Piotr Zola Szulowski - DWA PLUS JEDEN | Stand-Up | Cały Występ | 2019

Śmieszne

👉 Subskrybuj kanał PLclip: plclip.info...
👍 FACEBOOK: piotr.zola.s...
👉 INSTAGRAM: piotr_zola_szulowski_standup
➡ Oficjalny sklep PIOTRUNIA: piotrunia.com.pl/piotrunia-sk...
---
booking / management / imprezy firmowe
Wojciech Kucharski
kontakt@hype-art.pl
nr kom.: 730 661 377
hype-art.pl
thehypeart
---
Piotr Zola Szulowski - w swoim nowym programie "2+1" Piotr bierze na ruszt swoje życie rodzinne, w którym, podobnie jak jego świeżo narodzony syn, stawia pierwsze kroki. Okrasza to historiami - wspomnieniami za rzeczami, które jako głowie rodziny, nie wypada mu już robić. Trochę tego jest - nocne eskapady, przygody z ziomkami, używanie życia. Jednak prawdziwą szkołą życia jest przyjęcie go na poważnie i wzięcie na siebie odpowiedzialności za sprowadzone na ten padół życie.

Komentarze

  • Karolina Waw
    Karolina WawDzień temu

    Jesteś najlepszy;-)

  • Konrad W
    Konrad WDzień temu

    Rewelacja. Ile razy bym nie oglądał, to zawsze tak samo śmieszny. Mistrzostwo

  • yty aty
    yty aty3 dni temu

    Nie wiem, może ja jestem jakiś dziwny. Może mój mózg nie jest w stanie pojąć tego wysublimowanego humoru. W tym nic zabawnego nie ma.

  • Jadwiga Jadwiga
    Jadwiga Jadwiga5 dni temu

    Panie Piotrze ja to już nie mogę się śmiać tak mnie wszystko boli, muszę narazie odpuścić Pana występy, jest Pan poprostu zajebisty, pozdrawiam serdecznie z Gdańska

  • Chris Binkowski
    Chris Binkowski5 dni temu

    akurat lyknelem drina jak on o tym bigosie i flakach... zatoki przeczyszczone

  • Piotr Wiszowaty
    Piotr Wiszowaty7 dni temu

    Zola bazuje nieco na fizyczności, ale jest zajebisty. Oglądam go w kółko, co jakiś czas. Poza tym pokumał zasady budowania dowcipu na zasadzie odwrócenia sytuacji na finał.

  • Detektyw monk
    Detektyw monk7 dni temu

    Poxxxxna jestem ...bo słucham zawsze Cię dwa razy ‼️🙈. W 📞,i w cudownym 📺. Szacun Gościu 💪🏻🤣

  • P Ietraas Kkm
    P Ietraas Kkm8 dni temu

    Piotrula w tym roku będzie?

  • Sebson
    Sebson9 dni temu

    Tą harmonijką rozjebałeś mi głowe

  • Aleksandra Golomb
    Aleksandra Golomb9 dni temu

    😂😂😂😂😂😂

  • Majka Be
    Majka Be10 dni temu

    Parostatkiem w piekny rejs....Krzysiu wlasnie odplynal w ten ostatni😢😢😢

  • leon317 leon317
    leon317 leon31711 dni temu

    :) pierdolą głupoty :) dobre. moje słowa.

  • Netflix Konto
    Netflix Konto11 dni temu

    The tender tense push wailly squeak because raincoat feraly empty opposite a equal russian. clumsy, neighborly lock

  • Joanna Kowal
    Joanna Kowal12 dni temu

    39:11 Krzysiu [*]

  • Daniel Rybok
    Daniel Rybok12 dni temu

    Ktoś wie co to za przygrywka na harmonijce ta pierwsza?

  • leon317 leon317

    leon317 leon317

    10 dni temu

    koarze. znajdziesz to w ktoryms filmie z eastwoodem

  • jabolek ziomeczku
    jabolek ziomeczku13 dni temu

    co do parostatku... ): smutno bo krzysztof zmarł...

  • Mateusz Adamczyk
    Mateusz Adamczyk14 dni temu

    38:00

  • bedi79
    bedi7915 dni temu

    Mistrz....

  • Anastazja Serce
    Anastazja Serce16 dni temu

    Bardzo atrakcyjny mężczyzna! I świetnie 'dmucha' ;p Gratuluję żonie ;)

  • Adrian Rozycki
    Adrian Rozycki16 dni temu

    jebac gorke jedziemy w miasto🤣🤣🤣

  • Lonaaa Lonaaa
    Lonaaa Lonaaa17 dni temu

    Za którym razem zdałeś? Pierwsze co... Myślę Piotrunia nie ogarnął i zestresował się chłopak. Ale Wujkowi raz zabrali na rowerze za alko 😅 dwa razy podchodził żeby oddali. Później jak u TIROWCÓW u Lotka - nie pił ale w misce z dupą siedział 😆 kolejne dwa razy żeby oddali. Trzecim razem znów traska w DE i zabrali bo miska procentów nie wytrzymała - plastik się wyżarł 🙈 więc już elegancko do kawy z rana - mówił takie Irishcoffe czy cuś. Zabrali. W Dojczach na Landach kazali jeździć i zdawać żeby oddać, bo tam wiadomo rygor większy. Nie wiem jak mu poszło. 3 dni temu pożyczył ode mnie 2 dychy i rolki od syna 😆

  • Mikolaj Tarczynski
    Mikolaj Tarczynski19 dni temu

    Pacześ lepszy

  • Karol
    Karol22 dni temu

    Od 13 minuty powinien być obowiązkowy film na szkoleniach na nauki jazdy 🤣🤣

  • Krzysztof Woźny
    Krzysztof Woźny22 dni temu

    Mega pozytywnie. Mega!!!!!!!!! 👍👍👍👍👍👍👍👍👍😃

  • Sebastian Żylewski
    Sebastian Żylewski22 dni temu

    Piotrek jesteś wielki

  • pani kredka
    pani kredka23 dni temu

    poziom dla piwosza, żenada

  • Jasiek
    Jasiek24 dni temu

    41:33 jak ta muzyka się nazywa?

