Nizioł ft. Dedis, Lukasyno - Nadzieja (prod. Flame)

Muzyka

Zamów Preorder na: preorder.pl/niziol
Banita Records oraz Step Dystrybucja zapraszają na premierę czwartego singla promującego nadchodzący album Nizioła "Game Plan". W utworze "Nadzieja" rapera wspierają Dedis oraz Lukasyno. Za produkcję numeru odpowiada Flame. Teledysk zrealizował Sensi&.
O albumie "Game Plan":
Tylko wersja preorderowa zawiera:
- specjalną książeczkę ze zdjęciami oraz wszystkimi tekstami
- autograf Nizioła
- wlepy
Nadchodzi nowy album Nizioła! Sam raper tak mówi o swoim projekcie: „Game Plan” to zbiór 15 utworów, które powstały w momencie reorganizacji mojego życia: dieta, treningi plus zdrowy tryb życia. Musiałem wiele rzeczy poukładać od nowa, aby móc się skupić na mojej pasji - efekt tej pracy już niebawem będziecie trzymać w dłoniach. Za większość produkcji na płycie odpowiada Szwed SWD. Szczegółowa tracklista już wkrótce!
Nizioł na FB: NiziolSzajkaSyndykat
Nizioł na IG: niziol_official
Dedis na FB: DedisMzP/
Dedis na IG: dedis_dawid
Dedis INFO: steprecords.pl/dedis-info/
Lukasyno na FB: Lukasyno.official
Lukasyno na IG: lukasynoofficial​
Odzież PATRIOTIC: patriotic.pl/jesien-zima-2020
Odzież Prima Sort: bit.ly/Odziez_PrimaSort/
Fanpage Step Records: steprecords/
Instagram Patriotic: patriotic_48
Instagram Prima Sort: primasortbrand
Fanpage Prima Sort: PrimaSortBrand/
Na hasło Nizioł10 - 10% rabatu na pierwszą dietę od Brokuła. Zamów przez kontakt@dietyodbrokula.pl
Skorzystaj z RABATU 15% NA CAŁY ASORTYMENT na www.drziolko.pl i w sklepach stacjonarnych KOD: NIZIOŁ ważny do 30.04.2021
Sprawdź singiel w digitalu:
www.soundline.biz/NiziolNadzieja
Spotify open.spotify.com/album/3rcAQsDiYAOXNomaCBus61
iTunes music.apple.com/pl/album/1554200464?l=pl&ls=1&app=itunes
Apple Music music.apple.com/pl/album/1554200464?&app=music
Tidal tidal.com/album/173959572
Amazon Music music.amazon.com/albums/B08WS1RBBR
Deezer www.deezer.com/pl/album/208448372
Plus Music plusmusic.pl/album/4147564
Tik Tok vm.tiktok.com/ZMeNHfgpW

#NiziołDedisLukasyno #GamePlan #Nadzieja
Produkcja teledysku: sensi&.
Scenariusz i reżyseria: Paweł Poździk
Zdjęcia: Paweł Poździk
Montaż i color grading: Paweł Poździk
Oświetlenie i asysta na planie: Artur Wojciechowski
Casting: Tomasz Szymichowski
Wystąpili: Yuliia Rudenko, Michał Komarnicki, Łukasz Osóbka
Podziękowania przy realizacji klipu dla Łukasza Osóbki z Instytutu Ozonoterapii Salus
Title: Nadzieja ;
Artist: Nizioł, Dedis, Lukasyno ;
Lyrics: Nizioł, Dedis, Lukasyno ;
Producent: Flame ;
Video: Sensi&. ;

Komentarze

  • Step Records
    Step Records2 miesięcy temu

    Zamów Preorder na: preorder.pl/niziol Sprawdź w digitalu: www.soundline.biz/NiziolNadzieja

  • Tadeusz Kowalski

    Tadeusz Kowalski

    42 minut temu

    @KROŚNIEŃSKI STYL 1

  • Patryk Kaminski

    Patryk Kaminski

    7 dni temu

    @lol XDDxd lubię rap

  • lol XDDxd

    lol XDDxd

    8 dni temu

    @Patryk Kaminski r i tak

  • Green Free

    Green Free

    Miesiąc temu

    Dziekuje

  • Wojciech Malinowski

    Wojciech Malinowski

    Miesiąc temu

    Same dobre chłopaki !

