KęKę - Nie mów mi prod. Chris Carson

Muzyka

"SIARA" 23.04.2021
👉 ZAMÓW: www.takierzeczy.com
👉 SUBSKRYBUJ: bit.ly/2Khy9LP
⬇ ⬇ ⬇ KLIKNIJ TUTAJ PO WIĘCEJ ⬇ ⬇ ⬇
"SIARA" w serwisach cyfrowych:
🎧 www.soundline.biz/KeKeSiara
Booking - marta.nizio@bashesh.com
Najbliższe koncerty KeKeOficjalnie/events
Przed Wami czwarty singiel z nadchodzącej płyty "Siara".
Numer "Nie mów mi" to braggowy kawałek, opisujący z przymrużeniem oka, niektóre tendencje widoczne w dzisiejszym świecie.
Jeśli klub w którym jest akcja teledysku to odpowiednik dzisiejszej rapgry, pełnej flexu, sexu, hajsu i udawania to KęKę wchodzi, pije wodę, uśmiecha się pod nosem i wychodzi.
Bo co mu ktoś może powiedzieć... "Nie mów mi" :P
Rap: Piotr "KęKę" Siara
KęKę FB KeKeOficjalnie​​
KęKę IG kekeoficjal...​
Muzyka: Chris Carson
Chris Carson FB chris.carson.257
Chris Carson IG chriscarsonofficiel
Nagranie:
Piotr "KęKę" Siara z Studio z Kartonów
Mix/Master Dj Deszczu Strugi Otrabarwa Recording Studio
Otrabarwa FB OtrabarwaStu...​
Otrabarwa IG OtrabarwaSt...​
TakieRzeczyLabel FB takierzeczycom​​
TakieRzeczyLabel IG takierzeczy...​

Video :
-Marathon Films
Art Director:
-Patryk Skoczylas
Scenariusz/Reżyseria:
- Piotr Siara / Igor Trabiński / Jakub Frydryk
Kierownik Produkcji:
-Igor Trabiński
Operator/Montaż/Kolor Korekcja:
-Jakub Frydryk
1AC:
-Marcin Jarzemski
Gaffer/Światło:
-Marcin Jarzemski, Michał Zwierzchowski
Fotosy:
-Martyna Woskowicz
Make-up:
-Agnieszka Perkowska
Choreografia/Taniec:
- MAD BOSS ARMY
madbossarmy
Obsada :
- Никита Маями
- Łukasz Białach
- Angelika Staros
- Konrad Witkowski
- Arkadiusz Jędraczka
- Michał Waleszczyński
- Łukasz Głuchowski

#KęKę #Siara #NieMówMi

Komentarze

  • Lububupl
    LububuplDzień temu

    Fat Joe wersja wyjebana

  • łałson.86
    łałson.86Dzień temu

    Odkąd zaczęłam słuchać Keke moja mama-emerytka czesto mówi, że ma "wyjebane".😂😁 (Kiedyś nawet zapytala mnie co to znaczy.)

  • Piotr Stańczyk
    Piotr Stańczyk2 dni temu

    Kozaaaak!!!

  • Dominik skuczynski
    Dominik skuczynski3 dni temu

    Jest moc

  • Demonic PWNZ
    Demonic PWNZ4 dni temu

    keki jak zawsze rozjebał

  • Gośc Prawdomówny
    Gośc Prawdomówny5 dni temu

    Jak zawsze ogień a i tyłeczki bardzo soczyste :D

  • MaciorKg
    MaciorKg6 dni temu

    Panienki pierwsza klasa. Sztos!

  • Krystian Grabowski
    Krystian Grabowski6 dni temu

    Zawsze rozjebane jak ma wyjebane.

  • soinu foig
    soinu foig6 dni temu

    W podziękowaniu za fantastyczną muzykę napiszę "supcio". Dzięki KęKę 🔥

  • mikin lirou
    mikin lirou7 dni temu

    W podziękowaniu za fantastyczną muzykę napiszę "supcio". Dzięki KęKę 🔥

  • VoX
    VoX8 dni temu

    Ale znowu zgrubł

  • Bartosz
    Bartosz8 dni temu

    Co to za firma kurtki u kękę ?