  • Skwarek335
    Skwarek33525 dni temu

    Generalnie jadłem sobie na przerwie w pracy gdy była akcja ze smakowaniem kupy. Teraz musze czyścić ścianę z kanapki i herbaty bo jakimś sposobem zapłułem ją 😂😂

  • Ilona
    Ilona27 dni temu

    I Sarius na końcu ✌🏻🔥🖤

  • Daniel Chojnowski
    Daniel Chojnowski28 dni temu

    .....Nie ma lepszego Kozak ;)

  • ŚWIEŻAK
    ŚWIEŻAK29 dni temu

    23:07

  • FOcusED SnipeR
    FOcusED SnipeRMiesiąc temu

    prze chuj🤣🤣🤣

  • Jezus Chrystus
    Jezus ChrystusMiesiąc temu

    41:35 ktoś wie jaka nuta?

  • ZiuTek1903

    ZiuTek1903

    29 dni temu

    Oh Suzanna

  • Jaros69 Ja
    Jaros69 JaMiesiąc temu

    Kiedyś musiałem przestawić auto jakieś 200 metrów po zielonym...Tragedia.. jechałem na jedynce bez gazu. Bo miałem ołowiane pantofelki..

  • Łukasz Luk
    Łukasz LukMiesiąc temu

    Tam gdzie stoją leśne ssaki tylko osobówki pamiętaj nie tirówki osobówki 😁

  • Adrian Węgrzyn
    Adrian WęgrzynMiesiąc temu

    🐈🐈🐈🐈🐈 kocur i prekursor progresu do legalizacji 😅

  • Kapitan Bomba
    Kapitan BombaMiesiąc temu

    42:45 -ojciec chrzestny ❤️

  • Krzysztof Kopeć
    Krzysztof KopećMiesiąc temu

    10:17

  • Michał Gorzyński
    Michał GorzyńskiMiesiąc temu

    Król Zola I najlepszy i najwspanialszy władca żartów i dobrej zabawy

  • SLIBACOON ROBLOXTUBER
    SLIBACOON ROBLOXTUBERMiesiąc temu

    Dojebane 🤣🤣🤣

  • Finkregh91 / Konto na zapas
    Finkregh91 / Konto na zapasMiesiąc temu

    Komu wyświetliło się na głównej po wizycie Piotrka u Wojewódzkiego?

  • SEBA YAMAHA R1
    SEBA YAMAHA R1Miesiąc temu

    Jeb... dobry kot jest kur... Niezła beka :D Hahahahaa

  • Trzy Siostry
    Trzy SiostryMiesiąc temu

    Jest moc 🤪😂👍🏻

  • Wyszkowiaczek
    WyszkowiaczekMiesiąc temu

    🐒

  • Patrycja Wetzel
    Patrycja WetzelMiesiąc temu

    Nie rozumiem po co te przekleństwa 👎

  • walec
    walecMiesiąc temu

    Zenada

  • Aleksandra Polen
    Aleksandra PolenMiesiąc temu

    A gdzie jest "no zjeb..." w momencie 8:11-8:15? Został ten tekst wycięty, dlaczego? (Zresztą widać przeskok w nagraniu:( )

  • DJ ADI DAS TEKNO
    DJ ADI DAS TEKNOMiesiąc temu

    Prawdziwe życie cała prawda

  • DJ ADI DAS TEKNO
    DJ ADI DAS TEKNOMiesiąc temu

    Best

  • Naymos
    NaymosMiesiąc temu

    co to za nutka na starcie?

  • karlosRockPL
    karlosRockPL2 miesięcy temu

    13:01

  • loquentia
    loquentia2 miesięcy temu

    "Piotreek "

  • Karol Kopeć
    Karol Kopeć2 miesięcy temu

    13:00 prawo jazdy

  • Kamilecek
    Kamilecek2 miesięcy temu

    Mój też z 4 i też Leon ^^ i też ciśnienie 31 było 😅 życióweczka!

  • Piotr Jackiewicz
    Piotr Jackiewicz2 miesięcy temu

    Jeszcze raz włączy mi się on, albo grubas lotek kurwa zaraz po tym jak skończy się co kolwiek innego, nic nie związanego ze standupem to mnie szlak trafi.. Żałosne proreklamowanie tych głupich żarcików. Gdzie to kurwa już ze dwa razy oglądałem. Powtórzę zalosne.

  • Fokus192008
    Fokus1920082 miesięcy temu

    Ja lubie Piotrka słuchć... i Błażeja

  • Sebastian Olejniczak
    Sebastian Olejniczak2 miesięcy temu

    "Fynku. .. tu taatuś" haha uwielbiam😂😂😂

  • Katarzyna Jagodzińska
    Katarzyna Jagodzińska2 miesięcy temu

    Znam na pamięć a za każdym razem śmieszy 🤣

  • VAYTO
    VAYTO2 miesięcy temu

    Leżę i nie wstaję :D

  • Mikołaj Jurak
    Mikołaj Jurak2 miesięcy temu

    36:17 miszcz

  • Marek Kowalski
    Marek Kowalski2 miesięcy temu

    Kup Bitcoina

  • WHITE TIGER
    WHITE TIGER2 miesięcy temu

    Długo by cytować bo ciężko wybrać najlepszy fragment z takiej perełki 😂 Żałuję że tak późno na to trafiłam ale już się poprawiam sub like i czekam na dalsze przygody 😂