  • Weronika Łętowska
    Weronika Łętowska8 godzin temu

    💙👌

  • Tomek Klakla
    Tomek Klakla18 godzin temu

    Mistrze kuryry mistrze !! Piona

  • Klaus der Gärtner
    Klaus der Gärtner22 godzin temu

    Brawo,pozdro z Berlina

  • Klaus der Gärtner
    Klaus der Gärtner22 godzin temu

    No i to jest hip hop a nie dupy,hajs,fury i podrabiania gangsterzy

  • Browar Zubr
    Browar ZubrDzień temu

    To jest własnie HIP-HOP, który łączy a nie dzieli. W komentarzach żadnych dzieciaków, którzy w swoim kierunku rzucają wulgaryzmami.

  • djdj whshs
    djdj whshs2 dni temu

    Luka rozjebał 👊

  • Marta Miłkowska
    Marta Miłkowska2 dni temu

    Lukasyno najlepszy z nich

  • Katarzyna Edimo Basson
    Katarzyna Edimo Basson3 dni temu

    Zajebiste

  • Natalia Hermesmeyer
    Natalia Hermesmeyer4 dni temu

    Moja nadzieja...♥️🔥♥️ nie mówimy pass 🔥♥️🔥ja dam radę ! To też radę sobie dasz ♥️🔥♥️ nadzieja....

  • Devil Mccay
    Devil Mccay4 dni temu

    Dlaczego wasze nuty pasują do mojego życia 😭😣😡

  • Mariusz Tyryfyry
    Mariusz Tyryfyry5 dni temu

    Od żywego rapu wiedziałem że Dedis wyskoczy na takiego rapera jakiego na Polskiej młodej scenie hiphopowej brakuje.. Teraz pewnie wdowa żałuje i drapie się po swoich jajach z żalu.. Kawałek przekozak! 🖐

  • Karolina
    Karolina6 dni temu

    System rozjebany! ❤️

  • Julianna,Krzysztofa,Anna Kamieniecka
    Julianna,Krzysztofa,Anna Kamieniecka8 dni temu

    Z tym 1groszem to jest 100% prawdy.

  • Patrycja Naczk
    Patrycja Naczk8 dni temu

    🖤🤍zajebista chłopaki,wielki szczun dla was odmnie!!!!!.🤍🖤. 💥❤💥❤. 🥺🥺😰😰 .

  • Patrycja Naczk

    Patrycja Naczk

    8 dni temu

    Odemnie!!!!!. ❣❣❣❣.

  • urbexomania
    urbexomania9 dni temu

    cudowna piosenka

  • TOP OF THE WORD
    TOP OF THE WORD9 dni temu

    Pełen szacunek , najważniejsze nie poddawać sie . Nadzieja jest w nas i krok za krokiem, dzien za dniem nie odwracaj sie , bo za szybko wzkazówki zegara rozlicza nam czas .

  • Maciej Dominik
    Maciej Dominik9 dni temu

    Ruletka. LISCIE JESIENI W SERCU na talezu nie ma miesa jest woda dzielona natchnieniem nieBA ZIemi Promieniem ROUTE 81 na pierwszym miejscu PL ją mam Ojczyzne Wolności terytorim zapach wiosny robie sie radosny one te oczy pierwniosnek los a LATA LAto I DZIECI kwiatów Mam ten FAN stan kompatybilnie snie a za dnia to JA>>>>

  • Klaudia Bobkowska
    Klaudia Bobkowska9 dni temu

    Zajebisty kawałek mistrzostwo 👍💪♥️🔥

  • Patrycja Kluczniok
    Patrycja Kluczniok10 dni temu

    Mam podobną sytuację co w teledysku,, Ta piosenka podnosi mnie na duchu. Dziękuję chlopaki

  • Wiktoria Mańkowska
    Wiktoria Mańkowska11 dni temu

    Trafiłam niedawno ale nie zawiodłam się

  • PostWoWan Post
    PostWoWan Post11 dni temu

    Nie ma nikt takiej nadziei jak Ja. Nie ma nikt tylu zmarnowanych lat. Nie ma nikt tylu lat ciężkiej pracy aby zaprowadzić Boże Królestwo Na Ziemi.

  • Mikołaj Kom
    Mikołaj Kom12 dni temu

    Słucham i płaczę. Brawo chłopaki robicie robotę w polskim rapie, cieszę się że mam okazję słuchać jeszcze tak wartościowego rapu.