  • kossa1995
    kossa19958 dni temu

    Kawałek na takim propsie, że nawet ziomek z Backstreet Boys zagrał w teledysku XD

  • soinu foig

    soinu foig

    6 dni temu

    SUPCIO XD

  • John Dave
    John Dave9 dni temu

    Dobrze ten Tede rapuje

  • mikin lirou

    mikin lirou

    7 dni temu

    Supcio

  • I'm Freaky
    I'm Freaky9 dni temu

    Chyba zrozumial, po co przyspieszac.

  • Cassie

    Cassie

    8 dni temu

    Ogień 🔥🔥🔥

  • Kamil Learza
    Kamil Learza9 dni temu

    Kękuś jak zawsze rozjebal....badz dalej sobą! Piona ogarze!! ;)

  • Cassie

    Cassie

    8 dni temu

    Supcio

  • Dawid Dąbrowski
    Dawid Dąbrowski10 dni temu

    Sztosss🔥

  • Michał Forysiuk
    Michał Forysiuk10 dni temu

    Supcio, Piotruś ♥️

  • Rolka Karolka
    Rolka Karolka10 dni temu

    Śmigło ooo 🙆❣️

  • At __
    At __10 dni temu

    🔥🔥🔥

  • bodoti qwiu
    bodoti qwiu11 dni temu

    Ciekawe co Marta na ten klip.

  • Natalia Piskorz
    Natalia Piskorz11 dni temu

    Supcio ❤️ cala płyta i bis też

  • Stachu Stachu
    Stachu Stachu11 dni temu

    Supcio!!!

  • luck10081
    luck1008111 dni temu

    No no!

  • Nat W
    Nat W11 dni temu

    Supcio

  • Ziuta Bamber
    Ziuta Bamber11 dni temu

    Supcio!

  • Łukasz Bik
    Łukasz Bik11 dni temu

    SUPCIO XD

  • Wujek Dejvee
    Wujek Dejvee11 dni temu

    Supcio

  • Monika Cacek
    Monika Cacek11 dni temu

    Ogień 🔥🔥🔥

  • mac1ej
    mac1ej11 dni temu

    W podziękowaniu za fantastyczną muzykę napiszę "supcio". Dzięki KęKę 🔥

  • AR BDF
    AR BDF11 dni temu

    Supcio

  • Nataliaaxxx
    Nataliaaxxx11 dni temu

    🔥🔥🔥🔥🔥

  • PATKO 98
    PATKO 9811 dni temu

    Supcio ❤

  • Hubert Sa
    Hubert Sa11 dni temu

    Supcio!

  • Wiktoria Skrzek
    Wiktoria Skrzek11 dni temu

    Supcio

  • Adaś Hermanowski
    Adaś Hermanowski11 dni temu

    Supcio

  • D G
    D G11 dni temu

    Supcio!

  • patricius
    patricius11 dni temu

    Supcio

  • ATEPRODUKCJA
    ATEPRODUKCJA11 dni temu

    Supcio 😁

  • WOJTAZ
    WOJTAZ12 dni temu

    Najlepszy kawałek SIARY 😎

  • Tomasz Podchul
    Tomasz Podchul12 dni temu

    Kurwa jaki sztos

  • Michal Mateja
    Michal Mateja12 dni temu

    Ale na przekór modzie to nie musiałeś z siebie robić łysego z wielką popierdoloną brodą jak dziad. Fajne kawałki ostatnio robisz, pozdro:)

  • lipek 23
    lipek 2312 dni temu

    Hurwwwwaaa kocham to

  • Patryk Kasiński
    Patryk Kasiński13 dni temu

    nie rozumiem jak to jest, ze slucham 50-ty raz i dalej sie nie nudzi..

  • opzz xsin

    opzz xsin

    11 dni temu

    "Co? ŚMIGŁO!" złoto 😂

  • Miły Hejter
    Miły Hejter13 dni temu

    Dobrze Walter White!!