  • Irena Urbanska
    Irena Urbanska2 miesięcy temu

    Sam jestes zul

  • lewicowe prawo
    lewicowe prawo2 miesięcy temu

    G

  • SuperElwira
    SuperElwira2 miesięcy temu

    nikogo nie dziwi,ze facet nie chce przytuac swojej żony, ze traktuje ją przedmiotowo, tylko jak chce seksu to jest miły albo jak nie chce awantury? ja pierdziele takie związki. było wziąć sobie za żonę kogoś z ekipy kumpli. jeżeli zona ci pierze i gotuje to mógłbys ją chociaz przytulic-co za chory kraj ja prdl nasi faceci to alkocholicy, którzy nie szanują kobiet i nikogo nie dziwi ilosc przemocy w tiwi ja pieerr wypier... z tego kraju, matko co za dzieciak gada tylko o tym jak bardzo nie cierpi swojej żony i swojego dziecka za to jak bardzo lubi chlanie i dragi-masakra, duży bachor i jeszcze m brawo biją, że nieudacznik opowiada o swoich wadach, w polsce to sukces umiec sie przyzac do błędów ale o je wychwala, potrafi gadac tylko o seksie i ze w kosciele głupoty, no kuzwa typowy pajac, jak go wszystko wkurzało w kosciele to po co brał ślub skoro jest taki anty? typowy niewolnik niby nie chce i nie lubi ale apostazji nie zrobi, ślub weżmie i na pogrzeb wyłoży-hipokryzja, polacy to zakłamane, zapijaczone fałszywe mordy, które potrafia tylko o chlaniu i seksie gadac niczym więcej, nic sie w tym kraj nie zmieni, teraz maja nowy nałóg-zakupy, ja prdl co ja tu robie, ludzie sa beznadziejni

  • SuperElwira
    SuperElwira2 miesięcy temu

    piszac to chce wam udowodnic, ze niepotrzebnie sie produkujecie, bo nikt nie czyta komentarzy i nikogo nie obchodzi twoja opinia, a prawdziwe relacje to sa twarza w twarz w 4 oczy a prawdziwa opinia zawiera za i przeciw, zdanie wielokrotnie złożone, analizę i uzasadnienie, na koncu podsumowanie, a nie fajne nie fajne, co to k..wa ma być? po co to w ogóle pisać? strata czasu, nikt tego nie czyta, nie mozna napisac-podobało mi się, bo piotr ma wyobraznię np fajną wizję goluma i jednoczesnie tym nawiązaniem kontestuje współczesnosć i kondycję człowieczenstwa w codziennym życiu, porusza wazne problemy np zakupoholizm,miec czy byc i odpowiadajac na to pytanie musialabym sie zastanowic czy umiałabym żyć bez tego, poza systemem lub w nim albo z umiarem i powiem wam, że......-dlaczego nie ma takich odpowiedzi? wsteczny analfabetyzm? mózgi wam spaliło? normalnie potraficie zartować nawet abijac sie z kogoś ale publicznie to juz nie potraficie sie odezwać, tchórze....i odezwac nie znaczy nawyzywac się tylko otworzyc, opowiedziec coś o sobie, do cholerki, czy niedługo będziemy numerami i będziemy tak zajęci, ze nic nie będziemy o sobie wiedziec, a moze nie będziemy wychodzic z domów? tylko zakładac gogle i przenosic sie do piekniejszego swiata a opiekunki będą na żywiły przez sondę i zmieniały pieluchy, a w pracy bedziemy wciskac 1 guzik w kółko, bo po coś analizować, myslec nad czym? ja pierrr.....masakra