  • dziki dzik
    dziki dzik12 dni temu

    Cóż powiedzieć coś pięknego Nadzieja umiera ostatnia 👍👍👍

  • Natalia Kulpok
    Natalia Kulpok12 dni temu

    Wspaniała motywacja Panowie ...aż miło posłuchać uwielbiam was słuchac ❤️❤️

  • Marcia Marcia
    Marcia Marcia12 dni temu

    Nadzieja to co zawsze trzyma nas przy życiu, bardzo dobry kawałek 🔥🔥🔥🔥

  • Jan Wiśniewski
    Jan Wiśniewski15 dni temu

    "nadzieja nigdy nie umiera! "

  • Mirosław J.

    Mirosław J.

    5 dni temu

    Dokładnie!Pozdro🖐️💪

  • Kamil Reczulski
    Kamil Reczulski15 dni temu

    Czekałem całe życie na to trio !!!!

  • djartus79
    djartus7915 dni temu

    Straszny Kozak 💪Dawno takiego czegoś nie czułem 💪♥️🎼🎵🎶🎧

  • Kubbix 12
    Kubbix 1215 dni temu

    F

  • Klaudia Bobkowska
    Klaudia Bobkowska15 dni temu

    Dobra nutka , podnosi na duchu , pchnie do przodu 🙂😉 Super

  • Adam Adamm
    Adam Adamm17 dni temu

    Dobry kawałek...💪

  • Justyna Zubrzycka
    Justyna Zubrzycka18 dni temu

    ❤️ ...ja dam radę i Ty radę dasz! "Nadzieję tracą ludzie mali"-dobrze że nie o wzroście mowa🤣 Moja córka ma na imię Nadzieja,tym bardziej bliski sercu przekaz👍❣️

  • Jolanta Kita
    Jolanta Kita18 dni temu

    Piękna piosenka o prawdziwym życiu brawo

  • Jolanta Kita
    Jolanta Kita18 dni temu

    Super

  • Mateusz Szafranski
    Mateusz Szafranski19 dni temu

    Dziękuję

  • Daniel Wereszczyński
    Daniel Wereszczyński19 dni temu

    I to są właśnie osoby niosące pochodnie dla olimpijczyków dobiegających do mety :)

  • Luki_Afroamerykanin
    Luki_Afroamerykanin19 dni temu

    fajna nuta

  • Adam Gapkowski
    Adam Gapkowski20 dni temu

    Mistrzostwo!!!! Trafia do ludzi którzy wierzą w Nadzieję!!!

  • Lenartoone
    Lenartoone22 dni temu

    Bardzo Dobra

  • Ewa Lichodziejewska
    Ewa Lichodziejewska22 dni temu

    Szacun wielki-pozdro!!

  • Slawciuu
    Slawciuu22 dni temu

    Zwrota Dedisa...

  • Love Uzi Vert
    Love Uzi Vert22 dni temu

    Chciałbym taką kobietę

  • Natalia Haremza
    Natalia Haremza23 dni temu

    Rozwaliło mi głowę 😍

  • Matus Herbu Jastrzębiec
    Matus Herbu Jastrzębiec23 dni temu

    Cieszę się że mam takiego przyjaciela jak Luka ma Egona i na odwrót

  • sdsd
    sdsd24 dni temu

    💞

  • SNAJPEROVSKI
    SNAJPEROVSKI24 dni temu

    Nizioł wirtuoz 🙏

  • Edek Wesołek
    Edek Wesołek25 dni temu

    tylko SŁABI 😫 się nie podnoszą

  • Edek Wesołek
    Edek Wesołek25 dni temu

    I wszystko

  • Angelika Bełc
    Angelika Bełc25 dni temu

    kozak pozdro

  • Pjoter Dee
    Pjoter Dee25 dni temu

    Nizioł 💪

  • Patryczek Lozo
    Patryczek Lozo26 dni temu

    wielki szaczuek

  • Klaudiusz Bolszewik
    Klaudiusz Bolszewik26 dni temu

    Nadzieja matką głupich ale każda natka kocha swoje dziecko ;)

  • Adam Hulboj
    Adam Hulboj26 dni temu

    Zajebisty kawałek. Oby tak dalej panowie

  • OSA
    OSA26 dni temu

    Ciary!!

