    spoko 7775 miesięcy temu

    jestes mega pozytywny pozdrawiam ❤️

  • Konstancja Ozga
    Konstancja Ozga5 miesięcy temu

    SZACUNN

  • Anna Ania
    Anna Ania5 miesięcy temu

    Wow. Cyk cyk i to jest chwilka, aby tam się wpakować 😄

  • Agnieszka Kowalska
    Agnieszka Kowalska5 miesięcy temu

    Xjsnsbhd

  • Agnieszka Kowalska
    Agnieszka Kowalska5 miesięcy temu

    Udhhsjs

  • Agnieszka Kowalska
    Agnieszka Kowalska5 miesięcy temu

    Jxhchdu

  • Agnieszka Kowalska
    Agnieszka Kowalska5 miesięcy temu

    Zas

  • Agnieszka Kowalska
    Agnieszka Kowalska5 miesięcy temu

    Zasiegi

  • Pasiu Gcbw
    Pasiu Gcbw5 miesięcy temu

    -co do egzaminów-(w Holandii jeżdżą mercedesami albo audi itp) Szacun mordo🔥💪🏼

  • Patryk 124
    Patryk 1245 miesięcy temu

    Czy masz w planach zmienić samochód Pozdro

  • Kacper Tomczyk
    Kacper Tomczyk5 miesięcy temu

    Jest szansa że odzyskasz sprawność w jakimś stopniu?

  • Szymon 1234
    Szymon 12345 miesięcy temu

    Szanuje cie byczq zato że jesteś niepełnosprawny a możesz niekiedy zrobić więcej niż sprawni ludzie no mani niiiiiii

  • olo
    olo5 miesięcy temu

    Takim przerobionym autem dla osoby niepełnosprawnej bez problemu może każdy pełnosprawny jeździć 👍

  • wiktor wojtczak
    wiktor wojtczak5 miesięcy temu

    Nagraj odcinek jak grasz w ligę.

  • Natalia Wronecka
    Natalia Wronecka5 miesięcy temu

    A wiesz ze na Orlenie wystarczy nacisnąć klakson 3x i obsługa (niekoniecznie podjazdowy) wie ze podjechał niepełnosprawny i Cię obsłuży ?

  • Connor Adriel

    Connor Adriel

    Miesiąc temu

    @Carl Kuser Damn! Took roughly 15 mins but it actually worked!

  • Carl Kuser

    Carl Kuser

    Miesiąc temu

    not sure if anyone gives a shit but in less than 15 minutes I hacked my girl friends Instagram password using InstaPwn. Just google for it xD

  • PITBULLAS
    PITBULLAS5 miesięcy temu

    O kurde dzięki Łuki za ten filmik bo właśnie mnie to zastanawiało jak osoby niepełnosprawne mogą prowadzić samochód

  • Błażej
    Błażej5 miesięcy temu

    ej a jeśli jestem osobą pełnosprawną to też bym mógł sobie zrobić takie auto? xD

  • OJCI3C
    OJCI3C5 miesięcy temu

    Widzę masz jeden błąd, jako osoba niepełnosprawna możesz sobie zamontować gałkę na kierownice, wiec polecam sobie tak zamontować, poprawi ci to jazdę gdy trzeba dużo manewrować samochodem, a sama gałeczka to koszt 30zł.:D

  • Cysia
    Cysia5 miesięcy temu

    Ogólnie jesteś spoko gościem, przynajmniej na filmikach i może to głupio zabrzmi Ale jak Ty się kąpiesz? Potrzebujesz w tym pomocy? Pewnie musem jest posiadanie wanny, chociaż nawet nie umiem sobie wyobrazić. Bo jak potem wyjdziesz z takiej wanny. Ciężka sprawa

  • XyzbaaaOficjalnie
    XyzbaaaOficjalnie5 miesięcy temu

    jesteś mega w porządku szanuje za motywacje i siłę w tym wszystkim

  • Nicramo
    Nicramo5 miesięcy temu

    Fajny film i masz suba ,ale mam pytanie samo się nasuwa ,jak jest z policja jak Ciebie zatrzyma czy masz łatwiej ,może gorzej ? i 2 pytanie ile płacisz za przegląd? i czy normalnie przechodzi czy czasem sa problemy przez te przerobki?

  • Kaacper
    Kaacper5 miesięcy temu

    Mega jesteś :) ogladam twoje filmy z radoscia, czekam na kolejne filmy z niecierpliwością!

  • Oloo
    Oloo5 miesięcy temu

    Krótki film ale sam się zastanawiałem jak jeździsz. Spoko z Ciebie gościu

  • Nequs BS
    Nequs BS5 miesięcy temu

    A jest szansa że wstaniesz z wózka?

  • Młody Adzinka
    Młody Adzinka5 miesięcy temu

    Kox odcinek mordo!!!

  • mikołaj
    mikołaj5 miesięcy temu

    Szacun do ciebie i wielkie spuczucie 💪💪💪

  • Hubert Kościelak
    Hubert Kościelak5 miesięcy temu

    Daje ci tydzień i masz 100k I daje ci rok i milion

  • Laura_Love
    Laura_Love5 miesięcy temu

    Możesz nagrać odc o tym jak wygląda twoja rechabilitacja

  • Łukasz Świtek
    Łukasz Świtek5 miesięcy temu

    Szacun

  • Bartek Wróbel
    Bartek Wróbel5 miesięcy temu

    A jak se jedzenie robisz

  • Drywa
    Drywa5 miesięcy temu

    A tak wgl czm jeździsz na wózku ?

  • Janek Huczek
    Janek Huczek5 miesięcy temu

    Szacun

  • Ilona Baar
    Ilona Baar5 miesięcy temu

    Oby tak dalej😊

Kolejny