  • SuperElwira
    SuperElwira2 miesięcy temu

    i powiem wam coś jeszcze zastanówcie się kim są wasi idole, bo to wy dopisujecie im cechy poztywne, bo być inteligetnym w tym kraju jest bardzo trudno-tu jak masz pomysł, to jestes szalony albo chcesz cos zmieniac, rewolucjonista, tu masz robić co ci każą do milimetra, osoba inteligetna jest zwalczana, bo jest inna. jak chcesz zrobic cos nowego to jestes szalony nie uda ci sie, nikt cie nie wspiera. jak masz marzenia to jestes marzyciel oderwany od realu. jak opowiadasz co osiagnąłeś to kłamiesz i się przechwalasz-ludzie nawet nie chcą słyszec o sukcesach innych, w ogóle sądzą, że sukcesy są tylko dla bogatych, z tym trzeba się urodzić,a nie da się ciągle odnosic samych sukcesów, raz sukces a raz porażka i zamiast wspierac kogoś w porażce, gdy ma przejściowe problemy to polak zamiast współczuć będzie się aśmiewał i zrobi wszystko żeby mu podciąć skrzydła, żeby tylko ktoś się nie wybił. kurde, gdyby więcej osób odnosiło sukcesy i miało ciekawe pomysły to ten kraj byłby bardziej rozwinięty-ale polak nie potrafi się cieszyc z sukcesu innych, zwalcza każdego. w dodatku polacy nienawidzą kobiet odnoszących sukcesy. nie wierzysz? dobrze się uczy-kujon. znana aktorka-na pewno tyłkiem zdobyła sławę itd. w polsce wiedza już od dziecka jest uznawana za bezwartościową a alkohol i szlugi za święty gral. po co ci matematyka, my widzimy problem w samej wiedzy,a nie w systemie edukacji, który można by zmienić na lepszy-nie po co. po co dzieci mają si;ę uczyć w szkole różnymi metodami, mają tam tylko chodzić,a potem iść do pracy. w polsce rodzice nie uczą dzieci sami jak wlk brytanii. ja sie uczyłam sama i jakos miałam najwyzsze oceny,a do szkoły nie chodziłam. nauczyciele błagali mnie zebym chodziła do szkoły, ale ja nie chciałam żeby matematyczka się na mnie wyżywała i żeby ktoś organizował mi czas i mówił co mam robić, bo ja potrzebowałam mniej czasu na naukę niż inne dzieci. w stanach dzieciaki mają profile np biol-chem i uczą się tego co je interesuje. szkoła w polsce jest po to żeby nauczyc niewolników posłuszenstwa, siadac i wstawac, jesc kiedy każą, chodzić codziennie jak do roboty-to stracony czas. gdyby szkoła była 2x w tyg to ok. ale to jest pranie mózgu, jak dzieci mają rozwijać swoje inne talenty ja zawalą je zadaniami szkolnymi? ciągle tymi samymi, gdy coś porafią to dalej te same zadania. indywidualnosc jest zwalcana. mój matematyk na lekcjach prosił innych aby prezentowali kim są prywatnie i co robią w domu, czy rysują, piszą wiersze, grają-zawsze się ktoś znalazł. pozwalał opowiedziec o swojej subkulturze tak aby inni zrozumieli jeżeli ktos np jezdził na desce i to było dla niego ważne. każdy z nas, gdy jest młody buntuje sie jakos przeciwko systemowi. ale potem się boi. gdy pofarbowałam włosy na rózne kolory wyśmiano mnie-gdy zrobisz coś innego wyśmieją cię i to jest coś czego się człowiek najbardziej boi, być nielubianym, odstrąconym, bo nikt nie będzie chciał z tobą współpracować-zawsze można się wynieść. w tym kraju gdy ktoś myśli inaczej w tym kraju i nie przytakuje jak inni to dziwak i szaleniec, bo polacy nie potrafią sami niczego ocenić ani zanalizować, całą swoją wiedzę o świecie opierają na pozorach jak wróżka, która wróży z fusów-przykład? dziewczyna idzie z chłopakiem-to jej chłopak, a jak ma chłopaka to zdradza itd uważacie,ze wszystko wiecie o zyciu o innych-to czemu nie zbiliście na tym fortuny? mnie przeniesiono parę klas wyżej,bo gdy inni nie mówili ja czytałam, pisałam w 2 jezykach, juz jako dziecko sprzeciwiałam się bezsensownej władzy, bo władza jest potrzebna ale oparta na współpracy i odpowiedzialności. i zawsze gdy sprzeciwiałam się władzy w tym chorym kraju byłam w tym w większości sama. polak nie potrafi odróżnić dobra od zła, nie ma zadnej moralności, ważne są dla niego tylko korzyści. w innych krajach europy, gdzie ludziom nie brakuje nie ma tak. polak jest ciągle nienasycony, komuny juz nie ma, wszystko jest w sklepach ale polak musi miec więcej i więcej, boma kompleks,ze jest gorszy, ze musi sie pokazac. polak jest jak agent matrixa zrobi wszystko zeby utrzymac władzę nawet jak jej nienawidzi, bo wydaje mu sie, ze jest cos wart w tym układzie i będzie go bronił-zamiast zmienić na lepsze, rozwiązac problemy, nie trzeba do tego obalać władzy tylko rozwiazac problemy to nie polak przyklei plaster i będzie udawał,ze nie ma problemu a z tego, który problem dostrzega zrobi aferzystę. nie da się nic zrobić w tym kraju, nie przez władzę, bo to jest kilka osób, tylko przez tchorzy, którzy nazywają się polakami. tchorzy, którzy wolą dostawac po ryju codziennie niż się sprzeciwić, powiedziec niemów tak do mnie, nie krzycz na mnie albo wymyślmy cos wspólnie żeby to zmienić, bo taka sytuacja jest nie