  • Marcin Skrzecz
    Marcin Skrzecz26 dni temu

    Dedis zwrota przekocur dzięki Panowie za cień nadzieji pozdro

  • grzech2920
    grzech292026 dni temu

    Pozdro z psychiatryka. Nadzieja 🔥🔥🔥🔥🔥

  • Justyna Szczyrba
    Justyna Szczyrba27 dni temu

    0% przekleństw 100% przekazu

  • Kama Pop
    Kama Pop27 dni temu

    ❤️

  • Radek Janaj
    Radek Janaj27 dni temu

    Chlopaki 💣💣💣 Dedis sztos 💥👌👏

  • Hitman
    Hitman27 dni temu

    Takiego rapu brakuje w teraźniejszych czasach 🥺 piękne!

  • Paulina Kowal
    Paulina Kowal27 dni temu

    Bardzo piękna nuta👍😁

  • Kuba Makowski
    Kuba Makowski28 dni temu

    Mam 16 lat i zostałam sama w cięży musiałam to napisać trzymamy sie synek będzie was słuchał

  • SnakeV

    SnakeV

    18 dni temu

    :(

  • Weronika Chmiel
    Weronika Chmiel28 dni temu

    Kuźwa to jest piękne!

  • Alicja Budnicka
    Alicja Budnicka28 dni temu

    NADZIEJA 🙏🕊️☘️❤️🌏🎶🎵🎧☘️🕊️❤️❤️❤️❤️❤️🙏🙏🙏🙏🙏

  • Edyta M
    Edyta M28 dni temu

    'Nie ważne ile masz, a to czy umiesz to docenić' 🙄🔥♥️

  • pomoz_

    pomoz_

    28 dni temu

    ajak 🤙

  • Kamila Budzisz
    Kamila Budzisz28 dni temu

    Niziol kozak❤️❤️

  • Marcin Jlb
    Marcin Jlb28 dni temu

    To jest ten rap👌✊

  • Angelika Bełc
    Angelika Bełc29 dni temu

    lecimyyyyyyyy po 4mln sybuw

  • trykob xD
    trykob xD29 dni temu

    mam 11 lat i jestem jedyny w klasie ktory lubi taka muzyke lukasyno i dedis sztos

  • Sebi&stek Tik tok

    Sebi&stek Tik tok

    28 dni temu

    Super tak trzymaj

  • Bartosz Krzewiniak
    Bartosz Krzewiniak29 dni temu

    Ciagle katuje to

  • Monika Kościelniak
    Monika KościelniakMiesiąc temu

    Super nuta!! :)

  • Ernest Ernesto
    Ernest ErnestoMiesiąc temu

    Dedis zwrotka 100% piona

  • Milioner z Ulicy
    Milioner z UlicyMiesiąc temu

    🙌🙏

  • Hip hop REAL TALK
    Hip hop REAL TALKMiesiąc temu

    Dobra robota 💥

  • Jolanta Jakubik
    Jolanta JakubikMiesiąc temu

    🙏🖤❤️😍😍😍❤️❤️❤️❤️

  • Natalia Hermesmeyer
    Natalia HermesmeyerMiesiąc temu

    Dam rade!!!🔥♥️🔥♥️🔥 Gonię za marzeniami! Pozdrawiam !!!

  • MagdaLennaaa
    MagdaLennaaaMiesiąc temu

    ❤️💙❤️👌

  • Green Free
    Green FreeMiesiąc temu

    Jak kazdy normalny chlop lza w oku to nie od tak

  • Marzena Strzała
    Marzena StrzałaMiesiąc temu

    Nie dam sobie rady przepraszam

  • Emilia Pawlak
    Emilia PawlakMiesiąc temu

    🥰❤️🤩

  • Patrycja Patrycja
    Patrycja PatrycjaMiesiąc temu

    Jesteście zajebiście bo jesteście prawdziwi w tym co robicie i kim jesteście

  • Swojak
    SwojakMiesiąc temu

    booom

  • Justyna Koźmińska
    Justyna KoźmińskaMiesiąc temu

    Sztos 😊 pozdro Panowie 😁

  • DJ LUKASS
    DJ LUKASSMiesiąc temu

    Kozacki numer pozdro..

  • DJ LUKASS

    DJ LUKASS

    29 dni temu

    Często slucham ten numer on daje mi jeszcze nadzieje ze bedzie lepiej... Pozdrawiam..

  • Mikołaj Sorzecki
    Mikołaj SorzeckiMiesiąc temu

    Dedis ma niesamowitą mimikę twarzy.