  • Just Geeks
    Just Geeks13 dni temu

    JUST GEEKS pozdrawia 💜

  • koksik1112
    koksik111213 dni temu

    Kekbi byku troche sie przytyło, ale to dpbry znak;)

  • Maciek Bożo
    Maciek Bożo13 dni temu

    Płyta petarda S I A R A...

  • MKLive PL
    MKLive PL13 dni temu

    az dziwnie sie patrzy na ten teledysk

  • Damian Klimek
    Damian Klimek13 dni temu

    pozamiatane 🔥

  • Cassie
    Cassie14 dni temu

    Carson to robi takie beaty że ja nie mam pytań . Podoba mi się !

  • PoProstuRepresent
    PoProstuRepresent14 dni temu

    Niby nie mlody, a VIBE jak nastolatek :D Ale buuuja

  • Krzychu Malina
    Krzychu Malina14 dni temu

    kiki co cie tak podlało ?

  • opzz xsin
    opzz xsin15 dni temu

    Carson to robi takie beaty że ja nie mam pytań . Podoba mi się !

  • Michał A
    Michał A15 dni temu

    Tydzień czasu, 1,1 miliona wyświetleń. Dziękuję i czekam na płytkę 😇

  • Szymon Gsk
    Szymon Gsk16 dni temu

    dawaj kurla preorder kurla spejson wiesz co masz robić

  • Jestem Patrycja
    Jestem Patrycja16 dni temu

    Wygląda jak Capitol w Warszawie

  • Yacob
    Yacob16 dni temu

    Super Robota Kękę 🔥 Pozdro!

  • Justyna Dolistowska
    Justyna Dolistowska17 dni temu

    Cały Piotrek zajebista muza Gratulacje!!! Masz talent

  • Yosoy Bonito
    Yosoy Bonito18 dni temu

    Brawo za multilingue

  • zijuiy wttuy
    zijuiy wttuy18 dni temu

    W Stanach Walter White gotuje metę a w Polsce robi rap XD

  • Ask to seduce Miss

    Ask to seduce Miss

    17 dni temu

    chciałbym zobaczyć OSTREGO I KĘKĘ na feacie. Nawet teraz wyglądają podobnie !

  • errorek69
    errorek6918 dni temu

    Panie Piotrze jest konkret, a moze kawałek z O.S.T.R? Obydwoje jestescie powodem czemu codziennie włączam youtube. Pieknie dziekuje za pana twórczość! @Takierzeczylabel

  • Łukasz Zawadzki
    Łukasz Zawadzki18 dni temu

    Skąd taki pomysł na teledysk ? Chciałeś taki po prostu zrobić czy do kawałka specjalnie zrobiony, bo teledysk do tego "traczka" zupełnie innaczej bym widział, no i teledyski zawsze były inne, hmmmm....

  • Wojtek Tatis
    Wojtek Tatis18 dni temu

    Juz sie nie mogę doczekac az przyjedzie paczka z płytką;D

  • Kamil Banaszek
    Kamil Banaszek18 dni temu

    Wyje..ne... Piotrek jak zawsze najwyższe piętro. Rdm zawsze Kękę

  • wgwS
    wgwS18 dni temu

    zyd

  • czernm 20
    czernm 2018 dni temu

    Jaki dziadek, kurwa. XD

  • crazy lazy
    crazy lazy18 dni temu

    Takiego Kękiego lubię najbardziej

  • łałson.86
    łałson.8619 dni temu

    Się przytylo...👏👏👏👏👌

  • Maciek PL
    Maciek PL19 dni temu

    Kękę dawaj nutę ze Słoniem

  • Misiek Pancerny
    Misiek Pancerny19 dni temu

    No wreszcie! Wrócił i jest byczyskiem i dobrze :)