do zniesienia i niszczy nas ale polak nei przyzna sie do błędu. polak jest dumny ze swojego patologicznego pieniactwa i awanturniczego stylu zycia,a kobiety ze swojej paranoicznej histerii. jak można się tak zachowywac w ogóle? jak mozna tak zyc i kłócic się o wszystk ja bym minuty nie wytrzymała. co z wami ludzie jest nie tak,ze nie potraficie sie dogadac i nie dążycie w ogóle do tego żeby sie dogadywać? tłumaczycie sobie,ze tak ma byc ale to nieprawda, ciągłe awantury i obrażanie sie wzajemne to patologia żadna miłość, a potem chrzanicie wszyskim wokoł, ze miłosc nie istnieje, bo sie nie potraficie dogadac. większość wypadałoby zamknąć w psychiatryku, kuzwa ludzie co sie z wami dzieje? zadawaliscie sobie kiedys to pytanie? juz serio mam dosc waszych bzdurnych problemów, które wymyslacie na kazdym kroku zeby poczuc sie ważni, a nie zauwazacie tego co wazne. polak potrafi zrobic problem ze wszystkiego ale jezeli jakis sposob działa to nie ma co walczyc o przeforsowanie innego, starego czy nowego i niech kazdy robi jak chce i zyje jak chce. przestancie sie spierniczac ciagle w zycie innych i je układac wg schematów niewolnictwa, wg stereotypów. jak ktos chce mieszkac na łodzi albo w przyczepie i hodowac ogórki to niech to robi. czy warto robic wszystko tak samo jak inni? czy kazdy jest taki sam zeby po sobie powtarzac swoje sposoby? czemu polacy są takimi neurotykami, którzy tak strasznie narzucają swój sposób wykonania innym, są natrętni, upierdlilwi, nie potrafia zaakceptowac nawet minimalnej odmienności nigdzie, mnie to męczy. czuje sie żle w tym kraju i mam dosc ludzi wpieprzajacych sie w moje zycie i kazdy jego aspekt, mówiacych mi co mam robic i jak a nie majacych o niczym pojęcia. w polsce geniusz nie ma szans na przebicie sie nawet, bo nikt mu nie uwierzy bo tu sami geniusze. polak-niewolnik doskonały. czego pragniecie tak naprawdę? czy chcecie zyc tylko po to zeby pracowac i produkowac nastepnych roboli-dzieci? tak chcecie przezyc zycie? szkoła/dom/dzieci i małżeństwo/praca/praca/praca/praca/śmierć? wmawiac sobie jakie to wspaniałe zadanie-rodzicielstwo i praca równoczesnie, kuzwa, powinien byc urlop wychowawczy na obojga rodzicow na 2 lata albo praca zdalna. macie teraz szansę tego sie domagac. kuzwa wolałabym mieszkac w przyczepie i żebrać albo czasem komus naprawic płot czy jesc trawę niż dawać się tak poniżać za parę groszy do końca życia być niewolnikiem i żyć tylko pracą, bo na nic innego nie ma sił. w szwecji mają 3 dni pracy w tygodniu-wywalczyli to sobie. dania wywaliła bankierów z kraju, gdy wykreowali im sztuczny dług. a polska zgadza się na wszystko. to,ze skaczemy sobie do gardeł jest wynikiem czegoś. polak jest beszczelny ale to wszystko tylko po to zeby przestraszyc, gdy trzeba działać to juz nie wie co robić, bo mimo, iz komuna minęła polacy są dalej przekonani, że powinno sie dawac łapówki, że stanowisko dobre można zdobyć tylko przez kolesiostwo, że aby coś osiągnąć trzeba mieć plecy-nie trzeba, wystarczy robić swoje i domagac sie swego. gdyby zatrzymano fabryki nikt nie zmusiłby nikogo do pracy ani wojskiem ani policją, gdybyśmy tylko potrafili wszyscy razem stanąc przeciwko władzy, a nie mówić, ze to nie mój problem, wspierac innowacyjne pomysły, a nie zwalczać i bronić starego porządku, bo to jedno znam i umiem, w tym gnojowisku się czuje pewnie, jestem ekspertem, a jak przyjdzie nowe to jestem de..lem i sie nauczę-no chyba polacy takie mają o sobie pojęcie, zaniżone poczucie własnej wartości. w dodatku tak sobie okazują miłość i uczucia, mówiąć sobie, że do niczego się nie nadajesz i jesteś kupą g...a i nikogo to nie dziwi-to jest chore, totalnie chore. wyrastaliśmy w patologicznym kraju i w patologicznych rodzinach i jesteśmy skażeni tym stylem myślenia ale on jest uleczalny, wystarczy ruszyć głową. ale u polaka często to się kończy tragicznie, bo gdy nie ma zadnych wartości to rozumie hasło -bądż sobą -jak-rób co chcesz! rząd niszczy przedsiębiorców a polacy sie cieszą, ze tez zobaczą co to bieda ale nie rozumiecie, ze stracimy bardzo duzo z polskości, gdy ci mali przedsiebiorcy wyginą. zostaniemy pozbawieni wyboru, bo nie bedzie firm z uzywanymi oponami albo nartami i bedziesz zapieprzał na piechotę, bo nie będzie cie stać a o feriach zapomnij. mały biznes to jakis pomysł-idea, która mu przyswieca. niszczą naszą gospodarkę a wy nic. nie mamy stoczni, kopalni, gazu ziemnego, wiatraków, turystyki, rolnictwa eko, amazon chce rozwinac zakupy przez internet-nie kupujcie przez amazon ani jego akcji, budują nam w polsce kolejne obozy pracy, gdy zniszcza małych przedsiebiorców kazdy bedzie musiał tam iść. nie bedzie prawdziwej sałaty i pomidora tylko ze sztucznych wielkich hodowli, mięso bedzie sztuczne, to zniszczy całkiem indywidualność.