  • Zdzisio
    ZdzisioMiesiąc temu

    Będę dążył by schudnąć do sylwetki jak Nizioł :)

  • mati 12 mati 12
    mati 12 mati 12Miesiąc temu

    Mamicie pokazalerm ta nutke i slucha a nie jest za bradzo za bradzo rap ale ta nnutka daje przekaz i powiedzila ze dobrą robote zrobiliscie i wielka i przepielna piosenke :D

  • NeQ97
    NeQ97Miesiąc temu

    Mateusz spoczywaj wujku patrz na mnie u góry kocham cie I tęsknię!😭🖤🖤🖤🖤🖤🖤

  • Małgorzata Koper
    Małgorzata KoperMiesiąc temu

    Straciłam wszystko, ale nadzieja gdzieś się we mnie tli.

  • Christoph Lorenz
    Christoph LorenzMiesiąc temu

    Około 4 lat temu zostawiła mnie dziewczyna... Po 7 latach związku odeszła z innym, byliśmy już zaręczeni... Życie przestało miec dla mnie znaczenie... Nigdy nie sądziłem, że człowiek może tak nisko upaść... Wpadłem do ciemnej dziury nawet o tym nie wiedząc... Miałem plany, chciałem iść do wojska, myślałem o rodzinie itd. Wszystko z dnia na dzień przestało miec jakiekolwiek znaczenie.. Przez 3 lata sie ogarniałem, chlalem, imprezowałem... Czasem jadąc autem myślałem czy nie odbić kierownica w przeciwnym kierunku jazdy więc było na prawdę ciężko... Uratowali mnie przyjaciele, rodzice i wiara w siebie i Boga.. Teraz mieszkam w Niemczech i mimo ciągłych problemów zyica codziennego daje rade... Mam plany które chce osiągnąć... Przez całą drogę do dzisiaj miałem nadzieję i wierzyłem... Wierzyłem, że się uda I póki co udaje się... Miałem wiele upadków po drodze ale ważne aby się otrząsnąć i iść dalej... Popłakałem się przy tym utworze bo trafił w sedno sprawy... Niziol jak I ogólnie rap zawsze były dla mnie podpora w ciężkich chwilach... Nie poddawajcie się mordy! Będzie dobrze! Pozdro!

  • Tomasz Tomasz

    Tomasz Tomasz

    5 dni temu

    Nie jestes w tym samym bracie, jeszcze bedzie dobrze !

  • Karolina Wachowska

    Karolina Wachowska

    9 dni temu

    💪 trzymaj się , powodzenia!💪

  • Psychol

    Psychol

    11 dni temu

    To samo przeżyłem...Rozumiem Cię doskonale.

  • SnakeV

    SnakeV

    17 dni temu

    Ból pewnie nie do zrozumienia przez innych... ja byłem z dziewczyna ledwo rok i bardzo przyzywalem :(( więc.. Ale teraz ta muzyka kojarzy mi się z mocnym treningiem bo wziąłem się za siebie i lecę do przodu... 🙄 Trzymam za ciebie kciuki ! Jak to Magik napisał ostatnimi słowami... „ NIE PODDAWAJCIE SIĘ, WALCZCIE”

  • Love Uzi Vert

    Love Uzi Vert

    22 dni temu

    3maj sie ziom jeszcze zaswieci ci światło

  • gloobuuss
    gloobuussMiesiąc temu

    Luka 💪🔥🔥🔥

  • Maciek Frąckowiak
    Maciek FrąckowiakMiesiąc temu

    Dedis wygląda jak Tomasz Komenda .

  • Robert Samp
    Robert SampMiesiąc temu

    Zen kawalek Stawia na nogi

  • Mal Makiewicz
    Mal MakiewiczMiesiąc temu

    Jejku dziekuje za ta nutke ❤❤

  • Nikodem Wieczorkowski
    Nikodem WieczorkowskiMiesiąc temu

    Ładny refren a bardziej słowa

  • jalantaj88
    jalantaj88Miesiąc temu

    Mam ciary.... 🔥🔥🔥🔥

  • Justyna Zubrzycka
    Justyna ZubrzyckaMiesiąc temu

    ...dziekuje... dobry przekaz dziala jak magia...

  • Slawomir Stanislawski
    Slawomir StanislawskiMiesiąc temu

    Mistrzostwo swiata i ten teledysk...

  • Ala Pietruszka
    Ala PietruszkaMiesiąc temu

    "Nadzieja matką głupich Jestem głupcem - to ściema Większym głupcem jest ode mnie Ten, który nadziei nie ma"

Kolejny