  • Monika Hoczela Onyszko
    Monika Hoczela Onyszko19 dni temu

    Jak zwykle niezwykła moc 💣❤️

  • wooytus
    wooytus19 dni temu

    21.04 już za moment :) już się nie mogę doczekać

  • SAJMON GDA
    SAJMON GDA19 dni temu

    To teraz banger z Kizo 😂

  • :D
    :D19 dni temu

    kom

  • Bini ⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻
    Bini ⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻19 dni temu

    super

  • ASteriX 404
    ASteriX 40420 dni temu

    bum beb

  • zbutawryja zryjawbuta
    zbutawryja zryjawbuta20 dni temu

    Nie ma to jak rapować o tym żeby nie mówić o biznesach sukcesach interesach jednocześnie rapując o biznesach sukcesach i interesach. Męczy mnie już ten hip hop

  • Mateusz Augustowski
    Mateusz Augustowski20 dni temu

    Armia wk

  • Adrian Tylus
    Adrian Tylus20 dni temu

    Dziwi mnie to że tą tematyką dopiero teraz ktoś się zajął, mega tekst 👌🥰

  • Myszojeleń Zagrożony Zbiera 2137 Subów Z Filmami
    Myszojeleń Zagrożony Zbiera 2137 Subów Z Filmami20 dni temu

    laski na klipie kękę xd

  • Myszojeleń Zagrożony Zbiera 2137 Subów Z Filmami
    Myszojeleń Zagrożony Zbiera 2137 Subów Z Filmami20 dni temu

    ULAŁO SIE DO LEANU SOSU

  • Fido
    Fido20 dni temu

    Gość który nie zawodzi Ogień🔥

  • Gadua TV
    Gadua TV20 dni temu

    Klip Peach-wsza klasa

  • Ask to seduce Miss
    Ask to seduce Miss20 dni temu

    Ja mam takie poczucie jak Kęki stał by się Polskim Ice Cubem xD

  • zijuiy wttuy

    zijuiy wttuy

    18 dni temu

    KęKę i Carson to złoto

  • SeBa
    SeBa20 dni temu

    RADOOMMM

  • maj losz
    maj losz20 dni temu

    KęKę prawie jak Ragnar Lodbrok

  • Dżastina Czarna
    Dżastina Czarna20 dni temu

    Wymiata 👌👌👌❤️❤️❤️❤️

  • MarioCostello
    MarioCostello20 dni temu

    Łoooooooo

  • Hubert Es
    Hubert Es20 dni temu

    Myślałem, że 13 posterunek się zaczyna 🤣

  • KoZak
    KoZak20 dni temu

    Da radę kupić płytę z autografem Pozdro 💪

  • Mateusz Tomaszewski
    Mateusz Tomaszewski20 dni temu

    KęKę ponad 100 kawałków jest u cb szacunek

  • Adi G
    Adi G21 dzień temu

    Lol, jakim cudem po tygodniu nie ma tu nawet miliona....

  • mlody guziec
    mlody guziec21 dzień temu

    pozdro dla wszystkich dzikow

  • anty cwaniara
    anty cwaniara21 dzień temu

    Dorosły człowiek i taki rap dla dorosłych...Podziwiam💪🔥

  • Subelim
    Subelim21 dzień temu

    Pan Sławomir wali puce. Ile by nie dawał nie bądź klakier! Bo to takich ludzi właśnie kazałeś JEBAĆ!

  • Krynia Bogusiewicz
    Krynia Bogusiewicz21 dzień temu

    Moze Sentino w koncu zamilknie 🤣

  • Emily An
    Emily An21 dzień temu

    Ja mam takie poczucie jak Kęki stał by się Polskim Ice Cubem xD

  • SzyM3k
    SzyM3k21 dzień temu

    Wlansie tego młodzi powinni słuchać A nie jakiś Miś Maliś

  • Dominik Nycz
    Dominik Nycz21 dzień temu

    Kawałek super. Teledysk chujnia. Ja wszystko rozumiem: trendy, względy i po gruby hajs którędy... Ale kręcenia dupskiem (nawet w przenośni) już nie trawię - no sorry Pieter, córka jest nastolatką, wyrosłem. 🙄

Kolejny