  • SuperElwira
    SuperElwira2 miesięcy temu

    występ fajny ale to chyba gościu sam wie, ja pierniczę polacy nigdy nie mają nic do dodania, co za porąbany kraj-zero przemyśleń własnych tylko fajne nie fajne koniec procesu myślowego, zero własnego zdania, zadnej analizy wspomnien, np twój występ przypomina mi ... itd, albo kurde twój występ to swietna analiza tego i tego....... albo autoanaliza-hmm zakupocholizm ja tez mam,pamiętam jak....cokolwiek, ktoś mógłby opowiedzieć żart-zero komunikacji wzajemnej, to po co piszesz, ze ci sie podoba, wystarczy lajk. polacy są tak zahukani,że boją się odezwać-wszędzie opiernicz, w domu, w pracy-kazdemu to odpowiada, jak się kłóci to cię kocha to normalnie-nie k..wa to nie jest normalne, że osoby nie potrafią zbudować wspólnie związku, dogadać się bez krzyków i się szanować, zamiast wzajemnie obrażać-to nie jest trudne. wystarczy odwrócic sytuacje-w domu sie nie odzywac jak w pracy a w pracy nawrzucać szefowi i bronić swoich racji jak w domu zamiast wyżywać się na sobie. polak nie buntuje sie tam gdzie trzeba-wynajem mieszkania zamiast co mc musi na rok i to niezgodne z prawami konsumenta ale sam będzie szukał klienta na cesję zamiast wrzucić temat na yt i powiedziec,ze teraz polacy nie wynajmujemy mieszkan na takich warunkach wszyscy razem dopóki nie zmienią umów. gdy podniesli ceny wody na węgrzech nikt nie zapłacił i musieli ustąpić-inne kraje to potrafią. w polsce celowo kreuje się afery żeby podzielić społeczeństwo, żeby się ludzie wzajemnie pozagryzali,a nie zajmowali tym co ważne. polacy są idealnymi niewolnikami-są bezrefleksyjni, jestesmy tak wytrenowani,ze nawet nie mamy emocji, tylko ktos nam je narzuca, jak szef opowie kawał to smieszny, ale jak inny ważny autorytet po wyjsciu szefa to zakwestionuje to wszyscy powiedzą, ze beznadziejny zart, polak jest jak chorągiewka na wietrze, jak ważna koleżanka w pracy porusza jakiś problem to dla nas też jest on ważny-nawet naszymi emocjami sie steruje, polacy wspierają nie dobre pomysły tylko tych, którzy mają jakąś władzę i dziwią się, że mamy totalitaryzm-sami go sobie stworzyliśmy, sami go utrzymujemy. polacy nie mają gustu ani zdania-dobra muzyka to robiona przez kogoś znanego z telewizji i radio, polacy nie mają osobowości, są zamknięci jak kupa w klozecie, nie mają zdania na żaden temat-potrafią tylko lubić albo wyzywać, polacy to naród, gdzie wiedza nie jest atutem-jak cos umiesz więcej lub wiesz to sie wymądrzasz i sobie na zbyt dużo pozwalasz, polacy boją sie odpowiadac na pytania co lubisz-a co ty lubisz? ja pieprzę być lubianym, żeby ludzie za mną łazili z każdym głupim problemem albo ciągle zapraszali gdzieś, gadali o głupotach i udawali,ze mnie lubią, namawiali do picia, kupowania ich produktów, obrażali się, gdy zapomnisz o urodzinach, sledzili twój każdy krok, wielbili i nie dawali spokoju-ja pierdzielę co w tym fajnego? wszyscy cie znają-znaczy tak im sie wydaje, bo nie da sie poznac człowieka przez kilka imprez czy w pracy.ja przychodze do pracy odwalić swoje i tyle, oddzielam pracę od zycia prywatnego, znajomych mam od rozmów o życiu i nieawidzę gdy ktoś zadaje mi pytania na temat mojego zycia prywatnego-to,że stoisz tu ze mną 5 min nie znaczy, że ci sie będę zwierzać, po co kupowac kwiatki, czekoladki w robocie, zbierac na czyjes urodziny czy śluby-co mnie to obchodzi i tak wiadomo,ze jeden drugiego w robocie na ślub nie zaprosi, ani a urodziny, bo to nikt bliski, nienawidzi i obrobi mu dupę jak trzeba będzie-nie mam zamiaru udawac relacji rodzinnych w pracy z ludzmi, których nie znam po to tylko żeby szef mógł sie pochwalic rodzinną atmosferą, a każdy z nich by cię w łyżce wody utopił. przyjść-zrobić-wyjść. takie zbliżanie się ludzi do siebie w pracy na siłę sprawia, że ci co bardziej walnięci za bardzo się rozlużniają i myslą, że są w domu-nie powstrzymują swoich ataków histerii, albo próbują się rządzić. kurde tylko kilka razy miałam okazję pracować w dobrym i zgranym zespole, który ze sobą współpracował i razem imprezował-całym zespołem nie w grupkach, nikt nie donosił,a jak ktoś się spóżnił to go kryliśmy, jak ktoś zapomniał czegoś to inny zrobił to za niego albo się podpisał-korona mu z głowy nie spadła,gdy nie chciało sie gadac z ludzmi a 2 robić to szliśmy dwójkami i jeden robił a drugi rozmawiał, zależało nam na pracy i rozwoju, ale inteligentni rozjechali sie za granicę, bo mieli dość tego polskiego mentalu, polacy sa partaczami w każdej dziedzinie, bo w pracy skupiają sie na plotkach zamiast na pracy-i nie potrafią przestac, w ogóle nikogo to nie obchodzi, ze przez gnojenie innych i nasmiewanie sie z nich nastolatki popełniają samobójstwa w szkołach, niby mamy procedury antymobbingowe ale boimy sie z nich skorzystac, polacy są jedynym fałszywym narodem, który, gdy ktoś stanie w ich obronie to go jeszcze uwalą, bo sie boją przeciwstawić władzy, polacy to chojraki ale jak przychodzi co do czego są tchórzami, dlatego tyle piją, żeby nie wybić zębów szefowi tylko grzecznie odsłonić pupcię, w domu jeszcze wytatuują sobie strzałkę z napisem tu ruchać, polak w pracy pozwala sie gnoić i wyzywać, zrobi wszystko co ktoś mu każe, tylko dlatego,że jest leniwym pijakiem i boi się, żeby nie wyszło, rzadko kiedy spotykam polaków z poważnym podejściem do pracy i obowiązków, takich którzy znali by standarty firmy i naprawdę znali się na tym co robią, jeżdzili na szkolenia nawet darmowe, a nie robili na oślep i potem wciskali światu jacy to są za...iści, nieznoszę większości polaków, bo tacy są zawistni i zlośliwi a jednocześnie słabi i bezbronni, bo gdyby mieli chociaż wiedzę to mogliby powiedzieć szukaj innego specjalisty i buduj zespół od nowa, ale tak jest 100 na jego miejsce, polak robi wszystko co mu każą zamiast ułożyć sobie pracodawcę, rozmawiać, współpracować, wyjaśnić, że czegoś się nie da-polak nie potrafi rozmawiać i takie fora są tego przykładem fajne nie fajne i koniec, bo tyle wypada niewolnikowi, ja sobie pozwoliłam na luksus wypowiedzi, zaszalałam, wyraziłam swoje zdanie-nazwą mnie szaloną albo zbesztają i nikt nie pomyśli ani przez chwilę jak zmienić tą sytuację, że krytyka nie jest po to żeby komuś dowalić tylko żeby zrozumieć problem i go zmienić, polacy są nauczeni zyć w miejscu, gdzie wszystko sie rozwala,a oni nie zwracają na to uwagi, bo by zwariowali-ale to juz minęło a mental został, może pora na zmiany kochani? obuddzcie się błagam was, nie zgadzajcie sie na dziwne zapisy w umowach-sterowanie waszym wizerunkiem, na kary za brak biletu, na komorników, na policję, na szefa, który mobbinguje, na kolegów, którzy wyśmiewają-przestańcie wreszcie milczeć, niech każdy zrobi mały krok w swoim środowisku a świat się zmieni, nie mówmy,ze nie mamy nic do gadania , bo to nieprawda-sami z siebie robimy niewolników, błagam was

  • SuperElwira
    SuperElwira2 miesięcy temu

    to tylko pokazuje nasz polski zrąbany mental, mamy mentalność niewolniczą wziętą z komuny, wiecznie niezadowoleni z wszystkiego-żona chocby była piękna jak pamela anderson w baywatch to, że za plastikowa albo za długo w łazience się pacykuje albo za drogo to kosztuje ale jak niezadbana to paszczur, jak pilnuje żeby głupot nie narobił to też żle, polacy wiecznie wkurzeni na wszystko, ciągle niezadowoleni do tego stopnia, że nie można nikogo nawet konstruktywnie skrytykować, bo budzi się fala agresji skojarzona z tymi wszystkimi zjebkami jakie zebrał w ostatnim tygodniu, wkurzeni bo tak, wiecznie pijani bo alkohol to jedyne dobre wytłumaczenie na wszystko aaa bylem pijany to wybaczone, bo inaczej sie do błędu nie przyza, polacy piją żeby móc w spokoju z czystym sumieniem popełniać błędy-taki czyściec, spowiedz polska, ten kto nie pije to nienormalny, bo alkoholem albo kacem mozna wszystko wytłumaczyć, a alkohl powoduje agresję, więc polacy łby sobie urywają z byle powodu, nawet starsze panie są zajadłe zamiast piec ciastka to filują jak kapo całe otoczenie szukając co włożyć do teczki ipn, co kto odwalił i jak z tego mozna zrobic takie cos zeby sie wstydził np sznurówka mu się rozwiążała to wielki grzech, bo świadczy o nieostrozności i lenistwie, narażą siebie i innych i pewnie do zycia sie nie nadaje, polacy są opieprzani na kazdym kroku od małego-w domu, w szkole, w małżeństwie, nie potrafią przerwać tego patologicznego kręgu ochrzanu, polacy są tak niedopieszczeni, że są wiecznie zazdrośni o wszystko nawet o rzeczy których nie potrzebują-miejsce parkingowe, na swiatłach musza byc pierwsi itd, dla polaka nie wazne, ze spowoduje wypadek nie wpuszczając auta do kolejki-o musi byc pierwszy i trąbi, dobrze wychowany polak w polsce nie ma szans, bo jak drzesz mordy i nie jestes hamem to nikt nie rozumie twojego języka, polak wychowany w reżimie zawsze musi być pierwszy we wszystkim, nawet jak nie wie po co kolejka, musi rozwalic wszstkich przeciwników wokół,bo mu zabraknie-to przyzwyczajenia z prl, kradnie darmowe mydełka i zapałki z hotelu i jest z siebie dumny, janusz biznesu-teraz będzie innym doradzał na yt, polak wciąż ma z tyłu głowy niewolnicze urojenia- myśli, że kapo mu daruje, gdy będzie szybciej i więcej pracował albo kogoś sprzeda, a kapo podziękuje strzalem w łeb dobra robota, ale polak się będzie łudził, że choć przez chwilę był ważny, mógł porozmawiać z dyrektorem, kartkę z kalendarza z tego dnia oprawi w ramki i będzie dzieciom opowiadał o zatrzymaniu obywatelskim nieuczciwego pracownika, który zginał kartkę w niewłaściwą stronę ale jako, że to było za mało to musiał jeszcze ubarwić historię żeby dyrekcja chciała wyciągać konsekwencje, no i spreparował kilka dowodów- polacy są jedynym krajem, gdzie ludzie wierzą sobie tak na słowo, krajem plotek, przez to wszystko nam mozna wcisnąć, bo uwierzymy w każdą bzdurę byleby wypowiadał ją ktos kogo znamy albo lubimy, to jest cecha dobrze wytresowanego niewolnika, jak jakis celebryta powie polaku skacz w ogien to sie ogrzejesz to polak skoczy, w ogóle sie nie szanujemy i przez to jestesmy ciagle sfrustrowani, bo jestesmy tak naprawdę tchórzami, potrafimy narzekac na kazdego ale gdy trzeba cos zrobic albo powiedziec komus cos w twarz to zapomnij, polak rewolucjonista musi sie upewnic,ze ma najpierw popleczników, którzy z anim pójdą, jakby sam nie mógł mówić za siebie i korzystac z należnych mu praw, polak jest przez to jak dz...ka, chorągiewka na wietrze, będzie pier...lił wszystko kazdemu co chce usłyszec i udawał przyjaciela, po to żeby go lubili-tak wyglądają polskie przyjaznie, przez co polak jest zeschizowany i śpi zawsze z 1 okiem otwartym, nawet żonę ciągle okłamuje, bo zbiera za to punkty jakna stacji, polak uważą się za twardziela i cwaniaka, każdy gada, że ma gorzej a reszta nic nie wie o życiu, to taki konkurs, kto ma bardziej przesrane-bo jak nie masz sie czymm chwalic w zyciu to nawet z dziadostwa zrobisz trofeum, gdy polak ma gównianą pracę to nie będzie walczył o poprawienie warunków w pracy tylko będzie swoją pracę wykonywał jak najlepiej może, jezdzimy wszędzie ale w ogóle nie uczymy sie od innych krajów, nasz mental to miec ciągle spuszczoną głowę i się nie odzywać, robić co każą, jak gwałcą to rozpowiadać wokół jak było cudownie, i chyba będzie ślub, niemcy robią sobie co chwila przerwy w pracy, robią dokładnie i powoli, dla polaka nieważne jak zrobione, ważne, że szybko i przy odbiorze jakoś wygląda-tyczy to sie kazdej dziedziny od budowlanki, przez mechanikę samochodową do szpitali, polak jest poschizowanym antyspołecznym paranoikiem, który twierdzi, że zna się na wszystkim, a jak nie zna odpowiedzi to ty zadajesz po..bane pytania albo sam jestes po...bany, jestesmy krajem, który nie mysli samodzielnie i domaga sie niczego-idealny niewolnik, wystarczy polakowi tylko pokazac lepszą brykę i juz czuje sie jak ostatnie gówno i zapierdala jak w zegareczku, a mimo to kazdy polak jest panem na włosciach i próbuje sobie zrobic swój folwark wszędzie od urzędasów po babcie klozetowe polak uwielbia nadużywać władzy i ją pokazywac, nawet minimalnej, bo podświadomie wie, że jest niewolnikiem i pozwala szefom na zbyt wiele, polak nie szanuje siebie ani swojej pracy, potrafi tylko dziekować za ochrzany ze spuszczonym łbem, polak próbuje uzywac choćby minimum władzy wszędzie po to zeby komus do...dolić, zrobić na złość, jak ci się bardzo spieszy to będzie ostentacyjnie pic kawę, jak nie masz drobnych to ekspedientka ci wyda w pięciogroszówkach, napluje do hot-doga i zrobi bolesny zatrzyk , bo śmiałeś przyjśc do szpitala z chorobą i mu przeszkadzać śmieciu, polacy tylko tak potrafią się ze sobą komunikowac, nawet rodzeństwo w polsce ma na siebie donosić i się nienawidzieć-rodzice powinni ukarać obojga i nauczyć odpowiedzialności wspolnej, że są drużyną, nie sluchać donosów, wszystko pozostałosci z prl, do tego uwielbiają kapowac na siebie jak ubecja, ale uwielbiają kupowac byle badziewie ale zeby pokazac, ze mają, że ich stać, polacy zyją na kredyt i ponad stan jako jedyny kraj w europie, dla polaka nie wazne czy cos jest praktyczne, wazne, ze mozna sie tym pochwalić, polacy uwielbiają mówic innym co mają robić, niektórzy przeginają-przechodzisz przez płot a oni przejdz przez płot, tylko krzywdy sobie nie zrób, plak wychowany w patologicznej alkoholowej rodzinie czuje sie nic nie warty i na kazdym kroku musi udowadniac innym,ze są nic nie warci-tylko tak moze obronic swoje wybujałe ego, sam siebie okłamuje codziennie,ze ma grube kości albo, ze lat sie ma tyle na ile sie czuje, polak zyje w swiecie fantazji, jak bite dziecko, jak harry potter, który wymyślił sobie, że jest magikiem jak go porąbany stary zamykał w szafie, polak wymysla sobie takie alter-ego, gdzie on jest zarąbisty a wszyscy inni zrąbani, wszystkich wokół nazywa debilami z byle powodu, wystarczy, że się krzywo spojrzysz, polak juz nie potrafi odróżnić faktów od plotki, dlatego idealnie sie takim krajem głupków steruje, polak będzie ciężko harował za komplement a nie za pieniądze, pourywa mu nogi na wojnie a on będzie dumny, polski realizm wygląda tak,ze otaczaja nas same dzi..ki, złodzieje, oszuści-polacy mają paranoje poalkoholowe, wszędzie widzą zagrożenie i nie czują się bezpiecznie i tak na wszelki wypadek dokopują sąsiadowi i współpracownikowi, żeby się nie wspiął za wysoko i nie pomógł im tez w rozwoju, bo na tego nie zrobi, bo wszyscy to k..y, więc trzeba ściągnąć takiego z piedestału, bo sie cwaniak wymądrza jak coś umie lepiej, polakowi chodzi tylko o władzę, nie o komfort ani jakość, woli robić buble i wciskać je klientom niż wyprodukować coś wartościowego na lata, kazdy dobry pomysł trzeba zniszczyc, bo to sie nie uda i tylko marzyciele bujaja w obłokach, niemcy mają bmw,włochy lamborgini,a co mają polacy co jest ich marką i robią dobrze?

  • 2brego 2brego
    2brego 2brego2 miesięcy temu

    co to za muza na koncu?

  • Artur Babski Babski
    Artur Babski Babski2 miesięcy temu

    Jesteś królem stund up szczególnie ta harmoszka Rozpierdala i wogole szacun pełny

  • Ania Kacprzyk _

    Ania Kacprzyk _

    2 miesięcy temu

    To weź se oglądnij Mateusza Sochę

  • bart b
    bart b2 miesięcy temu

    Świetny Gość :), Sto lat!!!!

  • tutiTD
    tutiTD2 miesięcy temu

    Widać, że publiczność (...), usłyszeli bit, to trzeba klaskać, chuj, że zepsujemy wytęp i nagranie, klaskać trzeba, jak w samolocie.

  • LORD XD
    LORD XD2 miesięcy temu

    13:45 😂

  • Damian Flisiak
    Damian Flisiak2 miesięcy temu

    41:40 ktoś wie co to za melodia?

  • Grzegorz Jaremczak
    Grzegorz Jaremczak2 miesięcy temu

    poje**u haha Do roboty sie wez pajacu....

  • Rafał Franciszek
    Rafał Franciszek2 miesięcy temu

    Piotr jeszcze tylko zgol wąsy i brodę

  • M Ku
    M Ku2 miesięcy temu

    Wczoraj wieczorem jak przyszlas do mnie po kolbe to sie inaczej smialas🤣🤣

  • Ola Marzec
    Ola Marzec2 miesięcy temu

    Moj syn ma na imię Piotrek i juz się boję 🤣

  • DeeJaY MaxXx
    DeeJaY MaxXx2 miesięcy temu

    Zona: mozesz juz kurwa przestac to ogladac bo ta "gorke" to juz 10 raz slysze :) Mistrz :)

  • Szaman Gd16
    Szaman Gd162 miesięcy temu

    Piotrunia jestes mistrzem

  • fafeq yo
    fafeq yo2 miesięcy temu

    42:44 co to za utwór?

  • Michał Aa
    Michał Aa2 miesięcy temu

    Pacześ,Piotruni może co najwyżej kable po występie pozwijać 😂🙊

  • bad boy
    bad boy2 miesięcy temu

    Zajefajne😉😆. Extraliga😉😆😅😄

  • Nerox
    Nerox2 miesięcy temu

    G-E-N-I-A-L-N-Y !

  • K. R.
    K. R.2 miesięcy temu

    Nie da się tego słuchać

  • Mateusz Burzacki
    Mateusz Burzacki2 miesięcy temu

    Co to za intro

  • krzysztof klos
    krzysztof klos2 miesięcy temu

    dlaczego mnie to nie smieszy

  • Bart K
    Bart K2 miesięcy temu

    Piotrek, Piotrunia.... Ja już ten materiał z 10 razy oglądałem..... i zawsze mnie śmieszy 🤣

  • Strażak 94
    Strażak 942 miesięcy temu

    Kto w 2021 ?

  • Michael Schilinski
    Michael Schilinski2 miesięcy temu

    Dla mnie najlepszy stand upper wrzechświata

  • Pawel Pasek
    Pawel Pasek3 miesięcy temu

    co to za kawalek grany na harmonijce jako 2?

  • wRbL
    wRbL3 miesięcy temu

    Kot

  • lilly
    lilly3 miesięcy temu

    Zajebioza🤗😂

  • jj jj
    jj jj3 miesięcy temu

    przeorał ....brawo

  • David Sturza
    David Sturza3 miesięcy temu

    Żenujące

  • pajs88
    pajs883 miesięcy temu

    O Grodzisk? Moje miasto :D

  • tomasz kowalski
    tomasz kowalski3 miesięcy temu

    Poczucie humoru , które w obecnej rzeczywistości bywa negowane i jest obarczone ryzykiem określeń sexista, rasista etc. Genialny występ. Miło mi posłuchać a i śmiechu co nie miara :-)

  • Monika Zalewska
    Monika Zalewska3 miesięcy temu

    😂😂😂😂😂😂😂👏👏👏👏👏👏

  • paweł anderesaite
    paweł anderesaite3 miesięcy temu

    PIETJA KOCHAM CIE

Kolejny